افسوس عجیب قاتل سریالی ٤٩ زن و دختر جوان + تصاویر

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، «رابرت پیکتون» در سال 2007 میلادی در بریتیش کلمبیای کانادا به جرم Crime قتل Murder 49 زن و دختر به 250 سال زندان- طولانی‌ترین مجازات- محکوم شد.

مرد قاتل
بنا بر اعلام پلیس، وی بین سال‌های 1991 تا 2002 میلادی 49 زن را به قتل رسانده است. مأموران درپی فرار Escape یکی از زنان از دست این جنایتکار بی‌رحم به وی ظنین شده و پس از بازرسی مزرعه بزرگش، رازهای سر بسته و وحشتناک قاتل The Murderer سریالی را فاش کردند. 

پلیس Police همچنین در مزرعه پرورش خوک این جنایتکار آثار 26 قربانی را از طریق آزمایش‌های «دی ان‌ای» شناسایی کرده است. این قاتل سریالی سرانجام سال 2002 میلادی شناسایی و دستگیر شد.

مرد قاتل
این جنایتکار در اعترافات هولناکش بیان کرد که به خاطر غفلت و سهل‌انگاری به دست مأموران پلیس افتاده و اگر زیرکانه‌تر عمل می‌کرد می‌توانست نفر پنجاهم را نیز به قتل برساند.
اکنون فیلم‌های مستندی از سلول زندان Prison وی منتشر شده که قاتل سریالی در گفت‌و‌گو با یک پلیس مخفی که گمان می‌کند هم سلولی‌اش است مدام از اینکه به دام پلیس افتاده درعذاب است و کشتن Killingپنجاهمین نفر را گل آخر خود می‌دانسته که درآن ناکام مانده است.

مرد قاتل
به گفته کارآگاهان، قربانیان وی اغلب زنان خیابانی بوده‌اند که به روش‌های مختلفی پس از آزارواذیت وحشیانه و تجاوز Rape به قتل رسیده‌اند. برخی از آنها با تزریق ماده ضدیخ به‌عنوان یک مخدر جان سپرده‌اند و بعد هم اجسادشان مثله شده است.

مرد قاتل
«رابرت» در اعترافاتش مدعی شده پس از کشتن زنان بخشی از اجسادشان را مثله کرده و به خوک‌هایش خورانده و برخی قسمت‌های بدن را نیز به‌عنوان گوشت خوک به مشتریانش فروخته است.
«ونسلی کلارکسون» نویسنده کتاب‌های جنایی می‌گوید: «رابرت» از کشتن قربانیانش مانند یک کودک که از شهربازی و دیزنی لند لذت می‌برد، احساس شادمانی داشته است.»

مرد قاتل
گفتنی است رابرت چندی قبل تمامی اتهاماتش را در زندان تکذیب کرد و مدعی شد که وی قربانی بی‌لیاقتی مأموران پلیسی شده که در پرونده ناپدید شدن زنان خیابانی منطقه به‌دنبال یک جنایتکار می‌گشتند. اما ویدئویی که از وی در زندان گرفته شده و آزمایش‌های دی ان‌ای و بخش‌هایی از وسایل به جامانده قربانیان در مزرعه این جنایتکار تمامی اتهاماتش را تأیید می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مرد قاتل

مرد قاتل

مرد قاتل
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
تجاوز وحشیانه به زینب 7 ساله توسط پسر 24 ساله / دخترک به کلاس قرآن رفته بود که..! + عکس  
تجاوز به شیدای 18 ساله در گاوداری! / نوید به التماس هایم توجه نکرد
زن شوهردار به ساسان پول می داد تا دوستی کثیف شان قطع نشود و..!
جریمه میلیونی برای رانندگان که کنار جاده نماز می‌خوانند!
فیلم لحظه دستگیری جوان شیطان صفت در خیابان سراج / اگر سوار پراید این تبهکار شده اید با پلیس تماس بگیرید+ عکس
پایان پرسه های شوم دختر 15 ساله و 3 پسر با پیکان شیشه دودی در دهدشت
داماد برای عروس راه برگشتی نگذاشت / او دختر جوان را به ارتفاع 120 متری برد و ..! + عکس
زیبایی شهناز و خبیثی زن مطلقه زندگی ام را نابود کرد!
سرنوشت شوم زن یک مرد زندانی! / او به دنبال اعتراف شیطانی من است و ..!
گفت من فقط به درد دوستی می خورم و اگر علاقه در میان است ارتباطمان قطع! / او رفت و من ماندم و رسوایی!
نسرین با فرشید فرار کرد اما..! مادر بی نوایم قربانی عشق کور من شد
زندگی شاهانه یک مرد گدا با 3 زنش / این مرد خودش را لو داد + عکس

کدخبر: 351110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟