به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، محمدجواد ابطحی، نماینده اصولگرای خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به آمار شهروندان کشته‌شده در جریان اعتراض‌های این شهر، گفت: در میان بازداشت‌شدگان تعدادی از اتباع افغانستان حضور دارند. همچنین برخی معترضان ازجمله افراد و شهروندانی بودند که به لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا قرار داشتند و تعدادی از بازداشت‌شدگان نیز ازجمله اراذل و اوباش بودند.
محمدجواد ابطحی با اشاره به آخرین وضعیت خمینی‌شهر پس از برگزاری تجمع‌های اعتراضی و ناآرامی‌های اخیر اعلام کرد: خوشبختانه هم‌اکنون اوضاع خمینی‌شهر آرام است و مشکل خاصی در امنیت شهر احساس نمی‌شود.
وی در واکنش به پرسشی درباره تعداد شهروندان خمینی‌شهری کشته شده در این اعتراض‌ها و ناآرامی‌ها خاطرنشان کرد: بنابر آمار رسمی در مجموع ۴ نفر در خمینی شهر و یک نفر نیز در شاهین‌شهر کشته شدند.
نماینده عضو جبهه پایداری خمینی‌شهر درمجلس درپاسخ به پرسشی درمورد هویت معترضان و تجمع‌کنندگان و اینکه آیا این افراد به لحاظ سیاسی و امنیتی وابستگی خاصی داشتند، تاکید کرد: به هر حال در میان بازداشت‌شدگان تعدادی از اتباع افغانستان نیز حضور دارند. همچنین برخی معترضان ازجمله افراد و شهروندانی بودند که به‌لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا قرار داشتند و در عین حال تعدادی از بازداشت‌شدگان نیز ازجمله اراذل و اوباش بودند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پاسخ به پرسشی دیگر درباره هویت ۴ شهروند کشته‌شده در خمینی‌شهر نیز گفت: کشته‌شدگان از نیروهای مردمی بودند. در واقع تعدادی از مردم معترض و بی‌گناه در جریان این اعتراض‌ها کشته شدند.
او درباره چگونگی کشته شدگان این افراد بیگناه نیز اعلام کرد: به هر حال در درگیری‌ها تیراندازی‌هایی صورت گرفته و این درحالی است که برخی از معترضان نیز مسلح بودند و در نتیجه این درگیری‌ها چند شهروند بی‌گناه کشته شدند.
ابطحی در پایان تصریح کرد: همچنان پیگیری‌ها و بررسی‌های کارشناسی ادامه دارد و امیدواریم در اسرع وقت اطلاعات دقیق‌تری در این رابطه به استحضار مردم برسانیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: ایران آنلاین

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز کثیف قتل در برج های دوقلوی میدان المپیک چه بود + عکس

تجاوز به سرباز هم خدمتی ساعت 4 و نیم صبح / سرباز جوان به اعدام محکوم شده بود!

فرار داماد از اتاق حجله / عروس تحت تعقیب قرار گرفت!

قتل رییس موسسه مالی اعتباری از سوی مشتری مالباخته در کرج + عکس

3 روز زندگی 2 جوان ایرانی با جسد دوستشان در ترکیه + عکس

دختر 27 ساله، خود را در اتاق خواب دار زد! / در جنوب تهران رخ داد

2 سال با کیوان بودم / وقتی با بیژن نامزد کردم هنوز به او فکر می کردم تا اینکه ..!

از راننده پراید درخواست آهنگ خاص کردم و او مرا به زور آزار داد و ..!

ارتباط پنهانی ام با میترا خوب بود تا اینکه او را به خلوتگاه بردم و ..!

وقتی مادرم عاشق مردی زن دار شد!

سارق حرفه‌ای: دزد بامرام هستم و پراید نمی دزدم!

زن بی رحم به 6 ماه حبس در سلول بدون بخاری در زمستان محکوم شد + عکس

در جست و جوی خدمه نفت کش ایرانی در آب‌های «یانگ تسه» / موبایل خلبان عروجی روشن است و..!+ فیلم و عکس

مرد برنج فروش در تصادف عمدی طلبکارش را زیر گرفت و کشت +عکس

پسر 11 ساله تاجر سرشناس 6 روز گروگان 2 جوان بود تا اینکه ..! + عکس

کدخبر: 345145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟