سارقان مسلح که در شهرهای اطراف تهران زندگی می‌کردند، سرقت‌های مسلحانه‌‌ خود را ابتدا از شهرستان‌های پاکدشت و ورامین آغاز کردند و در ادامه سرقت‌های مسلحانه سریالی خود را از سوپرمارکت‌های تهران ادامه دادند. نیمه‌شب 23‌آذرماه سال گذشته بود که مأموران پلیس تهران از سرقت Stealingمسلحانه از سوپر‌مارکتی در حوالی افسریه با خبر و راهی محل شدند. بررسی‌های مأموران نشان داد در آخرین دقایقی که صاحب مغازه سوپر مارکت قصد بستن مغازه‌اش را داشته است، خودروی سمند سفیدی جلو مغازه توقف می‌کند و در حالی که راننده سمند پشت فرمان به صورت آماده‌باش نشسته است، چهار‌مرد جوان نقاب‌دار مسلح به داخل مغازه یورش می‌برند و با تهدید اسلحه و چاقو تمامی پول‌های دخل را سرقت کرده و بعد به سرعت از محل فرار Escape می‌کنند. 
مأموران در نخستین گام دوربین‌های مداربسته مغازه و اطراف آن را بررسی کردند که مشخص شد خودروی سمند سفید سرقتی است و یک‌روز قبل سارقان نقابدار برای اینکه شناسایی نشوند خودرو را سرقت کرده‌اند. در چنین شرایطی که سارقان از خود هیچ ردپایی به جا نگذاشته بودند مأموران تحقیقات خود را در شاخه دیگری ادامه دادند تا اینکه دریافتند همان شب سارقان مسلح به همین شیوه به چند مغازه سوپرمارکت و ساندویچی دستبرد زده و از محل گریخته‌اند. بدین ترتیب با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس‌آگاهی برای شناسایی سارقان نقابدار وارد عمل شدند. بررسی‌های مأموران نشان داد سارقان مسلح به صورت زنجیره‌ای دست به سرقت از سوپرمارکت‌های سطح شهر تهران می‌زنند. همچنین مشخص شد این سارقان بین ساعت 24 تا 1و 30 دقیقه بامداد سرقت‌های خود را از جنوب شرقی تهران آغاز می‌کنند و در نهایت پس از سرقت از سوپرمارکت‌های شمال‌غربی تهران از شهر خارج می‌شوند. 
در حالی که سرقت‌های سریالی سارقان ادامه داشت مأموران دو سارق 27 و 33‌ساله که سابقه چندین سرقت در کارنامه‌شان ثبت بود شناسایی کردند که مشخص شد دو متهم سابقه‌دار به اتهام شرب خمر و رانندگی در حال مستی دستگیر شده و در بازداشتگاه پلیس بسر می‌برند. بنابراین دو متهم برای ادامه بازجویی‌ها در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند. دو متهم ابتدا با تناقض‌گویی قصد فریب مأموران را داشتند، اما وقتی مورد بازجویی تخصصی قرار گرفتند به سرقت‌های سریالی از سوپر مارکت‌های تهران با همدستی سه نفر دیگر از دوستانشان اعتراف کردند. با اعتراف متهمان مأموران مخفیگاه دو متهم فراری را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. مأموران پلیس در مخفیگاه متهمان یک اسلحه کلت کمری، 18‌فشنگ جنگی، تعدادی شوکر و افشانه و چاقو و قمه کشف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد اسلحه کشف شده با اسلحه‌ای که دوربین‌های مدار بسته محل حادثه Incident تصویرش ثبت شده است، متفاوت است که متهمان در ادامه کلت کمری‌ای که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد به مأموران تحویل دادند. متهمان در نخستین بازجویی‌ها به 18‌فقره سرقت مسلحانه زنجیره‌ای اعتراف کردند.
یکی از متهمان گفت: من و یکی از دوستانم ابتدا از راننده کامیون‌ها سرقت می‌کردیم تا اینکه دو دوست دیگرمان هم به باند ما اضافه شدند. پس از این نقشه سرقت‌های سریالی از سوپر مارکت‌های تهران را طراحی و اجرا کردیم. چهار‌نفر از پنج‌متهم پس از تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه جرم Crimeمحارب شناخته شدند و پس از صدور کیفرخواست دادگاه انقلاب محاکمه شدند. قاضی پرونده پس از مطالعه پرونده و شنیدن اظهارات متهمان چهار‌سارق مسلح را به اعدام execution محکوم کرد. بدین ترتیب چند روز قبل چهار سارق مسلح در زندان Prison رجایی‌شهر کرج اعدام شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خودکشی سرباز وظیفه کلانتری مسعودیه تهران با شلیک گلوله

تبهکارعجیب / در جیب این متهم 18 ساله چند دندان انسان بود!+عکس

اقدام سیاه پسر دانشجو از دختر همکلاسی

انتشار عکس‌های خاص از یک بیمار در بیمارستان / اخراجم کرده بود انتقام گرفتم !

بازجویی از 7 مرد بی رحم باغ متروکه اطراف جنگل لویزان + عکس

خطر از بیخ گوش دختران دانش آموز گذشت

نقشه شوم فرزانه دوست صمیمی عروس برای به چنگ آوردن داماد در تالار عروسی

اقدام شرم‌آور خدمتکار هتل به دور از چشم مسافران + فیلم

تازه ترین پیش بینی ها از زلزله در 4 استان کشور / گسل ری خطرناکترین گسل تهران است

آزار و اذیت دخترجوان به سبک خفاش شب/درهای ماشین از داخل باز نمی شدند + عکس

تجاوز 5 مرد شیطان صفت به زن مهمان در برابر چشمان صاحبخانه

عروس 7 روزه بودم که اسیر چشمان ناپاک دوستان شوهرم داریوش شدم و ...

پس از یک سال همخوابی با فاطمه فهمیدم که شوهر دارد! / با دوستانم وارد اتاق خواب شدیم و ..! + عکس

شلیک مرگبار پدر شوهر به عروس دخترزا

کدخبر: 341869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟