درخواست شرم آور زن بیوه از ناصر 42 ساله / 3 جوان 18 ساله در خانه این زن چه کردند؟ + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا،23 آذرماه زن میانسالی به نام ثمانه با مرکز فوریت‌های پلیس‌110 تماس گرفت و مأموران را از ماجرای ربودن پسر 18‌ساله‌اش امیرعلی با خبر کرد. با حضور مأموران کلانتری‌125 یوسف‌آباد در محل و انجام تحقیقات اولیه، پرونده به دستور قاضی محمدی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه‌27 تهران در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. ثمانه46 ساله وقتی مورد تحقیق قرار گرفت حادثه Incident را این طور شرح داد: «‌من در حال تماشای تلویزیون بودم. امیرعلی هم در اتاقش استراحت می‌کرد که ناگهان در خانه باز شد و دو مرد نقابدار وارد شدند. در حالی که شوکه شده بودم به من حمله کردند. دست و پا و دهانم را بستند و بعد راهی اتاق امیرعلی شدند. آنها پسرم را با چاقو زخمی کردند. بعد او را میان پتو گذاشتند و با خودشان بردند.‌» زن میانسال گفت که به شوهر سابقش مظنون است و احتمال می‌دهد که او در جریان ربودن امیرعلی نقش داشته باشد. بعد از آن بود که کارآگاهان شوهر سابق ثمانه را احضار و از او تحقیق کردند. پدر امیرعلی اما گفت که در جریان حادثه نقش نداشته است. بررسی‌های میدانی پلیس هم نشان داد که او در ماجرا نقش نداشته است بنابراین وی را آزاد کردند.

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان با بررسی تماس‌های ثمانه متوجه شدند که او با مردی‌42 ساله به نام ناصر ارتباط دارد. ناصر، مردی مسافربر بود که در باغستان کرج زندگی می‌کرد، بنابراین شش‌روز بعد از آدم‌ربایی او را بازداشت کردند. ناصر در اولین تحقیقات به ربودن امیرعلی اعتراف کرد، اما گفت که خودش در این کار دخالت نداشته است. او گفت: «مدتی قبل مادر امیرعلی از من خواست پسرش را بدزدم. از آن‌جا که به تنهایی قادر به انجام این کار نبودم ماجرا را با مردی به نام مجید که فروشنده مواد مخدر Drugs است مطرح کردم. مجید هم با کمک سه نفر از دوستانش که از مصرف کنندگان مواد مخدر هستند نقشه را اجرا کرد.‌»

بعد از اعتراف ناصر بود که کارآگاهان برای بازداشت ثمانه راهی خانه‌اش شدند، اما متوجه شدند که او برای پیگیری پرونده راهی شعبه چهارم دادسرای امور جنایی شده است، بنابراین راهی دادسرا شده و ثمانه را داخل شعبه بازداشت کردند. ثمانه و ناصر در جریان بازجویی‌ها گفتند که از مخفیگاه امیرعلی خبر ندارند. دو روز بعد از بازداشت دو متهم بود که امیرعلی خودش را به اداره پلیس رساند و گفت که آدم‌ربایان او را رها کرده و گریخته‌اند.

در شاخه دیگری از تحقیقات تلاش برای بازداشت مجید و سه‌همدستش همچنان ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس دو روز قبل مجید را در مخفیگاهش در کرج بازداشت کردند. مجید در اولین بازجویی‌ها گفت: من ماجرای ربودن امیرعلی را با سه نفر از مصرف‌کنندگان مواد به نام‌های حمیدرضا، سیف‌الله و عباسعلی که هر سه‌18‌ساله هستند مطرح کردم. آنها قبول کردند که در قبال گرفتن 2‌میلیون تومان نقشه را اجرا کنند. با نشانی‌هایی که متهم در اختیار پلیس گذاشت هر سه‌متهم ساعتی بعد بازداشت شدند. سرهنگ حمیدرضا یاراحمـدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهمان در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی زن شوهردار و مرد غریبه داخل خودرو بودند مرد رامسری سر رسید و ..! +عکس

اعظم 46 ساله با پسر جوانم ارتباط داشت و به خانه مجردی اش می رفت تا اینکه ..!+ عکس

دختر 18 ساله ام و پنهانی صیغه مرد 55 ساله شدم / وقتی پدرم فهمید خسرو مرا رها کرد و ..!

عجیب ترین خودکشی پسر 19 ساله در جمع دوستان + فیلم

قاتل ستایش سحر گاه امروز در زندان کرج اعدام شد

خبرسازان کوچک سال 96

حامد اعدام نشد

تعقیب و گریز مرد شیطان صفت در جاده قدیم قم / دختر جوان خودش را بیرون از ماشین پرت کرد!

دردسر خودکشی پسر جوان در خانه مجردی یک زن تهرانی + عکس

درخواست شرم آور زن بیوه از ناصر 42 ساله / 3 جوان 18 ساله در خانه این زن چه کردند؟ + عکس

ادعای عجیب جوان 32 ساله که از زن یکی از اقوامش درخواست ارتباط شیطانی کرده بود

در آشپزخانه مواد بیهوشی را در غذا ریختم و نقشه کثیفم را اجرا کردم + عکس

پرونده مرگ دو بیمار مازندرانی در پزشکی قانونی

وقتی پس از پارتی شبانه به خانه نرفتم از مجتبی باردار شدم و ..!

ارتباط شیطانی عمه و برادر زاده 14 ساله + عکس

مرگ تلخ خانم دکتر فداکار بر بالین یک بیمار + عکس

هنگام زلزله در تهران امداد رسانی هر منطقه شهر به یک استان واگذار می شود

ثانیه های قبل از اعدام قاتل ستایش چگونه گذشت؟ / گفتگو با پدر امیر حسین + عکس

ساعتی قبل از اعدام قاتل ستایش چگونه است؟ / ناخواسته هایی برای پسر سر به زیر همسایه + عکس

بلایی وحشتناکی که یک پسر بر سر دختر خاله اش در آشپزخانه آورد + عکس

پیش بینی زلزله در شهرهای ترکمنچای و میانه / قونیه ترکیه در انتظار زلزله 5 ریشتری

 

کدخبر: 343863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟