پسر 19 ساله که از چندی قبل با خانواد9 نفره اش اختلاف پیدا کرده بود پس از جرو بحث مفصل از خانه فرار کرد. او تمامی مدارک شناسایی، کارت های عابر بانک، طلاها و لپ تاب، گوشی تلفن همراه و خودروی خواهرش را نیز سرقت کرده بود.

پسر جوان که نمی دانست کجا باید برود بیرون از خانه با زنی 37 ساله آشنا شد. این زن او را به خانه ای که پاتوق چند سارق حرفه ای بود برد .

پسر جوان در آنجا مخفی شد و به اصرار زن جوان وجوه نقد کارت های عابر بانک سرقتی که مبلغ چهار میلیون و 700 هزار تومان بود را خالی کرد.

زن جوان پسر خام و کم تجربه را ترساند که خواهرت اعلام سرقت می کند و بهتر است تا چند روزی آفتابی نشوی پسر 19 ساله نیز در آن خانه تیمی فقط سرگرم استعمال مواد مخدر بود . زن 37 ساله و مرد جوانی که در آن خانه سیاه حضور داشتند خودروی پراید را به بهانه ای از پسر 19 ساله گرفتند. آنها قصد فروش این خودروی مسروقه را داشتند که به دام افتادند.

دستگیری پسر 19 ساله و زن و مرد جوان

با گزارش سرقت خودروی پراید به فوریت های پلیسی 110، تیم گشتی در حال کنترل حوزه استحفاظی خود این خودرو را شناسایی و متوقف کرد .

 زن 37 ساله و مرد جوانی که داخل این خودرو دستگیر شده بودند اظهار داشتند وسیله نقلیه را فرد دیگری سرقت کرده است.

در پی این اعترافات ماموران کلانتری با دستورات مقام قضایی خانه مسکونی که پاتوق معتادان پرخطر و سارقان ولگرد بود را به طور ضربتی پاکسازی کردند.

 پلیس این جوان 19 ساله و مرد 39 ساله دیگری که در حال استراحت بودند را در این خانه سیاه دستگیر کرد.

متهم پرونده اعتراف کرد پس از خروج از خانه 7 میلیون تومان دیگر نیز از حساب عابر بانک خواهرش سرقت کرده و در سه روز اقامت مخفیانه در خانه پاتوق، دو میلیون تومان از پول هایش را خرج کرده اند.

متهمان پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

کدخبر: 348731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟