راز سیاه راننده 17 ساله پراید و 2 زن که می گفتند مسافر هستند! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، مهر ماه امسال مأموران ستاد مبارزه با مواد مخدر Drugs دماوند به یک دستگاه پراید مشکوک شدند و به آن ایستادند. پسر نوجوان که پشت فرمان خودرو بود گفت مدتی است مسافرکشی می کند تا خرج روزانه اش را در بیاورد. دو زن جوان نیز که روی صندلی عقب خودرو نشسته بودند گفتند: ما مسافر هستیم .سوار پراید شدیم تا به خانه مان برویم.

پلیس Police وقتی به بازرسی این خودرو پرداخت ۸ بسته مشکوک حاوی ۳۳ گرم تریاک کشف کرد. راننده 17ساله به نام ارشیا ادعا کرد بسته های تریاک متعلق به او نیست. پلیس در بررسی های بعدی با مجوز ورود به خانه پدری ارشیا رفت و در آنجا به جستجوی پرداخت .به این ترتیب ۴۰۰ گرم تریاک و ۲۵ گرم هروئین کشف کرد .ارشیا در بازجویی ها گفت: در خرید و فروش تریاک در دست دارم. برای اینکه مخارج زندگی ام را تامین کنم تریاک به دوستانم می فروشم اما هروئین ها متعلق به من نیست. آنها متعلق به یکی از دوستانم به نام یونس است.

در حالی که هیچ ردی از یونس به دست نیامده بود برای ارشیا کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران که ویژه رسیدگی به جرایم اطفال است فرستاده شد. ارشیا که حالا ۱۷ ساله ۱۱ ماه دارد و از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود به قضات گفت: مواد مخدر کشف شده در خانه پدری ام و داخل خودرو متعلق به من نبوده است. نمی دانم چه کسی مواد مخدر را داخل خودرو جاسازی کرده است. من قبلاً تحت فشار روانی گفته بودم در خرید و فروش تریاک دست دارم. من بی گناهم. وقتی بازداشت شدم شب اول ماه محرم بود .می ‌خواستم بعد از مسافرکشی به خانه بروند و مادرم را به هیات ببرند اما پلیس یک باره مرا بازداشت کرد. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شود تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

همسر بازیگر و مجری معروف تلویزیون درگذشت +عکس

عکس سلفی راز قتل دختر جوان را بر ملا کرد +عکس

زن جوان 10 روز پس از مرگش فرزند خود را به دنیا آورد +عکس

فوری/ خودکشی پس از درگیری و تیراندازی با ماموران در شیراز

دستگیری زن هزار چهره رازهای مخوف یک پرونده سیاه در مشهد را برملا کرد

این بار زن شیطان صفت برای پسر فراری نقشه کثیف داشت!

اعتراض مدیر آمبولانس در پرونده ربایش بازیگر مشهور

آرش مرا به خانه مجردی اش برد و ..! / به حکم دادگاه زن او شدم ولی ..!

سینا یکی از اقوام شوهرم مرا به خانه ای در کرج برد و ..! / جوان 30 ساله اعدام شد

دستگیری ٢ دانش‌آموز به خاطر آزار مدیر مدرسه در مشهد

مردی زنش را 8 ساعت داخل صندوق عقب زندانی کرد و ..! / مرد کرجی دستگیر شد

دختر عمویم هم زیبا بود هم با هوش! / خواهر دوستم بلایی سرم آورد که از خودم متنفرم..!

کدخبر: 347815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟