به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دو نیروی امنیتی در «لاس وگاس» که روز شنبه در حال بررسی یک پرونده مزاحمت در یک هتل بودند، هدف تیراندازی قرار گرفتند.
به گفته پلیس، پس از اینکه مظنون این تیراندازی به سوی دو نیروی امنیتی شلیک کرد، اسلحه را به سمت خود گرفت و اقدام به خودکشی کرد.
سرهنگ «رابرت پلامر» در این خصوص گفت: «من می خواهم این موضوع را همین الان مشخص کنم که این حادثه Incident هیچ ربطی به تروریسم ندارد».
تیراندازی‌ قبل از ساعت 7 صبح در غرب لاس وگاس رخ داد. به گفته پلیس، مظنون از هتل فرار Escape و سعی کرد وارد دو خانه در همسایگی هتل شود؛ اما ساکنان این دو خانه در برابر او مقاومت کردند و اجازه ورود به خانه را به او ندادند. پلیس Police او را در طبقه دوم یک ساختمان که رختشو‌ی‌خانه بود، در حالی که به سر خودش شلیک کرده بود، پیدا کرد.
شرایط این مرد مسلح وخیم است و پلیس اعلام کرد احتمال زنده ماندنش بسیار کم است. هویت این مرد اعلام نشده است. اما ماموران امنیتی که تیر خورده‌اند یک زن و یک مرد هستند. هنوز مشخص نیست جزئیات دقیق حادثه چه بوده است و ریاست این هتل از اظهارنظر در این باره امتناع کرده است.
این حادثه یک روز قبل از اینکه ده‌ها هزار نفر برای برگزاری مراسم کریسمس به خیابان بیایند و 3 ماه بعد از مرگبارترین تیراندازی تاریخ مدرن آمریکا اتفاق افتاد. مقامات تمام این مدت و پس از تیراندازی یک اکتبر در تلاش بوده‌اند به گردشگران و شهروندان لاس وگاس اطمینان دهند که شهر امن است. در ماه اکتبر یک فرد از پنجره اتاقش در یک هتل شروع به تیراندازی کرد و 58 نفر را به کشتن Killing داد و صدها نفر را زخمی کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عقد نوعروس را باطل کردند و رقیه 30 شب صیغه اعضای محکمه شد + عکس

3 مرد به خاطر انجام فعل حرام در اتاق یک هتل مشهد دستگیر شدند + عکس

تجاوز فرزین 30 ساله به کلفت جوان در غرب تهران

تولد 3 قلوهای عجیب در دو روز + عکس

پدر دختر همسایه برایمان پاپوش درست کرده! / این 2 پسر، دخترم را به خانه شان برده و ..!

شاید محمد شلوارش دو تا شده بود که یکدفعه غیب اش می زد / عروس باردار و ترس از تاریکی و جن!

مرد آرایشگر گوش مشتری نافرمانش را برید! + عکس

لبخند زندگی به «یسنا» دختر 2 ساله هرمزگانی + عکس

زنم با دزد ناموس قرار گذاشته بود و ..! / فرزاد وقتی رسید امان نداد! + عکس

زن خائن با پسر 14 ساله ارتباط شوم داشت تا اینکه شوهرش فهمید و ..! + عکس

حمله وحشیانه مرد خشن به زن باردار + عکس

مرده ای که پس از 7 ماه زنده شد! +عکس

اقدام شرم آور مادر یک کودک دبستانی / ناظم فهمید و نازنین را اخراج کرد

کدخبر: 342312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟