قاتل وحشی پسر 11 ساله تهرانی دیوانه نیست +عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، شامگاه 17 شهریور ماه امسال بود که ماموران اداره 11 پلیس Police آگاهی تهران در جریان ناپدید شدن پسر بچه 11 ساله ای به نام ابوالفضل در منطقه گمرک تهران قرار گرفتند و خیلی زود تیم های پلیسی برای پیدا کردن این پسر نوجوان وارد عمل شدند.

همزمان با تحقیقات پلیسی ، عکس ابوالفضل در فضای مجازی منتشر شد تا شاید کسی سرنخی از او داشته باشد و تجسس های پلسی ادامه داشت تا اینکه ماموران به پسر جوانی که در نزدیکی خانه پدر ابوالفضل زندگی می کرد به عنوان مظنون اصلی در ماجرای ناپدید شدن پسر بچه 11 ساله دستگیر شد.

علی 22 ساله ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد پرده از جنایت Crime هولناکی برداشت و به قتل Murder ابوالفضل اعتراف کرد.

متهم در به ماموران گفت: ابوالفضل را به بهانه نشان دادن کبوترهایم به داخل خانه کشاندم و قصد آزار و اذیت او را داشتم که مقاومت کرد و به ناچار او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و سپس برای پنهان ماندن این جنایت از برادرم کمک خواستم و همراه او جسد ابوالفضل را به بیابان های جاده قدیم قم برده و در آنجا رها کردیم.

علی در اعترافاتش ادامه داد: در دوران کودکی مرد جوانی در پارک مرا آزار و اذیت کرد و از آن روز به بعد این موضوع مرا آزار می‌داد. مدتی بود ابوالفضل را داخل پارک در حال بازی می‌دیدم تا اینکه روز حادثه Incident تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم تا به سرنوشت من گرفتار نشود.

همزمان با ادامه تحقیقات، پزشکی قانونی اعلام کرد متهم دارای سلامت روحی و روانی است، اما علی به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کرد.

بدین ترتیب متهم برای معاینه و مشخص‌شدن صحت روحی و روانی‌اش در اختیارکمیسیون سه نفره پزشکی قانونی قرار گرفت که در نهایت کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی صحت روحی و روانی متهم را در هنگام قتل تأیید کرد.

عامل جنایت به این نظریه اعتراض زد و بازپرس دشتبان دستور داد تا متهم برای بررسی های بیشتر در اختیار کمیسیون 5 نفره پزشکی قانونی قرار گیرد.

بنا به این گزارش، صبح امروز کمیسیون 5 نفره صحت روحی و روانی علی 22 ساله را در هنگام قتل تایید کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پیش بینی زلزله در شهرهای ترکمنچای و میانه / قونیه ترکیه در انتظار زلزله 5 ریشتری

وقتی وارد مغازه خلوت شدم همسرم را در وضعیت کثیفی دیدم و..!/خیلی وقیحانه بود

اقدام عجیب دروازه بان معروف در این روزهای شبکه‌های اجتماعی+ عکس

جزئیات سوزاندن قرآن ها در مازندران + عکس های ناراحت کننده

نامه وکیل قاتل ستایش به مادر دخترک / اعدام قاتل ستایش صبح فردا در زندان رجایی شهر

سلفی یک داعشی در نیویورک! /ما در خانه شما هستیم..!+ عکس

سمانه در خانه بود که 2 مرد نقابدار وارد شدند و ..!/این ماجرا پشت پرده کثیفی داشت + عکس

مشهورترین زن داعشی دستگیر شد

فوری / بالگرد رئیس ستاد ارتش سقوط کرد + عکس

معلم ورزش دانش آموزان دبیرستانی را به مردان می فروخت! + عکس

آرزو با من ازدواج کرد ولی هنوز با هومن همکارم ارتباط داشت!+ عکس

با امید سوار تاکسی شدیم او آب میوه داد، وقتی خوردم بیهوش شدم و ..! + عکس

مادرم برخی شب ها دور از چشم پدر خمارم به خانه همسایه م رفت و ..!

وقتی وارد اتاق شدم زن دوم پدرم را در وضیعت بدی دیدم و ..!+ عکس

 

کدخبر: 343784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟