حجم ویدیو: 4.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

ساعت 14 روز پنج‌شنبه 28 دی‌ماه امسال مأموران کلانتری 151‌یافت‌آباد با تماس تلفنی از کشف جسد مرد میانسالی زیر آوار ساختمان مخروبه‌ای با خبر و راهی محل شدند. محلحادثه Incident خانه مخروبه قدیمی حوالی خیابان جانبازان و جسد متعلق به مرد ی42 ساله به نام ابراهیم بود. بررسی‌های اولیه نشان داد که ابراهیم زیر آوار به کام مرگ رفته است. همچنین معلوم شد که خانه قدیمی متعلق به مرد فوت شده بود که مدتی قبل به خاطر قرار گرفتن در طرح شهری آن را به شهرداری فروخته بود. همچنین مشخص شد که ابراهیم بسیاری از شب‌ها را در دخمه‌ای که داخل خانه برای خود ساخته می‌خوابیده است. از سوی دیگر مشخص شد قسمتی از این خانه مدتی قبل از سوی شهرداری تخریب شده، اما قسمتی از آن باقی‌مانده بود تا اینکه ساعتی قبل لودر شهرداری منطقه‌18 برای تخریب به محل حادثه می‌آید و اقدام به تخریب آن می‌کند که در جریان آن مرد صاحبخانه که داخل یکی از اتاق‌ها خواب بوده زیر آوار فوت می‌کند. با اعلام خبر مرگ مشکوک مرد میانسال بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. بررسی‌ها نشان داد ساعتی پس از تخریب خانه مخروبه از سوی لودر شهرداری منطقه 18 کارگران شهرداری در حال جمع‌آوری نخاله‌های ساختمان بوده‌اند که با جسد مرد 42‌ساله روبه‌رو می‌شوند و موضوع را به مأموران پلیس خبر می‌دهند. 
یکی از اهالی گفت: این خانه در طرح شهرداری قرار داشت و به همین دلیل صاحبش خانه را به شهرداری فروخت. چندی قبل قسمتی از خانه تخریب شد، اما صاحبخانه قبلی به خاطر علاقه‌ای که به خانه‌اش داشت همیشه شب‌ها در یکی از اتاق‌های باقی‌مانده آن می‌خوابید و همسایه‌ها در جریان بودند. صبح لودر شهرداری به محل آمد تا خانه مخروبه را تخریب کند. وقتی متوجه موضوع شدیم به راننده هشدار دادیم که مرد کارتن خوابی همیشه در یکی از اتاق‌ها می‌خوابد و الان هم آنجا خواب است، اما راننده توجهی به حرف‌های ما نکرد. وقتی اصرار کردیم راننده مدعی شد که قبل از او کارگران شهرداری خانه را بازرسی کرده‌اند و کسی داخل خانه نبوده و بعد به او دستور تخریب داده‌اند. ما به حرف‌های راننده لودر اطمینان کردیم و فکر کردیم واقعاً عوامل شهرداری این خانه را قبل از تخریب بازرسی کرده‌اند. سپس راننده بدون اینکه از اتاق‌های خانه سرکشی کند با لودر خانه را تخریب کرد تا اینکه کارگران شهرداری برای جمع‌آوری آجرها و نخاله‌ها به ساختمان تخریب شده آمدند و با جسد صاحبخانه قبلی این ساختمان زیر آوار روبه‌رو شدند. 
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دستور داد جسد مرد میانسال برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شود. همچنین بازپرس ضمن احضار راننده لودر و نماینده شهرداری منطقه برای ارائه توضیحات درباره این حادثه به مأموران دستور داد تا از همسایه‌ها و شاهدان ماجرا و خانواده مرد فوت شده درباره این حادثه تحقیق کنند. وی همچنین دستور داد تا تیمی از کارشناسان دادگستری موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلای وحشتناکی که بر سر زن شوهردار در استخر خصوصی در اقدسیه تهران آمد +عکس

پشت پرده فروش کلیه دانش آموز کلاس دهم در تهران!

فوری / حادثه خونین برای اتوبوس فوتبالیست ها در هراز

فوری / فیلم دیده نشده از یافتن 2 پیکر ایرانی روی عرشه نفتکش سانچی

سینمای ایران عزادار شد +عکس

این خانم روانشناس را می شناسید؟ / او یک مرد بود! + عکس

این مرد کثیف را می شناسید؟/او به 4 زن تهرانی تجاوز کرده است + عکس بدون پوشش و فیلم مصاحبه

اگر دلش را ندارید نبینید/ موتور سواری که در سرعت 300 کیلومتری تکه تکه شد+ فیلم (+16)

اقدام زشت زن و مرد در یک کوچه خلوت

جسد برهنه در باغچه خانه یک مرد چه رازی داشت؟!

پدر شهید تولد 75 سالگی خود را در زندان گذراند!/حمامی که دردسرساز شد

نقشه کثیف زن شیطان صفت 37 ساله برای جوان 19 ساله مشهدی

کدخبر: 349198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟