به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردارمجید شجاع، رئیس پلیس استان خراسان جنوبی گفت: با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر این که خانمی با هویت معلوم به همراه همسرش که غیر بومی استان است قصد برگزاری مراسم پارتی مختلط شبانه و اعمال منافی عفت عمومی در شهرستان بیرجند دارد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس Police امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی افزود: با تعقیب و مراقبت های انجام شده محل اجرای پارتی در منزلی ویلایی در شهرستان بیرجند شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت و مشخص شد تعدادی زن و مرد نامحرم به صورت مختلط با وضعیت حجاب نامتعارف و زننده با خودروهای گرانقیمت جهت اجرای پارتی در این مکان حضور دارند.
رئیس پلیس خراسان جنوبی در ادامه اظهار داشت: مأموران با هماهنگی دادستان استان خراسان جنوبی با تشکیل تیم های عملیاتی در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که صدای سیستم های صوتی بسیار بلند است و با توجه به برگزاری پارتی شبانه در ساعات پایانی شب موجب نارضایتی شهروندان شده و با توجه به حجم بالای خودروها و تعداد شرکت کنندگان ،محدودیت های ترافیکی در محل ایجاد شده است.
شجاع با اشاره به حضور قاضی Judge کشیک در محل افزود: نیروهای انتظامی در عملیاتی ضربتی به محل اجرای پارتی وارد شدند و تعداد ۳۲ مرد و ۲۳ زن را که با پخش آلات موسیقی و آهنگ بسیار بلند به صورت مختلط در حال رقص و پایکوبی بودند دستگیر کردند و سرباند اصلی برگزار کننده این پارتی به همراه دستیارانش نیز دستگیر شد.
وی با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی با واحدهای صنفی که اقدام به در اختیار قرار دادن آلات موسیقی و صوتی ، دستگاه ایجاد مه و رقص نور و سایر ملزومات برگزاری مراسم پارتی به شهروندان می کنند برخورد قضائی شده و وسایل کشف شده نیز توقیف و محل اجرای پارتی و اماکن صنفی متخلف نیز پلمپ خواهد شد .
شجاع عنوان کرد: با توجه به فرهنگ غنی مردم استان خراسان جنوبی و اقدام به موقع مأموران پلیس امنیت عمومی استان، دستگیری شرکت کنندگان در این پارتی موجب رضایت مندی مردم و همسایگان قرار گرفت و در پیام هایی از عملکرد پلیس تقدیر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
یک سال بعد از ازدواج فهمیدم زنم با پسر جوانی ارتباط نامتعارف دارد/ آرایش و پوشش زنم بسیار زننده است
مجری معروف از مزاحم اینترنتی خود شکایت کرد / واکنش این مجری زن به خبر ازدواجش با فرهاد مجیدی!
معلم عصبانی، دست دانش آموز نهبندانی را شکست! +عکس
برده داری جنسی11 کودک در دخمه مخوف یک قهوه خانه در غرب تهران + فیلم و عکس
اولین تصاویر زیرآبی ارسالی از ربات اعزامی به نفتکش سانچی
این جلاد داعش را می شناسید؟ / او پلیس انگلیس را مسخره کرد! +عکس
اعدام 2 جوان شیطان صفت به خاطر آزار وحشیانه عروس کرجی +عکس
از خانه نگین دوست دخترم بر می گشتم که احسان چشمم را با قمه کور کرد! + عکس
دانشجوی پسر با نیت شومی لباس زنانه پوشید اما..!
سرنوشت شوم سحر دختر یک هتلدار پولدار! / 15 ساله بودم که ..!
شناسایی سوراخ مثلثی شکل 35 متری در سانچی
مأمور پلیس به کشتن عمدی شرور سابقه‌دار در خیابان پرستار تهران متهم شد
بادیگاردی که همیشه یک چمدان دلار همراه داشت / قرار بود ماهی 6 میلیون تومان به من بدهد اما ..! + فیلم و عکس
گزارش جعبه سیاهِ «سانچی» تا ساعتی دیگر اعلام می شود + عکس

کدخبر: 350680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟