10 سال زندان برای مردی که نوزاد 2 ماهه اش را کشت / دادگاه مشهد حکم داد + عکس

ساعت ۵:٣٠ بامداد روز دو‌شنبه هفتم آبان ماه امسال را نشان می‌داد که زنی جوان با سامانه فوریت‌های پزشکی ١١۵تماس گرفت و عنوان کرد فرزندش نفس نمی‌کشد. با اعلام این موضوع بلافاصله تیمی از مأموران امدادی راهی محل حادثه Incident واقع در منطقه گلشهر مشهد شدند و به دلیل وخامت حال مصدوم سریعاً بدن نیمه‌جان بنیامین دو ماهه را به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد انتقال دادند.
با وجود اینکه پزشکان اورژانس بیمارستان تلاش زیادی در جهت احیای این نوزاد دوماهه انجام دادند اما به دلیل وخامت اوضاع، بنیامین دوام نیاورد و آسمانی شد. با توجه به اینکه آثار کبودی و نیز شکستگی در اندام این نوزاد ۶٠ روزه وجود داشت، فرضیه کودک‌آزاری مطرح شد و موضوع بلافاصله از طریق عوامل بیمارستان هاشمی‌نژاد به دادسرا اعلام گردید.
ضد و نقیض‌گویی مادر بنیامین
ساعت حدود هفت صبح بود که با اعلام خبر فوت مشکوک نوزاد دوماهه به مقام قضایی، تیم جنایی دادسرای مشهد، متشکل از بازپرس ویژه قتل Murder عمد و نیز کارآگاهان پلیس Police آگاهی در محل بیمارستان حاضر شدند. بازپرس پرونده قبل از اینکه با خانواده متوفی مواجه شود به بررسی جسد این نوزاد پرداخت و گزارش اورژانس بیمارستان را نیز مورد بررسی قرار داد.
در برگه شرح حال متوفی این‌گونه آمده بود که او به دلیل ضربه شدید و شکستگی جمجمه جان خود را از دست داده است؛ لذا با توجه به اینکه پزشکان اورژانس علت این فوت مشکوک را قتل ناشی از کودک‌آزاری مطرح کرده بودند، بازپرس جنایی پرونده نیز با همین فرضیه تحقیقاتش را آغاز کرد و به سراغ مادر متوفی رفت.
مادر بنیامین که آثار اضطراب و ناراحتی زیادی در چهره‌اش به چشم نمی‌خورد، در مواجهه با مقام قضایی گفت: ساعت حدود پنج صبح بود و من در حمام بودم. شوهرم سراسیمه به من گفت بنیامین نفس نمی‌کشد. برای همین بلافاصله با ١١۵ تماس گرفتیم. یکی از مأموران آمبولانس در حالی که داشت بدن نیمه‌جان فرزندم را با خود حمل می‌کرد، از من پرسید این بچه از جایی افتاده؟ شوهرم بلافاصله در جوابش گفت: نه او در کنارم خواب بوده است. بدن بنیامین سریعاً به بیمارستان انتقال داده شد؛ اما دیگر کار از کار گذشته بود و فرزندم فوت کرد».
اعلام نتیجه پزشکی قانونی
اظهارات سرد و بی روح مادر بنیامین و عدم هم‌خوانی‌اش با گزارش پزشکان اورژانس مشخص کرد که این زن جوان موضوع مهمی را از مقام قضایی کتمان می‌کند. برای همین طبق دستور، جسد برای بررسی دقیق به پزشکی قانونی منتقل شد و مادر بنیامین به‌صورت موقت بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مسلم، پدر بنیامین که یک تبعه خارجی است نیز در برگه بیمارستان نوشته بود فرزندش به یک‌باره دچار خفگی شده و بعد از انتقالش به مرکز درمانی فوت کرده است. بازپرس جنایی پرونده که احتمال می‌داد پدر بنیامین نیز در این قتل نقش دارد، بلافاصله دستور بازداشت وی را صادر کرد و طولی نکشید این مرد جوان دستگیر شد.تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه نتیجه آزمایشات پزشکی قانونی اعلام شد و مشخص گردید که نوزاد دوماهه به دلیل خرد‌شدگی استخوان جمجمه و آسیب نسج مغزی ناشی از اصابت شیء سخت جان خود را از دست داده است. در این گزارش نیز بیان شده بود که آثار کبودی قدیمی نیز بر روی اندام نوزاد مشهود بوده که حکایت از آزارهای مستمر او داشته است.
اظهارات تکان دهنده مسلم
تحقیقات از پدر و مادر بنیامین ادامه داشت و این زن و مرد جوان همچنان بر روی اظهارات قبلی خود تأکید داشتند تا اینکه پای مادربزرگ کودک به پرونده باز شد و اظهارات وی پرده از راز این قتل برداشت.
سلیمه، مادربزرگ بنیامین، در مواجهه با قاضی Judge پرونده نوه‌اش گفت: «چند روز پیش دخترم به خانه‌ ما آمده بود. زمانی که می‌خواست بنیامین را عوض کند آثار کبودی را بر روی بدن نوه‌ام مشاهده کردم. وقتی از او علت این کبودی‌ها را پرسیدم، متوجه شدم که داماد سنگدلم این نوزاد چند روزه را زده است. دخترم می‌گفت مسلم تحمل گریه‌های نوه‌ام را ندارد و برای ساکت کردنش بنیامین را می‌زند».
با به دست آمدن این اطلاعات بلافاصله مسلم پدر بنیامین به دادسرا احضار شد و در برابر مستندات و ادله موجود در پرونده قرار گرفت. این مرد جوان که دیگر راهی برای کتمان حقیقت نداشت، با خون سردی به مقام قضایی گفت: «من او را کشتم... من او را به دیوار کوبیدم ...».مسلم در اعترافاتش به نحوه ارتکاب قتل فرزند ۶٠ روزه‌اش اشاره کرد و ادامه داد:
«بنیامین خیلی گریه می‌کرد و هر کاری می‌کردم ساکت نمی‌شد؛ برای همین چند مرتبه او را کتک زدم. روز حادثه همسرم به حمام رفت و من در کنار بنیامین خوابیده بودم که گریه‌‌اش گرفت. طبق معمول هر‌کار کردم گریه‌اش بند نیامد. برای همین دو مرتبه او را به زمین و بعد با شدت به دیوار کوبیدم. وقتی بر روی زمین افتاد دیگر صدایش در نیامد. همسرم چند مرتبه از داخل حمام گفت: مسلم صدای چیست؟ ولی من پاسخش را ندادم. وقتی دیدم که بنیامین نفس نمی‌کشد، موضوع را به همسرم گفتم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتیم. عوامل امدادی بنیامین را به بیمارستان منتقل کردند».
نباتی که داغ ماند
با اظهارات تکان دهنده مسلم، مادر بنیامین از این‌ جنایت Crime پرده برداشت و به مقام قضایی گفت: «آن روز نبات‌داغ درست کردم و به همسرم گفتم اگر بنیامین گریه کرد مقداری از آن به او بدهد. صدای گریه بنیامین را شنیدم و به مسلم گفتم که نبات‌داغش را به او بدهد. بنیامین همچنان گریه می‌کرد که صدای چند ضربه محکم به دیوار صدای گریه کردنش را قطع کرد. از مسلم پرسیدم صدای چیست، اما او پاسخم را نداد. زمانی نگذشته بود که همسرم گفت فرزندم نفس نمی‌کشد. بلافاصله از حمام خارج شدم که مشاهده کردم بدن بنیامین کبود شده و نفسش به سختی بالا می‌آید. سریعاً موضوع را به اورژانس ١١۵خبر دادم. او را به بیمارستان رساندیم؛ اما پسرم دوام نیاورد و فوت کرد، همان اول می خواستم همه چیز را بگویم اما چون شوهرم دست بزن دارد ترسیدم بگویم».
صدور کیفرخواست برای قاتل The Murderer نوزاد ۶٠ روزه
پس از بر ملا شدن راز این جنایت هولناک، پدر بنیامین با دستور بازپرس جنایی پرونده راهی زندان Prison شد. تحقیقات دیگر این پرونده نیز به جریان افتاد و متهم با حضور مجددش به محل جرم، صحنه دلخراش قتل فرزندش را بازسازی کرد.
این پرونده پس از پیگیری‌های بازپرسی و تکمیل تحقیقات برای صدور کیفر‌خواست به شعبه اظهار نظر ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد ارجاع شد. قاضی صادق صفری در این‌باره با اشاره به اینکه اگر زودتر این ماجرا از سوی اطرافیان به اورژانس اجتماعی اطلاع داده می شد ، شاهد مرگ این طفل بیگناه نبودیم، گفت که متهم دارای سابقه کیفری نزاع است و به دلیل اینکه پدر مقتول می‌باشد و قصاص پدر به خاطر قتل فرزند در قانون Law شرع اسلام نیامده است، به لحاظ جنبه عمومی جرم Crime و نیز عدم رضایت مادر مقتول، برای این مرد جوان از محاکم کیفری ١٠سال حبس درخواست شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
مهدی قرآنی*

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن جوان مشهدی در حمام بود که ..!

همسر ترامپ قفل اتاق خوابش را عوض کرد تا ...!/پشت پرده های عجیب ملانیا و رییس جمهور امریکا

شهاب آن شب مرا به محلی خلوت برد و با من شوخی بد کرد / راز 12 ساله چه بود؟

ناگفته های تلخ لیلای 12 ساله به آزار با شلنگ

جانفشانی لب مرز / شهادت 5 مامور در درگیری با قاچاقچیان + عکس

تازه عروس بودم و شوهرم شب ها مرا تنها می گذاشت تا اینکه..!

معمای قتل جوان ایرانی در هتل «کوئین» بانکوک / قرار بود به پاتایا برویم که ..! +عکس

قتل تازه داماد در گورستان / زن 95 ساله دستگیر شد +عکس

زن شیک پوش وقتی سوار اتوبوس شد چشم از او برنداشتم تا اینکه ..!

راز 7 ساله فرار مینا زن خطرناک از آسایشگاه روانی در تهران! / او در شمال ازدواج کرد و ..! + عکس

این سرباز صورت مصنوعی دارد + فیلم(16+)

تهدید زن 70 ساله پولدار تهرانی با فیلم سیاه !

داماد همسایه به تقاضای زن جوان وارد باغ شد ولی سگ دست او را گاز گرفت و ..!

کدخبر: 344495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟