دیگر به آخر خط رسیده ام مدتی بعد همه چیز تمام می شود و من هم مانند خیلی از مجرمان دیگر به دار مجازات آویخته می شوم و نامم از صفحه روزگار محو می شود، اما از شما می خواهم ماجرای دستگیری ام را به خانواده ام اطلاع ندهید چرا که نمی خواهم آن ها در جریان جنایتی که انجام داده ام قرار بگیرند. می خواهم آخرین دیدار با خانواده ام زمانی باشد که طناب دار به گردنم انداخته اند و درحالی که آخرین نفس هایم را می کشم برای آخرین بار به چشمان مادرم نگاه کنم...

جوان 22ساله ای که به اتهام قتل Murder بی رحمانه مرد 30ساله ای توسط ماموران انتظامی دستگیر شده است، درحالی که عنوان می کرد جایی برای مخفی شدن نداشتم و به ناچار در زیرگذر  تردد می کردم به تشریح ماجرای زندگی اش پرداخت و به مشاور اجتماعی کلانتریگفت: 22سال قبل در شهرستان لردگان و در یک خانواده 9نفره متولد شدم، پدرم شغل آزاد داشت و مادرم نیز خانه دار بود. اگرچه در خانواده ای پرجمعیت زندگی می کردم اما همه ما از آرامش خاصی برخوردار بودیم تا این که سال گذشته و بنا به پیشنهاد مادرم با دختر خاله ام ازدواج کردم چرا که ازدواج فامیلی جزئی از آداب و رسوم محلی ماست.

هنوز 2ماه بیشتر از برگزاری مراسم عقدکنان نگذشته بود که تصمیم گرفتم برای یافتن کاری به مشهد بیایم تا بتوانم پولی برای آغاز زندگی مشترک پس انداز کنم این بود که کیف حاوی لوازم شخصی ام را برداشتم و عازم مشهد شدم چند روز بعد در یکی از کافه رستوران های اطراف این شهر به عنوان کارگر استخدام شدم.

از کارم راضی بودم و بیشتر اوقات بی کاری ام را در تفریحگاه ها می گذراندم و از زیبایی های آن جا لذت می بردم تا این که حدود 6ماه قبل وقتی طبق معمول کنار دریاچه نشسته بودم ناگهان جوان 30ساله ای به طرفم آمد و درحالی که تهدیدم می کرد از من خواست هرچه پول دارم به او بدهم آن روز 10هزار تومان وجه نقد، کارت عابر بانک و یک گوشی معمولی تلفن همراه در جیبم بود ولی نمی خواستم پول هایم را از دست بدهم وقتی با هم درگیر شدیم در یک لحظه چاقوی ضامن دار آمریکایی خودم را بیرون کشیدم و تیغه آن را به شکمش فرو کردم.

وقتی خون از شکم اوبیرون زد قصد داشتم از محل فرار Escape کنم اما ترسیدم کسی او را ببیند و من شناسایی شوم به همین خاطر آن جوان مجروح را داخل دریاچه انداختم و درحالی که او غرق می شد از آن محل گریختم دچار عذاب وجدان شده بودم و هنوز نمی دانستم که آن جوان زنده مانده است یا نه! مدام از کارگران دیگر رستوران ها درباره او سوال می کردم دیگر ارتباط تلفنی با خانواده ام را قطع کردم و برای آن که صحنه وحشتناک قتل را فراموش کنم به مصرف مواد مخدر Drugs روی آوردم، اما همچنان از این که دستگیر شوم وحشت داشتم و نمی توانستم به محل کارم بازگردم این بود که به شهر آمدم و درحالی که بی هدف در زیر گذر پرسه می زدم مورد ظن ماموران کلانتری شیرازی قرار گرفتم و دستگیر شدم حالا هم نمی خواهم کسی از خانواده ام در جریان موضوع قرار گیرد، اما کاش آن روز چاقوی ضامن دار آمریکایی را با خودم حمل نمی کردم تا این گونه ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ازدواج شوم مینای 20 ساله با مرد 62 ساله / مرا در اتاق خواب زندانی کرد و ..!

تجاوز وحشیانه به نوعروس 16 ساله دور از چشم داماد / 3 جوان دستگیر شدند

زن شوهر دار برای عقب نماندن از دوستانش تن به دوستی های شیطانی داد تا..!

کورس 3 خودرو پورشه و یک مدسدس بنز / عملیات برای خارج کردن راننده ها گرفتار+ فیلم و عکس

کیوان وقیت مرد همسایه به خانه بازگشت به سمت بالکن دوید و..!

وقتی زن شوهردار به تنهایی به سفر رفت / داخل پراید اجاره ای آن بلا سرم آمد!

دزد را کشتم و الان باید اعدام شوم!

ناگفته های تلخ از ساعتی قبل از تصادف قائدی و شاکر / خانواده احمدرضا علیه مهاجم استقلال شکایت کردند +عکس

موزیسین معروف ایرانی تصادف کرد +عکس

نیمه شب، شاهد همخوابی شوهرم با دوست صمیمی ام در اتاق دیگر خانه بودم که ..!

تجاوز وحشیانه به سهیلا در یک خرابه / متجاوز 17 ساله است

من در پاتوق سیاه شوهر بی غیرتم به دوستانش سرویس می دادم تا اینکه ..!

پرهام شاگرد تازه وارد بود که مرا به سمت خانه مجردی کشاند و شب ها تا دیر وفت ..!

زن جوان به خاطر ارتباط با مرد غریبه شوهر بی نوایش را داخل چاه انداخت / در اردبیل رخ داد + عکس

دختر 18 ساله ای بودم که به خاطر خماری پیشنهاد شرم آور چند مرد را پذیرفتم و ..!

بدترین خبر پزشک مخصوص به شاه + فیلم

 

کدخبر: 353218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟