کشف 714 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در غرب استان تهران

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار خانچرلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در 10 ماه گذشته 598 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده، گفت: در مجموع نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش تماس را داشته ایم که نشانگر اعتماد پلیس Police به مردم است و نشان از بستر سازی های مناسب برای اعتماد عمومی و مردم به پلیس بوده که تعداد تماسهای ماموریتی 493 هزار ماموریت انجام گرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی شاهد افزایش 16 درصدی تصادفات در 10 ماه گذشته بودیم، گفت: در همین مدت 9 درصد شاهد کاهش تصادفات جرحی در شهرستان های غرب استان تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.
سردار خانچرلی در ادامه با اشاره به افزایش 30 درصدی کشف انواع کالای قاچاق Contraband در غرب استان تهران، تصریح کرد: بیش از 21 فقره پرونده بالای 5 میلیارد ریال در حوزه قاچاق کالا را در این مدت داشتیم.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش رضایت مندی مردم از عملکرد مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گفت: در این مدت شاهد افزایش 23 درصدی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 بودیم.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه بیان داشت: در یک سال گذشته 119 نفر از اراذل و اوباش در سطح های یک، دو و سه در شهرستان های غرب استان تهران دستگیر شده و تحت کنترل پلیس قرار گرفتند.
وی همچنین در حوزه موادمخدر گفت: در این مدت شاهد کشف 14 تن انواع مواد مخدر Drugs در غرب استان بودیم، که 50 باند تهیه و توزیع موادمخدر منهدم و 9 هزار و 544 نفر در این رابطه دستگیر و 6 هزار نفر معتاد Addicted جمع آوری و تحیول کمپ اخوان و کمپ های ماده 15 شدند.
سردار خانچرلی در ادامه این نشست بیان داشت:در 10 ماهه گذشته سال جاری 143 هزار پرونده در کلانتری ها مورد رسیدگی قرار گرفته که ازاین تعداد پرونده ها 18 هزار پرونده تحویل مشاوره و مددکاری شده که 75 درصد از آنها منجر به سلزش بین طرفین شده است. 
این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: در حوزه سرقت، در مدت 10 ماه گذشته 3 درصد افزایش دستگیری سارقان و در حوزه کالای قاچاق 800 نفر دستگیر و کشف کالای قاچاق به ارزش 714 میلیارد ریال را شاهد بودیم.
وی در ادامه با اشاره به کاهش 1 درصدی سرقت Stealing در غرب استان تهران در 10 ماه گذشته ، افزود : با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در 10 ماه گذشته ماموران انتظامی موفق به کشف 19 هزار و 500 فقره انواع سرقت و دستگیری 9 هزار نفر سارق در شهرستان های غرب استان تهران شدند که در حوزه دستگیری سارقان شاهد افزایش 3 درصدی بودیم.
سردار خانچرلی با اشاره به افزایش ارائه خدمات انتظامی به شهروندان در 10 ماهه گذشته سال جاری گفت: در این مدت بیش از 52 هزار فقره پلاک جدید و 31 هزار گواهینامه و 70 هزار گذرنامه صادر شده و از 12 هزار واحد صنفی بازدید شده است.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به تشکیل 421 پرونده در پلیس فتا در 10 ماه گذشته ، بیان داشت:از 421 پرونده ای که در پلیس فتا تشکیل شده 419 فقره کشف شده است.
وی در پایان گفت: امنیت مطلوبی را در غرب استان تهران داریم و امیدواریم با افزایش اجرای طرح های انتظامی، شاهد افزایش بیشتر امنیت در غرب استان تهران باشیم . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به عروس 18 ساله در اتاق حجله! / داماد مست خوابیده بود که ..! + عکس

پرونده قتل برای شهرداری تهران تشکیل شد / خانه را بر سر صاحبش خراب کردند و ..! + عکس

تنها راه نجات در برابر زلزله 7 ریشتری تهران از زبان مرد پیش بینی زلزله ایران

دلایل تکذیب احتمال زمین لرزه 7 ریشتری در تهران

این جوان را می شناسید / محسن در نامه ای محل مرگ خود را نوشت و ناپدید شد! + فیلم و عکس

مرگ تلخ داماد داخل ماشین گل زده / عروس و داماد با پراید به دره لوشان سقوط کردند و ..! + عکس

با شهرام در خانه بودیم که کاوه پیشنهاد کثیف داد، شهرام رفت و من ماندم و ..!

جدال مرگبار یک مار پیتون غول پیکر با کروکودیل + تصاویر

ارتباط شوم من و پسرخاله‌ام کارم را یکسره کرده بود و دیگر ترسی از مردان نداشتم!

مرد بی رحم زنش را در وان حمام با آب جوش کشت / دادگاه تهران او را محاکمه کرد + عکس

موتورسوار شیطان صفت دستگیر شد / او 5 دانش آموز را در جنوب تهران ربود و ..!

راننده 30 ساعت در میان آهن پاره های ماشین تصادفی گیر کرده بود

حمید برایم هدیه های گران قیمت می خرید و من توانایی جبران نداشتم تا اینکه ..!

اقدام پنهانی خواهر و برادر در خانه خلوت! + عکس

کدخبر: 349749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟