پاپوشی که در پارک چیتگر لو رفت / صبح که شد تحمل نکردم و ..! + عکس

ساعت‌7 صبح روز یک‌شنبه 26 آذرماه امسال مأموران کلانتری‌141 شهرک گلستان از قتل Murder مرد میانسالی در مجتمع مسکونی با خبر و برای بررسی موضوع راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه Incident که اتاقک نگهبانی ساختمان پاسارگاد در حوالی دریاچه چیتگر بود با جسد خونین مرد‌60‌ساله‌ای به نام حمید روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت بر اثر اصابت چاقو به شکمش به قتل رسیده است. پس از اعلام این خبر قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. تحقیقات تیمی جنایی نشان داد ساعتی قبل مقتول در اتاقک نگهبانی‌اش بدست یکی از همکارانش که پسر 22‌ساله‌ای به نام اردشیر است با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
همچنین مشخص شد قاتل The Murderer پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است‌. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران دریافتند قاتل به محل حادثه بازگشته است. بنابراین مأموران اردشیر را بازداشت کردند. متهم در نخستین بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و مدعی شد و گفت: مقتول برای من پاپوش درست کرده بود که عصبانی شدم و او را به قتل رساندم. صبح دیروز متهم پس از بازسازی صحنه جرم Crime به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و حادثه را شرح داد. وی گفت: من نگهبان شیفت اول ساختمان بودم و مقتول هم همکار و هم رئیس من بود. شیف‌کاری من از ساعت‌8 صبح شروع می‌شد و تا 8‌شب ادامه داشت. من و مقتول با هم مشکلی نداشتیم تا اینکه یک روز قبل از حادثه با هم درگیر شدیم و از او کینه به دل گرفتم.
آن روز حمید از من خواست کلمن نگهبانی را آب کنم، اما من مشغول کاری بودم و به او گفتم که خودش کلمن را آب کند. همین موضوع باعث درگیری ما شد. پس از مشاجره لفظی او با سرپرست تماس گرفت و شروع به بدگویی از من کرد و ماجرای درگیری را برای او توضیح داد. وقتی به او اعتراض کردم که چرا برای من پاپوش درست می‌کنی دوباره با من درگیر شد و فلاسک چایی را همراه لیوان شیشه‌ای به طرف من پرتاب کرد به طوری که لیوان شکست. در حالی که به شدت عصبانی بودم از آنجا خارج شدم و به خانه برادرم در کرج رفتم. وی ادامه داد: صبح روز حادثه تصمیم گرفتم به محل کارم بروم و از او دلجویی کنم که شکایتش را از سرپرست پس بگیرد. وقتی به محل کار رسیدم به من گفت که اخراج شده‌ام. او گفت سرپرست مرا اخراج کرده و برای تسویه حساب پیش او بروم. خیلی عصبانی شدم و با هم درگیر شدیم که او مرا با دست هل داد و من هم با چاقویی که عمویم یک‌سال قبل به من هدیه داده بود ضربه‌ای به حمید زدم. وقتی غرق در خون نقش بر زمین شد از ترس فرار Escape کردم و دوباره به خانه برادرم رفتم. ساعتی بعد به محل حادثه بازگشتم تا اوضاع را بررسی کنم که دستگیر شدم. 
تحقیقات از متهم به دستور قاضی منافی‌آذر ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نقشه زشت خواهر داماد برای نوعروس / راز شعرهای عاشقانه داماد برای دختر خاله اش

4 ماه عروسی کرده بودیم، سر زده به محل کار زنم رفتم و او را با همکار مردش در شرایط بدی دیدم و ..!

خودکشی با قراردادن سر زیر چرخ های اتوبوس در حال حرکت + فیلم (+16)

مردی بخاطر کفن و دفن همسرش به زندان افتاد

قطع پای زن جوان هنگام سوار شدن در آسانسور + فیلم وحشتناک (+16)

عروس جوان 18 ساعت پس از ازدواج در آغوش داماد جان سپرد + عکس

علی با درخواست مادرش در زندان مشهد اعدام شد

تجاوز به دختر 12 ساله در صندوق عقب خودروی راننده شیطان صفت + عکس

دستگیر شده های 2 شب نهم و دهم دی در تهران و شهرهای دیگر

مرد گل فروش یاسمین 12 ساله را از پارک ربود و به خانه اش برد / فریادهای دخترک در خانه شیطان!

بلای وحشتناکی که 2 مرد شیطان صفت بر سر 4 زن و دختر در زیر زمین خانه آوردند + عکس

پرونده کلاهبرداری های بزرگ شاهزاده! + عکس

وقتی رفتار زشت مرد غریبه با زن جوان را در خیابان دیدم از خود بی خود شدم و ..! + عکس

امیر در برابر چشمان مادرم به من حمله کرد و ..! / میترا از یک مخمصه بزرگ گفت

مرگ مبهم پریسا ژیمناست قهرمان + عکس

تازه داماد تهرانی را چه کسی کشت؟ + عکس

زنم به خاطر مهریه مرا به زندان انداخت و خودش صیغه یک مرد شد! + عکس

کدخبر: 342626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟