به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، خدابخش روح الامینی گفت: با تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و همچنین اقدامات نیروی انتظامی در مجموع ۹ تن و ۳۷۸ کیلوگرم از انواع مواد مخدر Drugs در این شهرستان کشف و ۴۲۸ قاچاقچی Smugglerدستگیر شدند.
این مقام قضائی خاطرنشان ساخت: در این رابطه چندین باند بزرگ مواد مخدر متلاشی و همچنین تعداد ۱۸۹ دستگاه خودرو و موتور سیکلت به همراه مقادیری سلاح و مهمات از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است. 
دادستان بافت با اشاره به اینکه کرمان خط مقدم مبازه با مواد مخدر در کشور است، تصریح کرد: استان کرمان بدلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با استان‌های هم مرز با کشور‌های افغانستان و پاکستان، همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده اند.

محموله ۴۴۵ کیلوگرمی مواد مخدر به مقصد نرسید
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت همچنین از کشف ۴۴ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۴۴۵ کیلوگرم از داخل یک دستگاه خودروی پژوی ۴۰۵ طی چند روز گذشته خبر داد.
خدابخش روح الامینی در تشریح این خبر اظهار داشت: طی یکسری اقدامات پلیسی از سوی مأمورین پلیس Police مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوئیه مشخص شد قاچاقچیان قصد عبور محموله‌ای سنگین مواد مخدر با استفاده از اسکورت‌های متعدد را دارند.
وی افزود: بلافاصله با دستور مقام قضائی، پلیس اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی در محور صوغان – دولت آباد نمود که پس از ورود سه خودروی اسکورت به کمین و توقف آن‌ها سرانجام خودروی پژو ۴۰۵ به محل کمین وارد و پس از مشاهده مأمورین اقدام به فرار Escape می‌کنند که پس از تعقیب و گریز سرانجام خودروی حامل مواد مخدر متوقف شد.
این مقام قضائی بیان کرد: پس از بازرسی خودروی مذکور تعداد ۴۴ کیسه مواد مخدر به وزن ۴۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.
دادستان بافت عنوان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمان مشخص شد، قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر را به استان‌های مرکزی کشور داشتند که با هوشیاری ماموران پلیس موفق به اجرای نقشه خود نشدند.
وی افزود: متهمین دستگیر شده با قرار بازداشت موقت به زندان Prison معرفی و پرونده جهت تکمیل تحقیقات، شناسائی و دستگیری متهمین اصلی و سایر عوامل مرتبط به شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بافت ارجاع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
برده داری جنسی11 کودک در دخمه مخوف یک قهوه خانه در غرب تهران + فیلم و عکس
اعدام 2 جوان شیطان صفت به خاطر آزار وحشیانه عروس کرجی +عکس
پایان تلخ ازدواج همزمان خواهر وبرادر تهرانی با خواهر و برادر شمالی + عکس
وقتی قهر کردم نمی دانستم ناهید مردغریبه را به خانه مان می برد و..!
اقدام شوهر جوانم زیر پتو برایم غیرقابل باور است!
از خانه نگین دوست دخترم بر می گشتم که احسان چشمم را با قمه کور کرد! + عکس
دانشجوی پسر با نیت شومی لباس زنانه پوشید اما..!
سرنوشت شوم سحر دختر یک هتلدار پولدار! / 15 ساله بودم که ..!
شناسایی سوراخ مثلثی شکل 35 متری در سانچی
مأمور پلیس به کشتن عمدی شرور سابقه‌دار در خیابان پرستار تهران متهم شد
بادیگاردی که همیشه یک چمدان دلار همراه داشت / قرار بود ماهی 6 میلیون تومان به من بدهد اما ..! + فیلم و عکس

کدخبر: 350444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟