شوهرم که رفت، تازه داماد با چاقو به اتاق خواب رفت و ..! / صبح پاگشا عروس شرم آور شد! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پنجم آذر ماه سال‌94 بود که قاضی مدیر‌روستا، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران باتماس تلفنی مأموران کلانتری‌115 رازی از قتل زن جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند.

تیم جنایی در محل حادثه Incident که خانه قدیمی در حوالی خیابان قزوین بود با جسد غرق در خون زن‌24 ساله افغانی به نام گل‌بانو روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به کام مرگ رفته بود. نخستین بررسی‌ها نشان داد مرد افغانی به نام بشیر که همراه همسرش در خانه باجناقش مهمان بوده لحظاتی قبل پس از قتل همسرش با چاقوی خونی از محل گریخته است.

خواهر مقتول که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بود، گفت: خواهرم تازه عروس بود و چند ماه قبل با بشیر ازدواج کرد. آنها زندگی خوبی داشتند، اما مدتی قبل متوجه شدم که با هم اختلاف پیدا کرده‌اند. شب قبل بشیر و خواهرم را برای مراسم پاگشا به خانه‌ام دعوت کردم. آنها شب پس از خوردن شام، خانه ما خوابیدن و قرار شد صبح او همراه شوهرم به محل کارش برود و خواهرم پیش من بماند.

ساعت‌8 صبح شوهرم به سراغ بشیر رفت تا با هم به سرکارشان بروند، اما وی گفت که ساعتی بعد خودش به محل کار می‌رود. شوهرم به محل کار رفت و بشیر در خانه ما بود. پس از رفتن شوهرم، بشیر هم از خانه خارج شد، اما دقایقی بعد در حالی که خیلی عصبانی بود به خانه برگشت. او چاقوی بزرگی در دست داشت. وقتی از او درباره چاقو سؤال کردم مرا تهدید کرد که دخالتی نکنم و به اتاق خواب خواهرم رفت. قصد داشتم مانع او شوم، اما خیلی ترسیده بودم و به بیرون رفتم تا از همسایه‌ها درخواست کمک که صدای فریاد دلخراش خواهرم به گوشم رسید. به سرعت به اتاق خواهرم رفتم که با جسد غرق در خون او روبه‌رو شدم و بشیر هم با چاقوی خونی از خانه فرار Escape کرد. با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم و آنها هم موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادند.

همزمان با ادامه تحقیقات مأموران جست‌و جو برای دستگیری قاتل The Murderer فراری را آغاز کردند تا اینکه دریافتند قاتل ساعتی بعد از حادثه به کلانتری رازی رفته و خودش را تسلیم پلیس کرده است. متهم در بازجویی‌ها به قتل تازه عروس اعتراف کرد و مدعی شد همسرش به حرف‌های او توجهی نمی‌کرده و به همین دلیل او را به قتل رسانده است. قاتل در شرح ماجرا گفت: من و همسرم تازه با هم ازدواج کرده بودیم. ما زندگی خوبی داشتیم تا اینکه معتاد Addicted به مواد مخدر Drugs شدم. پس از این اختلافات ما شروع شد. او به حرف‌های من توجهی نمی‌کرد و به دستوراتم عمل نمی‌کرد. خیلی از کارها و رفتارش خسته شده‌بودم تا اینکه تصمیم گرفتم ابتدا او را به قتل برسانم و بعد هم به زندگی خودم پایان دهم. شب حادثه مهمان خانه باجناقم بودیم. آنها ما را برای مراسم پاگشا دعوت کرده بودند که صبح روز بعد همسرم را با چاقو به قتل رساندم. متهم پس از تحقیقات تکمیلی صحنه قتل را بازسازی کرد و کیفرخواست وی به اتهام قتل همسرش صادر شد. پس از این بررسی‌ها برای شناسایی اولیای‌دم آغاز شد، اما مأموران موفق به شناسایی پدر و مادر مقتول نشدند. از طرفی هم خواهر مقتول ادعا کرده بود گل‌بانو خواهر ناتنی وی است و موفق به ارائه مدارک قانونی و انحصار وراثت به قاضی پرونده نشده بود. در چنین شرایطی که اولیای‌دم مقتول شناسایی نشدند قاضی مدیر روستا پرونده را برای بررسی و تعیین سرنوشت قاتل به مقامات بالاتر قضایی ارسال کرد و دادستان هم برای متهم درخواست پرداخت دیه صادر کرد تا پس از شناسایی اولیای‌دم دیه به آنها پرداخت شود. بدین ترتیب متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ضرب و شتم خانم معلم یک مدرسه ابتدایی توسط پدر دانش آموز در ارومیه

تجاوز به نامزد سابق داخل ماشین / وقتی او را کنار خیابان دیدم از خود بی خود شدم و ...

2 پسر که پس از 60 سال فهمیدند پدرشان یکی است! / آن دو همسایه بودند که ..!+عکس

تجمع "نه به گرانی" در مشهد / فرماندار: تجمع غیر قانونی است

محسن پسر برادر شوهر مادرم بلایی سرم آورد که ..! / دختر 17 ساله بودم که به مشهد فرار کردم!

صدای گسل‌های زمین را بشنوید+فیلم

زلزله همراه با بارش سنگ + عکس

مرگ تلخ عروس و داماد جوان در اتاق حجله + آخرین عکس احمد و زلیخا در عروسی

پسر جوان شوهرم از من درخواست شرم آور کرد و من تسلیم سرنوشت تلخ خودم شدم و ..!

زنم با فروشنده های محل ارتباط شوم داشت! / زن اولم را سم خوراند و زن سومم را ..!

وقتی 3 بامداد به خاطر از دست دادن پاکدامنی ام اشک می ریختم فردین از اتاق هتل فرار کرد و ..!

دستگیری فوتبالیست حرفه ای در تهران به خاطر آویزان بودن یک دست از صندوق عقب خودرواش + عکس

خون دختر کرمانشاهی، دامنگیر امریکایی‌ها شد

وقتی وارد خانه خواهر زنم شدم داخل کمد دیواری بزرگ صحنه بدی دیدم و ..! + عکس

شوهرم عاشق النا دختر روس شده است / زن کرمانی آدرس این دختر را به پلیس داد ولی ..!

نوعروس بودم و شوهرم بداخلاقی می کرد تا اینکه با رامین آشنا شدم و ..!

پسرم حاصل دوستی زشت من و دایی شوهرم بود و باید کشته می شد

دختر 16 ساله کرمانی از ترس زلزله، دچار تروما شد

آزار دختران دانشجوی پزشکی اصفهان در شبکه های مجازی

کدخبر: 341389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟