دزدی‌ مالخران‌ از‌ دزدان‌ کم سن موتور! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ماجرای سرقت Stealing موتورسیکلت ها در مشهد هنگامی در دستور کار پلیس Police قرار گرفت که گزارش های زیادی از سرقت موتورسیکلت در مناطق کوهسنگی و بولوار مفتح به نیروهای انتظامی می رسید. 
با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، گروه زبده ای از ماموران تجسس کلانتری میرزا کوچک خان با نظارت مستقیم سرهنگ حمیدرضا علایی (رئیس کلانتری 24 میرزا کوچک خان) تلاش های شبانه روزی خود را برای شناسایی و دستگیری اعضای باند دزدان موتورسیکلت آغاز کردند. دامنه تحقیقات میدانی ماموران انتظامی با بررسی دوربین های مدار بسته و شگرد سارقان به مراکز تجاری بزرگ شهر رسید چرا که طی سه ماه گذشته تعدادی موتورسیکلت نیز از مقابل یکی از مراکز تجاری در انتهای بولوار شهید مفتح به سرقت رفته بود. در حالی که تحقیقات ماموران انتظامی حکایت از آن داشت که دزدان موتورسیکلت، نوجوان هستند و در اوایل شب و هنگام شلوغی بازار Store دست به سرقت می زنند، نگهبانان یکی از مراکز تجاری متوجه چند نوجوان شدند که در حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت از مقابل پاساژ بودند. وقتی نگهبانان به سوی نوجوانان رفتند، ناگهان دو نفر از آنان با پای پیاده و با استفاده از تاریکی شب از محل گریختند اما نوجوان 17 ساله ای به نام« ح- ح» نتوانست فرار Escape کند و بدین ترتیب نگهبانان پاساژ او را تحویل ماموران کلانتری میرزا کوچک خان دادند. با دستگیری این نوجوان و صدور دستورات ویژه قضایی از سوی قاضی Judge سید جواد حسینی (معاون دادستان مشهد) پرونده سرقت های موتورسیکلت وارد مرحله جدیدی شد. بازپرس ویژه جرایم خاص مشهد با صدور قرار قانونی، متهم 17 ساله را در اختیار ماموران گذاشت تا بررسی ها به شیوه فنی و تخصصی درباره این پرونده ادامه یابد. نوجوان 17 ساله در همان مراحل اولیه بازجویی دو همدست دیگر خود را به ماموران معرفی کرد و گفت: سرکرده باند نوجوان 16 ساله افغانی به نام «ایوب» است و مادر سرقت ها با او همکاری می کنیم. در پی اعترافات این متهم و به دستور معاون دادستان مشهد، «ایوب» (سرکرده 16 ساله) و اعضای دیگر باند نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی هدایت شدند. 
نوجوان 16 ساله که با مشاهده همدستانش در بازداشتگاه پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، لب به اعتراف گشود و راز 30 فقره سرقت موتورسیکلت را در مشهد فاش کرد. او در بازجویی های قضایی گفت: سرقت های مان را از حدود سه ماه قبل و در مناطق بولوار مفتح، علیمردانی و کوهسنگی آغاز کردیم و در بیشتر سرقت ها با دوستانم بودم اما برخی سرقت های دیگر را نیز خودم به تنهایی انجام می دادم به طوری که دقایقی قبل از دستگیری یک دستگاه موتورسیکلت را به تنهایی از کوهسنگی دزدیدم! وی درباره سرقت از مقابل مرکز تجاری نیز گفت: یکی از دوستانم به نام «ع.م» کشیک می داد و «ح. ح» دسته موتورسیکلت را محکم می گرفت و من هم قفل ها را می شکستم! اما آن شب نگهبانان پاساژ ما را دیدند که «ح.ح» توسط آن ها دستگیر شد. 
سرکرده این باند سرقت ادامه داد: 20 دستگاه موتورسیکلت سرقتی را به مالخری به نام «ر. ن» دادم که با خودش به پیچ ساغروان در جاده مشهد – چناران برد و هشت دستگاه دیگر را نیز به فردی دادم که از اوباش منطقه شمال مشهد است اما نتوانستم هیچ پولی از آن ها بگیرم، پس از آن بود که دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی را به آتش کشیدم! 
در پی اظهارات اعضای باند نوجوانان سارق، ماموران انتظامی با دستور قضایی وارد عمل شدند و متهمان به مالخری را نیز دستگیر کردند اما یکی از متهمان ادعا کرد 19 دستگاه موتورسیکلت را از ایوب گرفته و به فردی معروف به «بلوچ» فروخته که در همه این معاملات تنها یک میلیون تومان پول از او گرفته است. بررسی های بیشتر درباره سرقت های احتمالی دیگر این باند همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز زن شیطان صفت به پسر 13 ساله در خانه مجردی + عکس

قاتل سریالی در زندان کرج اعدام شد / زهرا، آزاده و سحر را جداگانه به باغ بردم و ..!

این مرد خراسانی زلزله تهران و کرمانشاه را پیش بینی کرده بود اما..! + فیلم

خواهرشوهری که جن بود ! / قهقهه های ترسناک محبوبه

زن جوان شیک‌پوش مازندرانی چگونه کشته شد؟ / جسدی در تور صیادان + عکس

پسر 25 ساله، دختری را زنده زنده به آتش کشید + عکس

اخراج معلم پس ازشکستن کمر دانش آموز در زنگ ورزش+ عکس

3 جوان مست در پارک محله شیخ بهایی مزاحم خواهرزاده ام شدند و من ..! +عکس

پزشک جراحی که ازقصاص گریخت / او محاکمه نشده رضایت 2 زن تهرانی را گرفت و...+ عکس

مرگ تلخ ورزشکار زیر چرخ‌های خودرو + عکس

پریسا مرا به خانه اش دعوت کردم، اما وقتی آنجا رسیدم مرا گرفتند و ..!+ عکس

زندگی دردناک این دختر 19 ساله اشک تان را در می آورد/ عکس 14+

عکس های تکان دهنده از ظاهر 2 جوان شیطان پرست که در تهران دستگیر شدند

راز هولناک آزار دختر 8 ساله توسط 5 پسر نوجوان همسایه / این دختر 5 ماه دست به دست می شد تا اینکه ..!

این مرد وقیح را می شناسید؟! / او زنان تهرانی را به دام کثیف می کشید + عکس بدون پوشش

لحظه زلزله در مراسم عقد در کوهبنان کرمان /وحشت را ببینید+فیلم

کدخبر: 339859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟