همان طور که پیش بینی می کردم بالاخره اعتیاد به مواد مخدر صنعتی او را دچار فلاکتی کرد که مجبور شد با آن همه غرور و خودبزرگ بینی دست به سرقت بزند و در نهایت هم به طرز وحشتناکی جان خود را از دست داد و حالا من با دنیایی از سوالات بی پاسخ برای فرزندم مانده ام!...

زن 28ساله که برای شناسایی جسد همسرش به کلانتری دعوت شده بود درحالی که اشک هایش را پاک می کرد به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: 18سال بیشتر نداشتم که «کیوان» به خواستگاری ام آمد و طولی نکشید که مراسم ازدواج مان برگزار شد و ما زندگی زیر یک سقف را آغاز کردیم اگرچه او شغل آزاد داشت اما از نظر اقتصادی در مضیقه بودیم و چرخ زندگی مان به درستی نمی چرخید. اگر حمایت های مالی پدرم نبود دچار مشکلات حادی می شدیم و روزگار سختی را می گذراندیم با این وجود کیوان مردی مغرور و خودسر بود.

او حتی اجازه نمی داد خانواده ام به منزل ما رفت و آمد کنند به همین خاطر مجبور بودم پنهانی به دیدار خانواده ام بروم و گاهی نیز مخفیانه با مادرم در پارک و یا مراکز تجاری قرار می گذاشتیم مادرم مبالغی را برای کمک به زندگی مان به من می داد این در حالی بود که من صاحب پسری شده بودم و مخارجمان سنگین تر شده بود.

چند سال به همین ترتیب گذشت تا این که حرکات و رفتار همسرم به طور ناگهانی تغییر کرد. او دیگر توجهی به من و فرزندم نداشت و مدام در بیرون از منزل به سر می برد.

وقتی رفتارهای او را به دقت بررسی کردم تازه فهمیدم که او در دام بلای خانمان سوز اعتیاد گرفتار شده است. ابتدا موضوع را پنهان نگه داشتم و سعی می کردم با نیش و کنایه به او بفهمانم مسیر زندگی را به خطا می روی اما وقتی حرف هایم را قبول نکرد هر آن چه را دیده بودم آشکارا برایش توضیح دادم و تلاش کردم تا اعتیادش را ترک کند اما او مرا کتک زد و عنوان می کرد که به او تهمت می زنم، تا این که حدود 5ماه قبل وقتی به طور ناگهانی او را در حال مصرف شیشه غافلگیر کردم از شدت عصبانیت به سوی من حمله ور شد و آن قدر کتکم زد که دیگر نای حرف زدن هم نداشتم.

خانواده ام که متوجه موضوع شده بودند سراغم آمدند و مرا به همراه فرزندم به خانه خودشان بردند انتظار داشتند کیوان اعتیادش را کنار بگذارد و به سوی من و فرزندش باز گردد اما هیچ گاه از او خبری نشد و من به ناچار برای گرفتن طلاق و دریافت مهریه اقدام کردم اما همچنان از کیوان بی خبر بودم و او حتی سراغی از پسر خردسالمان نمی گرفت تا این که حدود ساعت یک بامداد از کلانتری تماس گرفتند وقتی به این جا آمدم متوجه شدم که کیوان برای سرقت Stealing وارد منزل همسایه شده که با رسیدن صاحبخانه در تاریکی شب خود را از پشت بام به زمین انداخته و در دم فوت کرده است.

پزشکان معتقد بودند او به خاطر توهمات ناشی از شیشه از پشت بام پرواز کرده است. با خود می اندیشم چگونه مواد مخدر Drugs انسان مغروری مانند کیوان را مجبور کرد از دیوار مردم بالا برود درحالی که او حتی کمک های مالی پدرم را قبول نمی کرد حالا مانده ام به تنها فرزندم چه پاسخی بدهم و ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دخترخوانده 9 ساله + عکس ناپدری شیطان صفت

اقدام عجیب داماد با نوعروس جوان / کلیه این دختر بی نوا را دزدید!

پلمب خانه فساد / دستگیری 2 زن ماساژر در خانه شیطان +عکس

داماد 52 ساله، عروس پشیمان 23 ساله را به آتش کشید + عکس

مرگ عجیب غزاله ١٦ساله روی تخت بیمارستان +عکس و جزئیات

ماجرای درگیری محافظان مجیدی با آرش خواننده معروف +عکس

لحظه شگفت انگیز رویارویی دوشکارچی + تصاویر

مرد بی غیرت زنش را در اختیار 6 مرد شیطان صفت گذاشت و ..!

اعدام مدیر کمپ ترک اعتیاد اسلامشهر + عکس

تصادف مرگبار پراید در جاده ازنا - اراک +عکس

در 17 سالگی قاتل فریدون شدم؟!

ابداع کننده مشت یک اینچی چه کسی بود؟ + فیلم

عکس / اقدام عجیب خواهر رهبر کره شمالی و رئیس جمهور کره جنوبی در افتتاحیه المپیک زمستانی

اقدام وحشتناک پسر لوس تهرانی در خانه خاله اش

قتل دختر 18 ساله پس از آزار وحشیانه در پارک جنگلی + عکس

سرنوشت الناز 16 ساله در دام کثیف متخصص کامپیوتر 40 ساله

نقش بهرام رادان و 9 زن و مرد ایرانی در عذرخواهی سامسونگ از ایرانی ها + فیلم و عکس

ملیکا 19 ساله آینده تاریکی دارد! /همسرم در مرخصی از زندان با زن دیگری ازدواج کرد و...!

حمله 4 نقابدار با تبر به یک فروشگاه در کارون + فیلم لحظه حمله و عکس مهاجمان

تجاوز وحشیانه به نوعروس 16 ساله دور از چشم داماد / 3 جوان دستگیر شدند

 

کدخبر: 353216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟