به گزارش گروه جنایی رکنا، روز 12 آذر ماه بود که دو پسر جوان پدرشان را به بهانه معالجه از کشور خارج کردند و به انگلستان بردند اما این تنها ادعای آنها بود و بعد از طرح شکایت خانمی جوان در زمینه فقدان شوهرش پرونده ای جنایی مربوط به این موضوع در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد.
وکیل شاکی با حضور در نزد بازپرس ویژه قتل تهران گفت: موکل من که خانمی 36 ساله است با پدر مظنونین این پرونده از سال 78 ازدواج کرده و حالا با مراجعه به من برای طرح شکایت آمده است.
این وکیل در ادامه توضیح داد: موکلم از همسرش سه فرزند صغیر داشته و دو فرزند زن اول مرحوم به بهانه درمان او را مدتی در خانه شان نگه داشته اند و حتی از او اسنادی مربوط به وکالت کاری نیز دریافت کرده اند در حالیکه شوهر موکلم که 79 سال سن داشته است در آن موقع به شدت بیمار بوده و درگیر معالجه بیماری سرطان کبدش بوده است.
وی مدعی شد دو فرزند کبیر متوفی او را مدتی در خانه خود نگهداری می کردند و مشخص است که بر اساس دیده های شهود داروهایی نیز به متوفی داده اند که هوش و حواس او را در آخر عمر از بین برده بودند و به این صورت آن دو فرزند کبیر متوفی موفق شده اند از او چهار وکالت نامه بگیرند.
همچنین این دو فرزند کبیر که از زن اول این پیرمرد 79 ساله هستند از موکل من به بهانه ای پاسپورت های خودش و فرزندانش را گرفته و علاوه بر آن تابلو های خطاطی نفیس پیرمرد بیچاره را که 200 میلیون تومان می ارزید نیز به امانت برده و دیگر بازنگردانده اند.
این وکیل گفت: موکل من از پیرمرد سه فرزند دارد در حالیکه معلوم نیست بعد از اینکه پیرمرد ناپدید شده چه بلایی سر آنها خواهد آمد و با توجه به اینکه پسران مرحوم چهار وکالت نامه کاری از او دارند که به نظر می رسد با این اوصاف آن ها دار و ندار پیر مرد را به اسم خود کرده باشند. 
این وکیل در ادامه در زمینه مشکوک بودن ماجرای مرگ پیرمرد نیز اضافه کرد: براساس گواهی ثبت احوال و وزارت امور خارجه ایران پیرمرد 79 ساله فوت کرده اما نه اثری از جسدش بوده و نه مشخص است او را کجا به خاک سپرده اند که دو فرزند کبیر متوفی نیز از پیرمرد بیچاره سو استفاده کرده اند و هیچ جزئیاتی از مرگ و نحوه به خاک سپاری متوفی اعلام نمی کنند. این موضوع به شدت مشکوک است و تقاضا داریم برای احقاق حق موکل و مشخص شدن سرنوشت پیرمرد بیچاره دستورات لازم را مبذول فرمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. 
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
تجاوز به دختر کرجی در برابر دوربین/ این مرد شیطان صفت را می شناسید + عکس
عکس لحظه به لحظه حمله یک پدر به پزشک شیطان صفت در دادگاه / او دختر را در اتاق معاینه آزار داده بود!
شوهر صیغه ای از من درخواست های شرم آوری دارد
دختر 12 ساله در حمام موزیک گوش می کرد که ..! +عکس
قرار شوم نوعروس با جوان غریبه!
سرقت مسلحانه پس از برخورد شهرداری با مرد دستفروش! + عکس
روح مرد غریبه پشت در خانه زن همسایه بود که ..!
کشف جسد زن پا برهنه در کوچه بن بست خیابان پیروزی تهران
بلای هولناکی که در ویلای چالوس بر سر یک زن آمد / دختر 10 ساله ام در اتاق دیگر خواب بود که ..!
حمله گله موش ها خیابانی به نوزاد 15 روزه + عکس
خودکشی عجیب و همزمان زن آرایشگر 32 ساله و شاگرد 22 ساله اش / مریم برای همه پیام مرگ فرستاد و ..!
مرگ هولناک یک خانواده در رودخانه کشکان لرستان + عکس
انگیزه نامعلوم قتل عام مادر و دختر+ عکس
زن خوشگذران بی رحم دستگیر شد +عکس
عادل فردوسی پور به جای لیلا حاتمی وارد استیج شد و همه جیز را به هم ریخت ! + تصاویر
دوستی دیدنی شیر و لاک پشت+تصاویر
رفتارهای غیرعادی خانم بازیگر در نشست خبری همه را متعجب کرد! + فیلم

کدخبر: 354240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟