این مرد شوم را می شناسید؟ / او 16 بار به زندان افتاد اما توبه نکرد! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، 20 فروردین ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع یک فقره سرقت Stealing بعنف منزل در خیابان حبیب اللهی به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد .

با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد مردی میانسال پس از ورود به خانه ی متعلق به یک خانم 65 ساله و اطلاع از محل نگهداری اموال با ارزش این خانم اقدام به سرقت بیش از 80 میلیون تومان طلا و جواهرات و وجوه نقد داخل منزل وی کرده و از محل متواری شده است .

متهم پایگاه سوم (5)

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت بعنف منزل" و به دستور بازپرس شعبه چهاردهم دادسرای ناحیه 2 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 3 ظهر 20 فروردین ماه امسال داخل خانه نشسته بودم که زنگ خانه به صدا در آمد ؛ فردی خودش را مأمور بانک معرفی کرد و مدعی شد که من در قرعه کشی بانک برنده چند میلیون تومان پول شدم ؛ به این بهانه این شخص که لباس سفید به تن داشت وارد خانه شد و پس از لحظاتی از من درخواست مدارک شناسایی کرد تا به قول خودش امور اداری جهت تحویل پول قرعه کشی را انجام دهـد . برای آوردن مدارک شناسایی به سراغ کمددیواری داخل یکی از اتاق ها رفته بودم ؛ ناگهان احساس کردم شخصی پشت سرم ایستاده! که به محض برگشتن با این شخص روبرو شدم ؛ قصد اعتراض به حضور این شخص در داخل اتاق را داشتم که ناگهان به سمت من حمله ور شد و در حالیکه قدرت مقابله با او را نداشتم ، تمامی طلا و جواهرات و پول هایم را از داخل کمد دیواری سرقت کرد و از محل متواری شد " .

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با توجه به شیوه و شگرد سرقت به بررسی وقوع سرقت های مشابه پرداخته و اطلاع پیدا کردند که سرقت های مشابه دیگری در دیگر مناطق تهران دقیقا به همین شیوه و شگرد رخ داده است .

بررسی اظهارات مالباختگان جدید نشان داد که فردی با مشخصات یکسان و تحت عناوین "مأمور اداره بیمه" و یا "کارمند بانک" و به بهانه های مختلف "پرداخت حقوق مستمری" و یا "برنده شدن افراد در قرعه کشی بانک" به در منازلی که در تمامی آنها افراد سالخورده ( عمدتا پیرزن ) زندگی می کنند ، مراجعه کرده ؛ پس از ورود به منازل افراد ، در صورت امکان به شیوه "کش روی" و در صورت اطلاع مالباختگان از هویت واقعی اش به شیوه "زورگیری" اقدام به سرقت وجوه نقد ، طلا و جواهرات کرده و نهایتا با یک دستگاه موتورسیکلت طرح ویو آبی رنگ از محل متواری شده است .

شناسایی مجرم سابقه دار :

پایگاه سوم - تصویر بدست آمده از دوربین های مداربسته

کارآگاهان پایگاه دوم آگاهی با بهره گیری از اظهارات شکات و مالباختگان در خصوص مشخصات ظاهری سارق ، شیوه و شگرد سرقت و نهایتا بهره گیری از سوابق مجرمین سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای به نام "فریدون . ن" ( متولد 1346 ) شدند .

بررسی سوابق "فریدون . ن" حکایت از آن داشت که این شخص از مجرمین سابقه دار و حرفه ای با 15 سابقه دستگیری و زندان Prison است که در این 15 فقره بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف کلاهبرداری ، قاپ زنی و سرقت منزل از سوی پایگاه های مختلف آگاهی دستگیر و روانه زندان شده و در بسیاری از پرونده سرقت های خود نیز دقیقا به همین شیوه و تحت عناوین "مأمور اداره بیمه" و یا "کارمند بانک" اقدام به سرقت از افراد سالخورده کرده است .

همزمان با ادامه تحقیقات جهت دستگیری "فریدون . ن" از سوی کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی ، پرونده های مشابه دیگری اینبار در شعبه 5 بازپرسی دادسرای ناحیه 3 تهران تشکیل و پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت که در پرونده های اخیر مجددا "فریدون . ن" مورد شناسایی قرار گرفت .

در یکی از این پرونده ها ، زن مالباخته ای در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 12 ظهر 5 شهریورماه امسالفردی ناشناس ، حدودا 45 ساله با موتورسیکلت به درمنزل ما در محدوده قلهک مراجعه نمود ؛ این شخص خودش را به عنوان کارمند اتحادیه فرش فروشان معرفی کرد و مدعی شد که جهت پرداخت حقوق بازنشستگی پدرم آمده است . پس از مراجعه ی پدرم ، به بهانه آوردن مدارک مرا به طبقه ی بالا فرستاد ؛ زمانیکه من به طبقه ی بالا رفته بودم ، این شخص با پدرم وارد منزل شد و گویا با نشان دادن یک بسته تراول 50 هزار تومانی ، با حیله و ترفند پدرم را فریب داد تا پول هایی را که ساعتی قبل از شعبه بانک دریافت کرده بود به وی نشان دهد !! که در ادامه اقدام به قاپیدن مبلغ 4 میلون تومان پول از پدرم نموده و با موتورسیکلت از محل فرار Escape کرد " .

با توجه به افزایش تعداد شکات و مالباختگان که همگی آنها توسط "فریدون " تحت عناوین مختلف مأمور "اداره بیمه" ،"کارمند بانک" و ... و عمدتا در پوشش پرداخت حقوق بازنشستگی و ... مورد سرقت پول و طلاجات قرار گرفته بودند ، دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و سرانجام "فریدون . ن" در ساعت 10 شب 27 دیماه امسال در خیابان پیروزی– میدان شکوفه دستگیر و در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت.

با دستگیری "فریدون" و اعتراف صریح وی به دهها فقره سرقت به شیوه فوق ، محل نگهداری قسمتی از وجوه و طلاجات مسروقه در داخل یک دستگاه خودرو 206 پارک شده در داخل یک پارکینگ عمومی شناسایی ، خودرو 206 مذکور به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و در بازرسی از محل پیش بینی شده جهت نگهداری وجوه و طلاجات مسروقه در داخل خودرو 206 ، نزدیک به یک میلیارد تومان پول و طلاجات کشف شد .

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به گستردگی جغرافیایی جرایم ارتکابی متهم در سطح شهر تهران ، پرونده های متعددی در دادسرهای مختلف تهران از جمله در دادسرای ناحیه 3 تهران علیه متهم در حال رسیدگی است " .

سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام خبر انتشار بدون پوشش تصویر متهم عنوان داشت : "با توجه به سوابق متعدد متهم در ارتکاب جرایم مختلف و تحت تعقیب قرار داشتن وی از سوی شعبات مختلف دستگاه محترم قضایی ، اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت در پوشش مأمور اداره بیمه و کارمند بانک ، گستردگی جغرافیایی ارتکاب سرقت ها در سطح شهر تهران و احتمالا سایر شهرها و استان ها ، شناسایی صریح متهم توسط دهها مالباخته و به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم شعبه پنجم دادسرای ناحیه 3 تهران صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سهروردی شمالی - خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه نمایند " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شقایق شوهر داشت اما در دام چرب زبانی های متین افتاد و..!

وقتی وارد خانه شدم شوهرم را با دختر 14 ساله همسایه در وضعیت بدی دیدم و ..! + عکس

ساناز در اتاق وکیل صحنه ای باورنکردنی دید و..!

عروس جوان، داماد 73 ساله را به خاطر مهریه به زندان انداخت!

نیمه شب در خانه مجردی 2 بچه پولدار نیاورانی چه گذشت؟ / پدرام را به تخت بسته بود و ..! + عکس

شوهرم وقتی 2 بچه را باردار بودم شهید شد / زن سوم یک مرد شدم و حالا بچه هایم شناسنامه ندارند! + عکس

مرد وحشی دختر 18 ساله را وقتی آخر شب از سینما خارج شد، به خلوتگاه شیطانی بردد و ..! + عکس

جزئیات جدید از عملیات سپاه ضد تروریستهای داعش در غرب کشور + عکس داعشی های دستگیر شده

مرگ جراح قاتل در سلول زندان / او همسرش را کشته بود + عکس

کیومرث شوهر صیغه ای مادرم را کشته است! + عکس

پایان شوم شوخی‌های غیراخلاقی‌ سیامک و کیارش در خانه مجردی زن تنها + عکس

خودکشی پسر درسخوان بخاطر شوخی کثیف همکلاسی هایش

آتش‌نشان ماسک اش را به زن جوان زابلی داد و خودش در میان دود و آتش گرفتار شد و ..! + عکس

خودکشی کارمند زن 28 ساله پس از خداحافظی تلخ از همکارانش

دوستم وقتی آمد من و زنش تنها بودیم، او زنش را بیرون فرستاد و مرا وحشیانه شکنجه‌ داد!

موتورسواران، راننده پژو را زیر پل ستارخان تهران کشتند + عکس

اولین عکس از داعشی ها دستگیر شده در غرب کشور

فوری / داعش وارد خاک ایران شد / سپاه وارد عمل شد

دستگیری یک دانشجوی دندانپزشکی به خاطر شیرین کاری / عادل فیلم را پخش کرد و ..! + فیلم و عکس

اقدم زشت زن جوان در رزن همدان + عکس

نقشه زن 24 ساله برای جویندگان کار

 

کدخبر: 351326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟