زن 24 ساله درحالی که اظهار می کرد سه جوان مست او را کتک زده اند و هم اکنون امنیت جانی ندارد، گفت: در خانواده ای به دنیا آمدم که از نظر اقتصادی و اجتماعی در سطح پایین جامعه قرار داشت. پدرم از اتباع خارجی عرب زبان بود اما هشت سال قبل زمانی که من دختر نوجوانی بودم مادرم را طلاق داد و به کشور خودش بازگشت.

او یک کارگر ساده بود و به سختی مخارج خانواده را تامین می کرد. در همین شرایط بود که مادرم نیز دچار بیماری روحی شد و ما از هر نظر دچار مشکل شدیم با رفتن پدرم از ایران خواهر و برادرم در بیرون از منزل کار می کردند تا مخارج خانواده را تامین کنند. با وجود این من به تحصیلاتم ادامه دادم و مقطع دبیرستان را به پایان رساندم این درحالی بود که خواهر و برادرم نیز ازدواج کردند و کمتر می توانستند به من و مادرم کمک کنند. در این وضعیت من هم برای آن که کمک خرج مادرم باشم در یک آرایشگاه مشغول به کار شدم و این حرفه را به خوبی آموختم تا این که روزی هنگام خروج از آرایشگاه جوانی شماره تلفنش را به من داد تا با او تماس بگیرم.

آن شب وقتی به شماره آن جوان ناشناس زنگ زدم او گفت که عاشقم شده است و می خواهد با من ازدواج کند. من هم پیشنهادش را پذیرفتم و حدود دو هفته بعد با یکدیگر ازدواج کردیم. اما در همان روزهای اول زندگی فهمیدم که او معتاد Addicted است و بعد از مصرف مواد مخدر Drugs صنعتی دچار توهم های وحشتناک می شود به طوری که تاکنون سه بار ازدواج کرده و همسرانش با دیدن این وضعیت از او طلاق گرفته اند. من هم که می ترسیدم او بعد از مصرف مواد مخدر بلایی به سرم بیاورد خیلی زود طلاق گرفتم و در خانه مادرم ماندم.

روزها به همین ترتیب سپری می شد تا این که چهار ماه قبل مردی با من تماس گرفت و ادعا کرد قصد ازدواج با مرا دارد. من که نمی خواستم تجربه تلخ ازدواجم را تکرار کنم تصمیم گرفتم مدتی با او ارتباط تلفنی داشته باشم تا شناخت کاملی از او پیدا کنم. او وقتی فهمید که من مطلقه هستم گفت مرا به عقد موقت خودش درمی آورد.

به همین دلیل همواره از من می خواست تا به صورت پنهانی یکدیگر را ملاقات کنیم. اما در این میان خیلی زود متوجه شدم او قصد سوء استفاده از مرا دارد و خواسته های شومی را مطرح می کند به همین دلیل ارتباطم را با او قطع کردم ولی این ماجرا موجب کینه توزی او شد و بارها مرا تهدید کرد که مکالمات تلفنی و تصاویر دیدارهای حضوری مان را منتشر می کند وقتی به تهدیدهای او توجه نکردم چند روز قبل به همراه دو تن از دوستانش و درحالی که مست بودند به منزل ما آمدند و مرا در حضور مادرم کتک زدند و سپس مرا تهدید کرد که هر روز همین بلا را به سرم می آورد. حالا هم امنیت جانی ندارم و با آن که به محله دیگری نقل مکان کرده ایم باز هم ...  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز مجید و دو دوستش به زن جوان در کارخانه / 4 صبح مرا در پردیس رها کردندو ..! + عکس

از پسری کوچکتر از خودم باردار شدم و حالا ..!

راننده شیطان صفت پراید زن و دختر جوان آبادانی را در خیابان آزار و اذیت کرد!

تنها یک سال زندان برای پدر بی رحم تهرانی که پسر 3 ماهه اش را کشت! + عکس

3 دختر خراسانی پس از مرگ پای سفره عقد نشستند!

بهاره و ندا عکس خودکشی شان را منتشر کردند و ..!

دروغ عجیب برای سرکیسه کردن مردم با محبت

اعتراف قاتل شیطان صفت به قتل سریالی 2 ایرانی در کانادا + عکس

دفاع قاطع رئیس کل دادگستری‌از اجرای حکم قطع دست یک غارتگر + جزئیات پرونده

شکایت زن صیغه ای پس از مرگ مرموز شوهر ثروتمند / 18 ساله بودم که در تهران صیغه شدم و ..!

پسری که بین 4 هزار دختر، زیباترین دختر قزاقستان شد! +عکس

فوری / پسر شیخ آبادانی حمام خون به راه انداخت/یک فیلم مجازی فاجعه بار شد! + عکس

بارداری شوم ناهید از مرد متاهلی که در مسیر مدرسه کمین کرده بود

درگذشت ناگهانی بازیگر جوان ایرانی در ۲۰ سالگی +عکس

انتقاد تند و تیز بهمن فرمان‌‌آرا از بی‌بی‌سی فارسی و من وتو / برای این مردم چه‌کردید؟

تصادف شاخ به شاخ پراید و پژو 206 در زیرگذر هپکو اراک + عکس

کدخبر: 353905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟