عامل قتل عام در آموزشگاه رانندگی 500 میلیون تومان داد و اعدام نشد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از پنجم بهمن ماه سال ۸۶ به دنبال کشته شدن دو مرد در یک آموزشگاه رانندگی در فشافویه در دستور کار افسران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد قرار گرفت. شواهد نشان می داد این دو مرد با شلیک گلوله در آموزشگاه کشته شده است.
پلیس به بررسی پرداخت و دریافت یکی از قربانیان محسن ۴۲ ساله بود که از یکسال قبل با شراکت یکی از دوستانش به نام محمد آموزشگاه رانندگی را تاسیس کرده بود اما دومین قربانی که حمید ۳۵ ساله نام داشت به عنوان مربی در این آموزشگاه مشغول به کار بود. پلیس Police به تحقیق پرداخت و دریافت به آموزشگاه دستبرد زده نشده است. به این ترتیب فرضیه جنایت Crime کینه جویانه قوت گرفت و محمد به عنوان نخستین مضنون تحت بازجویی قرار گرفت. وی اما خودش را بی اطلاع از ماجرا نشان داد و گفت دستی در قتل Murder نداشته است.
این مرد اما در بازجویی های بعدی سرانجام لب به اعتراف گشود. وی سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: من و محسن از یک سال قبل به صورت شراکتی آموزشگاه را تاسیس کردیم. امام چون محسن جواز آموزشگاه را به نام خودش گرفت من را کمتر در امور آموزشگاه دخالت می‌داد ولی من هم اعتراضی نداشتم تا اینکه از طریق دوستان متوجه شدم محسن قصد حذف کردن من را دارد.

از دوستانم شنیده بودم حمید نیز با حرف هایش باعث شده محسن چنین تصمیمی بگیرد. به همین خاطر آخرین بار به آموزشگاه رفتم تا با محسن در این باره صحبت کنم اما او به من گفت هیچ شراکتی با من نداشته است. از شنیدن این حرف شوکه شدم. من کنترل اعصابم را از دست داده بودم که با اسلحه به سمت محسن شلیک کردم. همان موقع حمید سر رسید و من از شدت خشم به او هم شلیک کردم و از آموزشگاه خارج شدم. این مرد در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم دو قربانی به دو بار قصاص محکوم شد. شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور حکم صادره را تایید کرده بودکه محمد پای چوبه دار رفت اما توانست رضایت اولیای دم حمید را جلب کند. به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شد
در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge استاد اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار تشکیل شد محمد به دفاع پرداخت. وی گفت :من ۷ میلیون تومان به محسن داده بودم تا باهم آموزشگاه رانندگی را اداره کنیم اما او زیر قولش زده بود. من به همراه ده محکوم دیگر همگی پای چوبه دار رفتیم اما 9 محکوم دیگر همگی اعدام execution شدند وفقط خانواده حمید از قصاص گذشتند. پسر او گفت بدون قید و شرط مرا می بخشد. اولیا دم محسن نیز از قبل گفته بودند اگر اولیای دم حمید مرا ببخشند از قصاص گذشت می کنند.
وی ادامه داد : در شعبه اجرای احکام خانواده حمید اعلام کردند چون زمان کشته شدن حمید در ماه حرام بوده است با دریافت مبلغ دو دیه از قصاص صرف نظر می کنند.چون پدرم یک ماه بعد از این که به اتهام قتل بازداشت شدم فوت کرد ارثیه پدری ام را به اولیای‌دم حمید دارم و رضایتشان را جلب کردم. خانواده محسن نیز گفته اند با دریافت ۵۰۰ میلیون تومان گذشت می کنند.من برای پرداخت این دیه نیز مشکلی ندارم و تا چند هفته دیگر امیدوارم بتوانم رضایتشان را جلب کنم.
وی در تشریح جزییات زندگی اش گفت: من و همسرم ۱۰ سال بود ازدواج کرده بودیم اما صاحب فرزند نمی شدیم. بعد از ۱۰ سال صاحب یک دختر شدیم. زندگی خوبی داشتیم و دخترم یک ساله و نیمه بود که به اتهام قتل بازداشت شدم. من حالا ۱۱ سال است که در زندانم و دخترم را ندیده ام.به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضای تخفیف در مجازات را دارم.
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پدرم کارهای کثیفی با خواهرانم می کرد با تیشه او را کشتم!

حمله آشوبگران به پاسگاه پلیس قهدریجان + فیلم

دستگیری عاملان آتش سوزی اتوبوس در کرج + فیلم گریه های راننده اتوبوس

قتل خونین مردی در منطقه شیان / همه دیدند قاتل با پای پیاده گریخت

ماجرای سوزاندن مأمور پلیس در قهدریجان چیست؟!

راننده شیطان صفت پراید 2 زن مسافر را کتک زد تا آزار دهد + عکس

درگیری مرگبار چند جوان با شمشیر و چاقو در کوچه بن بست+ فیلم

بخشش دو کلیه پدر و مادر برای نجات فرزندشان +عکس

این خانواده مشهدی همیشه مسلح بودند تا ..!

گفتگو با مرد شاهین شهری که در نا آرامی ها شب گلوله خورد / آن ها گفتند بگو ماموران زده اند!+ فیلم و عکس

اقدام عجیب پسر 320 کیلویی به خاطر شرم رویارویی با مردم + عکس

جسد زن گمشده صومعه سرایی چه سرنوشتی در رودخانه داشت؟

علی‌اکبر معین‌فر درگذشت

تعطیلی مدارس ایذه به دلایل مسائل امنیتی

ردپای یک دختر در پرونده پزشک تبریزی / علیرضا با همکلاسی زنش ارتباط داشت! + عکس

داستان تلخ «ناتا»، «سارا» و ... در پایان دورهمی شبانه شمال تهران + عکس

ارتباط شیطانی زن دوم مرد سه زنه با دوست شوهرش / فرشید دختر جوانی را به خانه می آورد + عکس

زن شیشه ای که در خیابان ها برهنه می گشت پس از 6 سال از رفتن به زیر زمین کاوه گفت و ..! + عکس

کدخبر: 342963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟