دختر 22 ساله ای که چند ماه قبل به عقد پسر جوانی درآمده است در حالی که عنوان می کرد« تصمیم داشتم ماجرای اعتیاد و مصرف قرص های مخدردار را برای همسرم بازگو کنم اما از عاقبت آن وحشت داشتم» به کارشناس اجتماعی کلانتری طبرسی جنوبی مشهد گفت: 7 ساله بودم که پدر و مادرم به بهانه نداشتن تفاهم و تنها به خاطر لجبازی با یکدیگر از هم جدا شدند و من و خواهر کوچک ترم بلاتکلیف ماندیم. پدرم برای آن که غرور خود را به مادرم اثبات کند ما را از او گرفت. مادرم نیز با این بهانه که پدرم هزینه های ما را پرداخت نمی کند به راحتی و بدون لحظه ای تأمل ما را رها کرد.

من و خواهرم در حالی نزد مادربزرگ پیرمان زندگی می کردیم که حتی بودن یک ساندویچ پنیر در کیف مدرسه برایمان به آرزو تبدیل شده بود. پدرم دست از لجبازی هایش برنداشت و برای آن که غرورخودش را به مادرم اثبات کند با زن جوان دیگری ازدواج کرد. در این شرایط بود که با مرگ مادربزرگم مجبور شدیم نزد پدرمان بازگردیم اما آن جا هم جز درگیری و سر و صدا چیز دیگری نبود.

زن پدرم اهل رفیق بازی بود و به مواد مخدر Drugs صنعتی اعتیاد داشت. او اجازه درس خواندن را به ما نداد و پدرم نیز هیچ گاه نمی پذیرفت که همسرش اعتیاد دارد. مدتی گذشت تا این که رفتار نامادری ام به طور ناگهانی تغییر کرد. او دیگر با من بسیار صمیمی شده و مرا با خود به مهمانی های دوستانش می برد و من از این شرایط خیلی راضی بودم اما زمانی به خود آمدم که دیگر به دختری معتاد Addicted و بی حجاب تبدیل شده بودم. در همین روزها بود که نامادری ام به خاطر انتقام از من که موضوع اعتیادش را به پدرم لو داده بودم، ماجرای اعتیادم را به پدرم گفته بود. آن روز پدرم با کمربند همه بدنم را کبود کرد و با اصرار او برای ترک اعتیاد اقدام کردم. در حالی که قرص های ترامادول و متادون مصرف می کردم «امیر» به خواستگاری ام آمد و مراسم عقدکنان ما برگزار شد. او وضع مالی خوبی نداشت و من هم فقط برای رهایی از وضعیتی که در آن قرار داشتم حاضر به ازدواج با او شدم اما آرام آرام علاقه عجیبی به امیر پیدا کردم چرا که او پسری مهربان و زحمت کش بود در حالی که ماجرای اعتیادم را پنهان کرده بودم همسرم از من می خواست تا شب هایی را که سر کار است من نزد مادرش بمانم. در این شرایط وقتی قرص هایم تمام می شد ناخواسته دچار تشنج می شدم. این وضعیت مادرشوهرم را خیلی نگران کرده بود. تصمیم گرفتم تا حقیقت موضوع را برای همسرم بازگو کنم که. . .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه غرق شدن نفتکش ایرانی + عکس

اولین فیلم از انفجار وحشتناک صبح امروز و محاصره نفتکش ایرانی در آتش+ تصاویر

فوری / عکس وحشتناک از انفجار امروز نفتکش / احتمال مرگ ملوانان ایرانی زیاد است+ تصاویر

قتل زن 25 ساله پولدار در مهمانی شبانه بندر کیاشهر + عکس

شوهرم تعقیبم کرده بود و وقتی با بهمن وارد خانه شوم شدیم، پلیس ما را در وضعیت بد دستگیر کرد

تقاضای عجیب یک قاتل برای اعدام شدن از قاضی دادگاه تهران + عکس

با خواستگار خواهرم ازدواج کردم!

شمع که خاموش شد صدای وحشتناکی از حیاط آمد و عروس باردار ..!

اعتراف عجیب راننده شیطان صفت پس از آزار دختر جوان تهرانی

بهار نوعروس 30 روزه زندانی شد!

۳۸ دقیقه وحشت از حمله موشکی به ایالت هاوایی امریکا

محاکمه نامادری به خاطر قتل دخترخوانده 16 ساله در شهر ری

وقتی شوهرم مهمان جوانش که یک زن بود را معرفی کرد، خشکم زد!

یک زن از دختران آشتیان برای خودش خواستگاری می کرد و ..!

مأموریت ویژه کماندوهای ارتش ایران در عملیات نجات ملوانان گرفتار در نفتکش + عکس

فروشنده دختر برای نجات از دست صاحبکار شیطان صفت، شرور اجیر کرد!

 

کدخبر: 346190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟