سیلی ای  که نوجوانی را کور کرد!/2 دوست یکدیگر را محکوم کردند+ عکس

هفدهم اسفند ماه سال ۹۱ درگیری سه پسر نوجوان در یکی از خیابان های تهرانپارس به پلیس Police اعلام شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، شواهد نشان می‌داد در این درگیری چشم راست رضا 18ساله به شدت آسیب دیده است. وی به بیمارستان منتقل شد اما چشم وی به خاطر شدت جراحات تخلیه شد.به این ترتیب وی از دو دوست 16ساله اش به نام های مهرزاد و فرزاد شکایت کرد. رضا گفت :از مدتی قبل مهرزاد و فرزاد را می شناختم. من با آنها دوست بودم اما یک هفته قبل با هم درگیر شدیم.بعد از درگیری آنها به من تلفن زدند و مرا سر قرار کشاندند. وقتی به محل قرار رفتم آنها با مشت و لگد به من حمله کردند و یکی از آنها با چاقو به چشم راستم زد.

به دنبال اظهارات رضا دو متهم نوجوان ردیابی و بازداشت شدند. آنها به درگیری با شاکی اعتراف کردند اما ادعا کردند در درگیری چاقویی در دست نداشته اند.به دنبال تکمیل تحقیقات و با توجه به اظهارات شاهدان برای دو متهم کیفرخواست صادر و پرونده آنها به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

دو متهم دیروز در حالی از خود دفاع کردند که پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد بود امکان رعایت تساوی در قصاص وجود ندارد. در جلسه دادگاه متهمان که حالا 22سال دارند وبا قرار وثیقه آزاد هستند به دفاع پرداختند .

در ابتدای این جلسه رضا به قضات گفت: قبل از این ماجرا به عنوان پیک موتوری در یک رستوران کار می کردم.اما حالا دیگر دید کافی برای موتورسواری ندارم.به همین خاطر در یک انبار کار می کنم. 25سال دارم و هنوز ازدواج نکرده ام.نابینایی چشمم تاثیر بدی در روحیه ام گذاشته و زندگی ام را با مشکل روبه رو کرده است.به همین خاطر برای دو متهم مجازات می خواهم.

سپس مهرداد به دفاع پرداخت و گفت: من و فرزاد سالهاست که با هم دوست هستیم. ما یک هفته قبل به خاطر نگاه چپ رضا در خیابان به او درگیر شدیم. رضا به صورتمان سیلی زد و ناسزا گفت.ما که از رفتار او عصبانی بودیم یک هفته بعد با او تماس گرفتیم و خواستیم سر قرار بیاید.وقتی سر قرار آمد با هم درگیر شدیم اما من چاقو را به چشم او نزدم.

فرزاد نیز گفت :مهرداد با دروغ گویی‌هایش می‌خواهد مرا به دردسر بیاندازد.او خودش با چاقو به چشم رضا زد ولی حالا حرف هایی می زند تا من را گناهکار نشان دهد.5سال از آن ماجرا گذشته و من به خاطر درگری بچه گانه ای که با رضا داشتم پشیمانم.

سپس چند شاهد درگیری به تشریح آنچه دیده بودند پرداختند.

یکی از آنها گفت: وقتی درگیری بالا گرفت من آنجا بودند اما ندیدم چه کسی ضربه را به چشم رضا زد. شاهد دیگر نیز گفت: وقتی سرم را برگرداندم احساس کردم فرزاد با چاقو به چشم رضا زد

وقتی اظهارات شاهدان نتوانست گره این پرونده را باز کند مهرداد ادعای تازه ای مطرح کرد. وی گفت: فیلمی از شاهدان دارم که نشان می دهد من بی گناهم و ضربه را به چشم شاکی نزده است.

با ادعای این متهم هیات قضایی ادامه جلسه را به بعد موکول کرد تا مهرداد فیلمی را ادعا کرده نشان دهنده بی گناهی وی است به دادگاه ارائه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه دوقلوها به دختر جوان تهرانی / شهروز و کامران به شلاق و تبعید محکوم شدند + عکس

تجاوز هولناک به کودک 7 ساله در پایان کلاس قرآن + عکس

دستگیری مهدی مظلومی کارگردان در مرز زمینی آستارا + عکس

جزییات قتل زن جوان پاکدامن توسط جوان 19 ساله ای که درخواست ارتباط شیطانی داشت / در تفت یزد رخ داد + عکس

شکنجه جنسی دختر 20 ساله در خلوتگاه زن و مرد دیوانه + عکس

جسد سارا داخل چمدان پیدا شد / شوهر سابقش اعتراف کرد و ..! +عکس

وقتی به خانه برگشتم 2 مرد نقابدار از خانه خارج شدند / زنم را در وضعیت هولناکی دیدم و ..! + عکس

دسیسه زن جوان خائن برای شوهر‎ بی نوا / با مردی ارتباط شیطانی داشتم تا اینکه ..!+ عکس

گفتگو با همدست شیطان / 6 پسر بچه تهرانی را به خلوتگاه کشاندم و ..! +فیلم و عکس

پلیس تهران در تعقیب 2 برادر به خاطر قتل مدیرعامل یک شرکت خودرویی‎ + عکس محل قتل

شهین 14 ساله بود که از مدرسه اخراج و 3 سال بعد در ارتباط خیابانی باردار شد!

پیکر شهید امیر باصره تکاور شهید ناوشکن دماوند پیدا شد + عکس

زن شوهردار به ساسان پول می داد تا دوستی کثیف شان قطع نشود و..!

کدخبر: 351480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟