به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، گزارش ها در انگلیس نشان می دهد در سه سال گذشته موارد تجاوزات جنسی که رانندگان تاکسی و سایر رانندگان فعال در بخش حمل و نقل در این کشور مرتکب می شوند، افزایش یافته است.
بر این اساس، گزارش ها نشان می دهد مواردی که در آن رانندگان تاکسی در انگلیس مرتکب تجاوز Rape جنسی می شوند، در سه سال گذشته شاهد افزایش بیست درصدی بوده است. دست کم 337 مورد از این اتهامات در فاصله بین ماههای آوریل 2016 تا مارس 2017 در انگلیس و ولز ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه در فاصله سالهای 2014 تا 2015، 282 مورد افزایش نشان می دهد.
این ارقام براساس قوانین موجود در انگلیس در خصوص « آزادی Freedom اطلاعات» ، بدست آمده است و به طیف گسترده ای از رانندگان تاکسی از جمله تاکسی های فاقد مجوز، تاکسی های فعال در سیستم اوبر Uber و سایر تاکسی های فعال در انگلیس مربوط می شود.
در این گزارش آمده است: میزان تجاوزات جنسی رانندگان تاکسی و رانندگان شخصی مسافرکش در سه سال گذشته به میزان بیست درصد افزایش یافته است. در مواردی از این تجاوزات ، سن قربانیان زیر شانزده سال بوده است.
این افشاگری پس از آن صورت می گیرد که اداره حمل و نقل لندن اخیرا تصمیم گرفت مجوز فعالیت شرکت « اوبر» را لغو کند که بخشی از این تصمیم ناشی از نگرانی ها درباره کوتاهی این شرکت در گزارش کردن موارد تجاوزات جنسی رانندگان آن، بوده است.
گزارش های رسانه ای نشان می دهد دست کم 32 مورد از اتهامات تجاوزات جنسی در لندن درسال 2016، به رانندگان اوبر مربوط می شود. شرکت اوبر در مخالفت با تصمیم اداره حمل و نقل لندن (به ممنوعیت فعالیت اوبر) فرجام خواهی کرده است درحالیکه رانندگان این شرکت می توانند تا زمان مشخص شدن نتیجه فرجام خواهی، همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.
گزارش ها نشان می دهد در سایر مناطق انگلیس میزان تجاوزات جنسی در این بازه زمانی دو برابر شده است. در منطقه اسکس Essext، میزان این جرائم از شش مورد به دوازه مورد رسیده و در منطقه لنکشایر از یازده مورد به بیست و پنج مورد افزایش داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هوشنگ وقتی از باکن وارد خانه شهلا شد که مهناز هم آنجا بود و ..!

20 زن نیمه شب می خواستند دختر 21 ساله مشهدی را دفن کنند! / این دختر فساد اخلاقی داشت و ..!

بهروز با زن سابق دوستم ازدواج کرده بود / یک شب چند نفری داخل خانه او شدیم و ..!

گفتگو با دختر 16 ساله ای که قاتل است / مادرم به زودی اعدام می شود و من ..!

نقشه شوم 2 برادر عروس برای خواهر شوهر جوان / پلیس تهران در تعقیب این دو است

درخواست طلاق از همسر گیاهخوار

ضرب و شتم خانم معلم یک مدرسه ابتدایی توسط پدر دانش آموز در ارومیه

2 پسر که پس از 60 سال فهمیدند پدرشان یکی است! / آن دو همسایه بودند که ..!+عکس

تجمع "نه به گرانی" در مشهد / فرماندار: تجمع غیر قانونی است

زلزله همراه با بارش سنگ + عکس

پسر جوان شوهرم از من درخواست شرم آور کرد و من تسلیم سرنوشت تلخ خودم شدم و ..!

اقدام زشت 2 مرد و یک زن داخل پرایدی که با چادر پوشانده شده بود!

کدخبر: 341651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟