به گزارش گروه جنایی رکنا، چندی قبل مأموران کلانتری قلهک از مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای در یکی از بیمارستان‌ها با خبر و راهی محل شدند. مأموران در بیمارستان با جسد مرد70ساله به نام بهرام روبه‌رو شدند که بر اثر ضربه مغزی جان باخته بود. بررسی‌ها نشان می‌داد مرد فوت شده 19‌خرداد‌ماه امسال در حالی که از ناحیه سر آسیب دیده به بیمارستان منتقل شد، اما در نهایت پس از گذشت چهار‌ماه بستری به کام مرگ می‌رود. دختر بهرام با شکایت از برادرش به اتهام قتل Murder پدرش گفت: برادرم مقیم کشور اسکاتلند است و همان جا مدرک پزشکی‌اش را گرفت. مدتی قبل به تهران آمد و زنی را صیغه کرد. او خانه پدرم را به مبلغ 700‌میلیون تومان فروخت و برای خودش خانه‌ای خرید. پس از این پدرم همراه او زندگی می‌کرد تا اینکه باخبر شدیم برادرم تمامی دلارهای پدرم را که حدود 300‌هزار دلار بوده گرفته و همچنین از پدرم خواسته سکه‌ها و اموال قیمتی‌اش را به او بدهد که پدرم مخالفت کرده و با هم درگیر شده‌اند. وی ادامه داد: پدرم در بیمارستان به من گفت روز حادثه Incident کامران با شیشه نوشابه به سرش ضربه زده است. پس از طرح این شکایت متهم به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد.
وی ابتدا در بازجویی منکر قتل پدرش شد و در ادعایی گفت: مدتی قبل پدرم را برای تفریح به شمال کشور بردم که آنجا پایش لغزید و با سر به زمین خورد و سرش آسیب دید. او را به بیمارستان بردم و تحت درمان قرار دادم تا اینکه روز حادثه به خاطر موضوعی با هم مشاجره کردیم و ناگهان حالش بد شد که او را به بیمارستان رساندم، اما متأسفانه فوت کرد.
متهم در ادامه وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: من قصد قتل پدرم را نداشتم. روز حادثه با پدرم درگیر شدم. وقتی درگیری ما بالا گرفت خیلی عصبانی شدم و با دست سیلی محکمی به صورتش زدم که ناگهان حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندم. 
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت صبح دیروز دو خواهر متهم به دادسرای امور جنایی آمدند و برادرشان را به شرط پرداخت دیه بخشیدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز زن شیطان صفت به پسر 13 ساله در خانه مجردی + عکس

قاتل سریالی در زندان کرج اعدام شد / زهرا، آزاده و سحر را جداگانه به باغ بردم و ..!

این مرد خراسانی زلزله تهران و کرمانشاه را پیش بینی کرده بود اما..! + فیلم

خواهرشوهری که جن بود ! / قهقهه های ترسناک محبوبه

زن جوان شیک‌پوش مازندرانی چگونه کشته شد؟ / جسدی در تور صیادان + عکس

پسر 25 ساله، دختری را زنده زنده به آتش کشید + عکس

زندگی دردناک این دختر 19 ساله اشک تان را در می آورد/ عکس 14+

احتمال زلزله تهران هنوز وجود دارد/ استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله گفت

راز هولناک آزار دختر 8 ساله توسط 5 پسر نوجوان همسایه / این دختر 5 ماه دست به دست می شد تا اینکه ..!

این مرد وقیح را می شناسید؟! / او زنان تهرانی را به دام کثیف می کشید + عکس بدون پوشش

لحظه زلزله در مراسم عقد در کوهبنان کرمان /وحشت را ببینید+فیلم

راز کثیف خریدهای لوکس 2 مرد از بازاری های تهران + عکس

قتل متادونی در فضای سبز شهرری /انتقام بعد از کتک خوردن

قتل فجیع زن جوان در توطئه شوم شوهر+ تصاویر

کدخبر: 339833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟