دردسر خودکشی پسر جوان در خانه مجردی یک زن تهرانی + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسیدگی به این پرونده از پانزدهم مرداد سال 90 و با گزارش سقوط Fall مشکوک مردی به نام «محسن» از یک ساختمان چند طبقه در دستور کار تیم تحقیق و پلیس Police آگاهی قرار گرفت. مرد مجروح که بشدت آسیب دیده بود ازسوی امدادگران اورژانس به بیمارستان سینا منتقل شد و پس از 22 روز تلاش برای بازگشت به زندگی، سرانجام تسلیم مرگ شد. به این ترتیب بازپرس کشیک قتل Murder در محل حادثه Incident حاضرشد و تحقیقات تخصصی برای روشن شدن ابهام‌های موجود در پرونده آغاز شد. در حالی که تحقیقات پلیسی دراین باره ادامه داشت با شکایت خانواده «محسن» پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و زن جوانی به‌عنوان مظنون دستگیر شد.اما او که مدعی بود در مرگ «محسن» نقشی ندارد به قاضی Judge پرونده گفت: «من از مدتی پیش در این خانه تنها زندگی می‌کنم.مدتی قبل با محسن، آشنا شده بودم.اما او وسایل خانه‌ام را دزدیده بود و به همین خاطر با هم اختلافاتی داشتیم. اما از آنجا که او برایم مواد تهیه می‌کرد و هر دو مواد می‌کشیدیم تصمیم گرفتیم مشکلاتمان را حل کنیم. روز حادثه من با یکی از دوستانم بیرون رفته بودم که در بازگشت دیدم «محسن» جلوی در آپارتمانم ایستاده است. گفت خیلی حالش بد است و مواد می‌خواست. من هم به طبقه پایین رفتم تا مواد جور کنم اما ناگهان متوجه شدم او خودش را از طبقه سوم پایین انداخته است.»

پس ازاین اظهارات، تنها مظنون پرونده برای ادامه رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری تهران انتقال یافت اما زن میانسال با رأی قضات از اتهامش تبرئه شد. ولی با نقض حکم در دیوان عالی کشور، پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر به شعبه چهارم دادگاه کیفری به ریاست قاضی عبداللهی ارسال شد. در جلسه قبلی، اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند. اما وقتی این زن در جایگاه ایستاد در دفاع از خود به قضات گفت: «من محسن را نکشته‌ام و هیچ انگیزه‌ای هم برای این کار نداشته ام.»

با توجه به دفاعیات متهم و با تصمیم قضات شعبه چهارم تعیین تکلیف نهایی پرونده به برگزاری مراسم قسامه موکول شد. صبح دیروز این مراسم برگزار شد و او از اتهام قتل تبرئه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

4 دقیقه اقدام سیاه زن بیوه با مدیر یک شرکت در کرج / در اتاق خواب این زن چه گذشت؟

زن شوهردار شلاق خورد و استاد خائن تبعید شد

18 سالم بود که زن دوم مرد 43 ساله شدم / شهرام شب ها مرا تنها می گذاشت تا اینکه..!

مادر شوهر از اتباط های شیطانی کامیار با دختران فامیل گفت / نیوشا نوعروسی که طلاق خواست!

اقدام هولناک پسرجوان در آلاچیق پارکی در تهران

آزار و اذیت شوم زن شوهردار توسط بسازبفروش تهران / با تهدید مرا به محلی خلوت کشاند و..!

دردسر عروس خوش صدا برای خانم رییس!

تعقیب و گریز مرد شیطان صفت در جاده قدیم قم / دختر جوان خودش را بیرون از ماشین پرت کرد!

درخواست شرم آور زن بیوه از ناصر 42 ساله / 3 جوان 18 ساله در خانه این زن چه کردند؟ + عکس

ادعای عجیب جوان 32 ساله که از زن یکی از اقوامش درخواست ارتباط شیطانی کرده بود

در آشپزخانه مواد بیهوشی را در غذا ریختم و نقشه کثیفم را اجرا کردم + عکس

وقتی پس از پارتی شبانه به خانه نرفتم از مجتبی باردار شدم و ..!

ارتباط شیطانی عمه و برادر زاده 14 ساله + عکس

کدخبر: 343856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟