بادیگاردی که همیشه یک چمدان دلار همراه داشت / قرار بود ماهی 6 میلیون تومان به من بدهد اما ..! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 30.91M | مدت زمان ویدیو: 00:04:41

چندی قبل به مأموران پلیس پایتخت خبر رسید باند سارقان چهار نفره‌ای قصد سرقت Stealing از طلافروشی در حوالی یافت‌آباد را دارند. مأموران ساعت 10‌صبح روز دوشنبه سارقان طلافروشی را قبل از اقدام به سرقت در تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک گلوله دستگیر کردند. در این عملیات یکی از سارقان موفق به فرار Escape شد و سه نفر دیگر اعضای این باند که یکی‌شان با شلیک گلوله زخمی شد دستگیر شدند. کریم و مهدی، دو متهم دستگیر شده صبح دیروز برای تحقیق به دادسرای ناحیه 34 منتقل شدند و از سوی قاضی علی وسیله‌ایرد موسی، بازپرس شعبه پنجم مورد بازجویی قرار گرفتند. کریم، که بادیگارد مردی تاجر بوده ماجرا را شرح داد:

خودت را معرفی کن‌؟

کریم هستم 30 ساله.

چقدر درس خواندی‌؟

فوق دیپلم کامپیوتر دارم.

متأهلی‌؟

بله. 25 روز دیگر فرزندم به دنیا می‌آید.

قبلاً چه کار بودی‌؟

بادیگارد مردی تاجر بودم.

مشکل مالی داشتی‌؟

نه. وضع مالی‌ام خوبه. من دو تا خونه دارم.

پس چرا می‌خواستید از طلافروشی سرقت کنید‌؟

ابتدا قصد سرقت نداشتیم و می‌خواستم طلبم را از مرد تاجر بگیرم که با یکی از دوستانم به نام اکبر مشورت کردم و تصمیم به سرقت از طلافروشی گرفتیم.

بیشتر توضیح بده‌؟

من ورزشکارم و چندین سال است بدنسازی کار می‌کنم. از آنجایی که هیکل و بدن قوی دارم مدتی قبل یکی از دوستانم مرا به عنوان بادیگارد به مرد تاجری معرفی کرد. قرار بود با اضافه کاری ماهی 6‌میلیون تومان به من بدهد. علاوه بر من دو مرد دیگر هم بادیگارد مرد تاجر بودند. او همیشه دو چمدان پر از دلار همراه داشت که یکی از چمدان‌ها دست من بود و دیگری دست خودش. مرد تاجر هر روز به چند پروژه مسکونی و زمین یا نمایشگاه خودروهای لوکس سر می‌زد و برای خرید با صاحبان آنها جلسه می‌گذاشت و در آخر هم چمدانی که دست من بود باز می‌کرد و دلارهای داخل آن را به فروشنده نشان می‌داد که به او اعتماد کنند، اما در این مدت او اصلاً معامله روبه‌روی ما انجام نداد تا اینکه بعد از دو ماه به ما گفت بادیگارد لازم ندارد. او حتی حقوق ما را هم نداد و چمدان را به عنوان امانت به من داد و قرار شد پس از دادن حقوق چمدان را به او پس بدهم، اما بعد فهمیدم دلارهای داخل چمدان تقلبی است.

بعد چه کار کردی‌؟

من دلار‌ها را برای فروش پیش دوستم بردم که مرا به تاجر معرفی کرده بود که گفت همه دلار‌ها تقلبی است و همانجا فهمیدم که او مرد شیادی است و کلاه سر ما گذاشته است. پس از مدتی فهمیدیم که مرد تاجر به این طلافروشی رفت و آمد دارد که با دوستانم نقشه طراحی کردیم او را داخل طلافروشی دستگیر کنیم و پولم را بگیرم. یکی از دوستانم که زمان حادثه Incident فرار کرد به من گفت اسلحه دارد و اگر تاجر هم به آن طلافروشی نیاید از طلافروشی سرقت می‌کنیم و ما به همین سادگی این نقشه را طراحی کردیم، اما قبل از سرقت دستگیر شدیم.

چطوری دستگیر شدی‌؟

داخل خودرو منتظر بودیم که صاحب طلافروشی مغازه‌اش را باز کند که چند مرد لباس شخصی به ما نزدیک شدند. ما به آنها مشکوک شدیم و با خودرو حرکت کردیم که آنها به طرف ما شلیک کردند و یکی از ما زخمی شد و یکی دیگر فرار کرد و ما هم دستگیر شدیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کیوان 19 ساله عاشق زن شوهردار شد! / فرزانه 35 ساله در کوچه خلوت غافلگیر شد و ..! + عکس

اقدام شیطانی پسردایی عروس / تازه داماد در پارک یافت آباد سر قرار رفت و ..!

175 سال زندان برای پزشک شیطان صفت / او به دختر 6 ساله هم رحم نکرده بود! +عکس

شوهرم فهمید بچه از او نیست و ..! + عکس

آخرین گفتگو با سهیلا جورکش/ بینایی چشم چپم را با روش جراحی نوین به دست آوردم + عکس

اولین تصاویر ارسالی ربات اعزامی به نفتکش سانچی در عمق اقیانوس + عکس

وقتی بچه من و آرزو به دنیا آمد شوهرش شک کرد و ..!+ عکس

صحنه وحشتناکی که زن جوان بعد از کنار زدن پرده اتاق خواب دید + فیلم

مجری معروف از مزاحم اینترنتی خود شکایت کرد / واکنش این مجری زن به خبر ازدواجش با فرهاد مجیدی!

برده داری جنسی11 کودک در دخمه مخوف یک قهوه خانه در غرب تهران + فیلم و عکس

اعدام 2 جوان شیطان صفت به خاطر آزار وحشیانه عروس کرجی +عکس

 

کدخبر: 350377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟