دختر دانشجو شهرستانی امین را به خانه مجردی اش در تهران برد و ..! +عکس

چهاردهم شهریور ماه امسال دختر 18ساله ای به نام رومینا به پلیس Police آگاهی رفت و از پسر دانشجو که وی را فریب داده و به دام شیطانی اش انداخته بود شکایت کرد.

وی گفت: خانواده ام ساکن شهرستان هستند. وقتی در دانشگاه قبول شدم خانواده ام قبول کردند تا برای درس خواندن به تهران بیایم. خانواده ام یک خانه مجردی برایم اجاره کردند تا بتوانم به راحتی تحصیل کنم. اواخر اسفند ماه بود که در اینستاگرام Instagram با یک پسر جوان به نام امین آشنا شدم.او که دانشجوی رشته معماری است با حرف هایش مرا فریب داد.او می گفت به من علاقمند شده و قصد دارد همراه خانواده اش به خواستگاری ام بیاید. من در این مدت چندین بار به دیدن امین رفتم. تا اینکه آخرین بار از من خواست تا او را به خانه ام دعوت کنم. من هم پذیرفتم اما وقتی پسرجوان به خانه ام آمد بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد. او تهدیدم کرد در این باره به کسی حرفی نزدنم. بعد از این ماجرا هر چه با امین تماس گرفتم پاسخ تلفنم را نداد. به دنبال شکایت دختر جوان پلیس به ردیابی پسردانشجو پرداخت و وی بازداشت شد.

وقتی پزشکی قانونی آزار دختر جوان را از سوی پسر دانشجو تایید کرد پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

امین پای میز محاکمه ایستاد ولی خودش را بی گناه خواند و ادعای تازه ای مطرح کرد. این پسر گفت: قبول دارم در اینستاگرام با رومینا آشنا شدم ولی او خودش عکس های خصوصی اش را برایم فرستاد . رومینا می گفت چند سال قبل پدر و مادرش را در یک سانحه رانندگی از دست داده و به تنهایی زندگی می کند. من که دلم برایش سوخته بود در این مدت هر روز با او تماس می گرفتم و گاهی اوقات او را به پارک یا سینما Cinema دعوت می کردم. او آخرین بار خودش مرا به خانه اش دعوت کرد ولی من او را آزار نداده ام.

در این میان دختر جوان امین را دروغگو خواند و گفت: بعد از اینکه به دام شیطانی این پسر افتادم او بارها مرا تهدید به آبروریزی کرد.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و پسر دانشجو را به100ضربه شلاق Whip و یکسال تبعید  محکوم کرد. دیروز این حکم در شعبه 42دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

11 کودک برده جنسی در دخمه مخوف یک قهوه خانه در غرب تهران + فیلم و عکس

بازیگر معروف یک سریال پرطرفدار سرطان گرفت

2 قاتل در انتظار چوبه دار / ماجرای آزار شیطانی پسر نوجوان در اطراف زنجان چه بود؟

واکنش بازیگر زن ایرانی به خبر طلاقش

زن همسایه آتنای 14 ساله را به خلوتگاه شیطانی برادر 19 ساله اش کشاند و ..!

خانم پرستار مشهدی که از یک مرد قصاب تب کنگو گرفت!/می دانستم مرگ در یک قدمی ام است+عکس

طلسم سوسن برای کور کردن شهوت آقا داماد!

2 چشم مرد مشهدی پس از جراحی ساده کور شد!

زن تنها که به تازگی همسایه ما شده بود به بهانه های مختلف مرا به خانه اش می کشاند تا اینکه زنم فهیمدم و ..!

جوانی خود را در بالکن خانه ای در هشتگرد دار زد+ عکس

آتش گرفتن 7 خودرو در خیابان انقلاب + عکس

ماجرای عجیب زندگی دختر 19 ساله 60 سانتی + عکس

جراحی زیبایی دختر جوان را در فرودگاه به دردسر انداخت + تصاویر

دانشجوی اخراجی با نیت کثیف خانم مهندس را ربود و.../در تهران رخ داد

سرنوشت سیاه زهرا در اتاق خانه پدرشوهر / شهباز بی غیرت بود!

نوعروس خائن شلاق خورد / او شب عروسی با پسر مورد علاقه اش فرار کرده بود! + عکس

دستگیری بادیگارد خائن در تهران + فیلم عملیات و گفتگو با متهم

پدر! دوست تازه عروسم حلقه نامزدی اش را فروخت تا تو را از طناب دار نجات دهیم اما ..! / درخواست کمک دختر 18 ساله گیلانی از مردم

کدخبر: 349888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟