پلیس تهران در تعقیب 2 برادر به خاطر قتل مدیرعامل یک شرکت خودرویی‎ + عکس محل قتل

به گزارش گروه جنایی رکنا، پرونده این ماجرا از بامداد 21 اردیبهشت سال 94 و به‌دنبال اعلام خبرکشته شدن مدیرعامل یک شرکت در دفترکارش در دستورکار مأموران پلیس Police و بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت قرار گرفت. به‌دنبال اعلام این خبر تیم تحقیق راهی یکی از خیابان‌های شرق تهران شدند. آنها با حضور در طبقه دوم یک ساختمان قدیمی با جسد مردمیانسالی روبه‌روشدند که دست و پایش بسته بود و پارچه‌ای نیز داخل دهانش قرار داشت.
پسر قربانی جنایت Crime گفت: «پدرم در کار خرید و فروش ماشین بود. او صبح امروز از خانه خارج شد و طبق معمول به دفترش رفت. نزدیکی‌های عصر بود که با پدرم تماس گرفتیم اما جواب نداد. درحالی که نگران شده بودیم شبانه به اینجا آمدم. اما در اتاق کارش قفل بود. اما زمانی که با زور در را باز کردم ناگهان با جسدش روبه‌روشدم.»
همزمان با صدور دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات ویژه جنایی برای کشف جنایت مرموزکلید خورد.
یکی از دوستان مقتول به کارآگاهان گفت: ساعت 11:30 دقیقه روز حادثه Incident با شهرام-مقتول- تماس گرفته بودم که گفت یکی از دوستان‌مان به نام بابک در دفترشرکت است. بابک قبلاً به من گفته بود مغازه‌اش را 500 میلیون تومان فروخته وتمام پول را به شهرام داده بود تا با آن کار کند. او در ازای این کار یک چک 600 میلیون تومانی هم از شهرام گرفته بود.
شاگرد مغازه بابک نیز به پلیس گفت: «روزبعد ازقتل، بابک به مغازه کفش فروشی‌اش آمد و 3 انگشتر به من داد وخواست آنها را برایش بفروشم. صاحب کارم می‌گفت: انگشترها برای پسر دایی‌اش است.» این در حالی بود که بررسی‌های پلیسی نشان داد انگشتر‌ها متعلق به شهرام بوده است.
همچنین شاگرد مغازه بابک گفت: همان روزصاحب کارم به انبار کفش فروشی آمد و کلی کفش با خودش برد و گفت می‌خواهد کفش‌ها را برای یکی ازمشتری‌ها به شمال ببرد.
درحالی که بابک به‌عنوان نخستین متهم پرونده متواری شده و تحت تعقیب بود کارآگاهان به بازجویی از همسرش پرداختند. او گفت: همان شب که شهرام کشته شد شوهرم با من تماس گرفت و خواست خیلی سریع ازخانه پدرم به خانه برگردم. آن شب در خانه پدرم میهمان بودیم ولی شوهرم اصرار داشت کسی از این موضوع با خبر نشود. وقتی باعجله به خانه رسیدم بابک به من گفت که پول‌هایش را بالا کشیده‌اند و شریکش را هم بازداشت کرده‌اند. او گفت مدتی فرار Escape می‌کند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد و فردی که از آنها کلاهبرداری کرده بازداشت شود و بعد به خانه می‌آید. بعد هم به همراه برادرش خانه را ترک کردند. فردای آن روز هم یکی از دوستانش از شمال با من تماس گرفت و سراغ همسرم را گرفت که به او گفتم اگر بابک را دیدید بگویید با من تماس بگیرد. باتوجه به سرنخ‌های به‌دست آمده، کارآگاهان همچنان درتعقیب بابک و برادرش هستند تا معمای این جنایت مرموز فاش شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه دوقلوها به دختر جوان تهرانی / شهروز و کامران به شلاق و تبعید محکوم شدند + عکس

تجاوز هولناک به کودک 7 ساله در پایان کلاس قرآن + عکس

دستگیری مهدی مظلومی کارگردان در مرز زمینی آستارا + عکس

جزییات قتل زن جوان پاکدامن توسط جوان 19 ساله ای که درخواست ارتباط شیطانی داشت / در تفت یزد رخ داد + عکس

شکنجه جنسی دختر 20 ساله در خلوتگاه زن و مرد دیوانه + عکس

جسد سارا داخل چمدان پیدا شد / شوهر سابقش اعتراف کرد و ..! +عکس

وقتی به خانه برگشتم 2 مرد نقابدار از خانه خارج شدند / زنم را در وضعیت هولناکی دیدم و ..! + عکس

دسیسه زن جوان خائن برای شوهر‎ بی نوا / با مردی ارتباط شیطانی داشتم تا اینکه ..!+ عکس

گفتگو با همدست شیطان / 6 پسر بچه تهرانی را به خلوتگاه کشاندم و ..! +فیلم و عکس

شهین 14 ساله بود که از مدرسه اخراج و 3 سال بعد در ارتباط خیابانی باردار شد!

پیکر شهید امیر باصره تکاور شهید ناوشکن دماوند پیدا شد + عکس

جریمه میلیونی برای رانندگان که کنار جاده نماز می‌خوانند!

زن شوهردار به ساسان پول می داد تا دوستی کثیف شان قطع نشود و..!

 

کدخبر: 351111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟