این مرد وقیح را می شناسید؟!/او زنان تهرانی را به دام کثیف می کشید + عکس بدون پوشش

به گزارش گروه حوادث رکنا، روز 27 مهرماه امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری 107 فلسطین به مأمورین اعلام داشت که فردی به نام محسن وطنی اقدام به سرقت Stealing عابربانک وی و برداشت پول از حساب وی نموده است . 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 6 تهران ، پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
زن جوان پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " چندی پیش و در داخل ایستگاه مترو پسر جوانی به نام محسن وطنی به من مراجعه کرد ؛ با چرب زبانی و خواهش از من خواهش کرد تا برای آنکه یکدیگر را بهتر بشناسیم ، مدتی با یکدیگر ملاقات داشته باشیم و در صورت توافق و تفاهم با یکدیگر ، زمینه ازدواج را فراهم کرده و موضوع را به خانواده های خود اطلاع دهیم ؛ طی چند روز ، چندین جلسه با یکدیگر ملاقات حضوری داشتیم تا اینکه آخرین بار با یکدیگر به سینما Cinema ... در میدان ولیعصر رفتیم ؛ در مسیر بازگشت به خانه بودم که ناگهان پیامکی برای گوشی تلفن همراهم ارسال شد که با دیدن آن متوجه برداشت پول از حساب عابربانک خود شدم !! بلافاصله در داخل کیف دستی ام به دنبال عابربانک گشتم اما آنرا پیدا نکردم ؛ ناگهان به یاد آوردم که چند روز پیش ، محسن به بهانه زدن رمز دوم اقدام به گرفتن کارت از من کرده بود و من نیز شماره رمز خودم را به او داده بودم ؛ بلافاصله با محسن تماس گرفتم اما او دیگر پاسخگوی تماس های من نبود و گوشی تلفن همراهش نهایتا خاموش شد" . 
همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده ، شکایت های مشابه دیگری با موضوعات مختلف "کلاهبرداری" و تحصیل مال نامشروع" به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که همه آنها در یک موضوع اشتراک داشتند ؛ در تمامی این پرونده ها مرد جوانی با مراجعه به خانم های جوان و با حیله و ترفند و طرح پیشنهاد دروغین ازدواج ، ضمن فریب این خانم های جوان اقدام به سرقت وجوه نقد و دیگر اموال باارزش آنها کرده بود . 
یکی از این شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " چندی پیش در زمان مراجعه به بیمارستان با شخصی به نام خلیل رضاپور آشنا شدم که در قسمت انتظار بیمارستان در کنارم نشسته بود ؛ ابتدا موضوع صحبت در خصوص بیمارستان و هزینه های آن مابین ما دو نفر مطرح شد که این شخص مدعی شد می تواند برای تأمین هزینه بیمارستان اقدام به تهیه وام بدون بهره برای من نماید ؛ به این ترتیب آشنایی ما دو نفر آغاز شد . طی تنها چند روزی که با این شخص آشنا شده بودم ، چندین ملاقات حضوری با یکدیگر داشتیم تا اینکه در یکی از ملاقات هایمان ، خلیل به من پیشنهاد ازدواج داد و من نیز که طی همین مدت کوتاه به او علاقه مند شده و به اعتماد پیدا کرده بودم !! با پیشنهادش موافقت کردم اما او از این اعتماد سوء استفاده کرد و پس از سرقت طلاجاتم ناپدید شد " . 
با توجه به شیوه و شگرد متهم در شناسایی مالباختگان در مراکز پر رفت و آمد از جمله بیمارستان ها و ایستگاه های مترو ، تصاویر بدست از وی در اختیار حراست بیمارستان ها ، پلیس مترو و ... قرار داده شد تا در صورت مشاهده و شناسایی متهم نسبت به اطلاع موضوع به پایگاه سوم و در صورت امکان دستگیری متهم اقدام نمایند . 
سرانجام روز 23 آذرماه   ، از طریق حراست بیمارستان شهید رجایی به کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع داده شد که متهم تحت تعقیب آنها در حال حاضر در این بیمارستان است ؛ بلافاصله تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی به بیمارستان اعزام و متهم قبل از خروج از محل دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 
با دستگیری متهم پرونده ، هویت واقعی وی به نام "رضا . خ" 25 ساله شناسایی و مشخص شد که وی با اسامی و هویت های مجعول ، با طرح پیشنهاد دروغین ازدواج ابتدا اعتماد زنان و دختران را جلب ، در ادامه با سوء استفاده از اعتماد ایجاد شده از سوی شکات ، ضمن فریب این افراد اقدام به سرقت اموال باارزش از جمله پول و طلاجات از انها نموده است. 
سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با اعتراف صریح متهم به فریب زنان و دختران جوان و همچنین سرقت از آنها و به منظور شناسایی دیگر شکات و مالباختگان احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه نموده و اطمینان داشته باشند که هویت شکات به صورت محرمانه نزد پلیس محفوظ باقی خواهد ماند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 4 پسر خشن را می شناسید؟ / آن ها شیاطین جنوب تهران هستند!+ عکس بدون پوشش

6 کشته در تصادف آتشین ال 90 و نیسان وانت+ عکس های باورنکردنی 2 ماشین جزغاله

تجاوز زن شیطان صفت به پسر 13 ساله در خانه مجردی + عکس

قاتل سریالی در زندان کرج اعدام شد / زهرا، آزاده و سحر را جداگانه به باغ بردم و ..!

این مرد خراسانی زلزله تهران و کرمانشاه را پیش بینی کرده بود اما..! + فیلم

خواهرشوهری که جن بود ! / قهقهه های ترسناک محبوبه

زن جوان شیک‌پوش مازندرانی چگونه کشته شد؟ / جسدی در تور صیادان + عکس

پسر 25 ساله، دختری را زنده زنده به آتش کشید + عکس

اخراج معلم پس ازشکستن کمر دانش آموز در زنگ ورزش+ عکس

3 جوان مست در پارک محله شیخ بهایی مزاحم خواهرزاده ام شدند و من ..! +عکس

پزشک جراحی که ازقصاص گریخت / او محاکمه نشده رضایت 2 زن تهرانی را گرفت و...+ عکس

مرگ تلخ ورزشکار زیر چرخ‌های خودرو + عکس

پریسا مرا به خانه اش دعوت کردم، اما وقتی آنجا رسیدم مرا گرفتند و ..!+ عکس

نوعروس2 ماهه بودم که دختری گفت از شوهرم باردار بوده و ..! / ناچار شدم دختر 5 ساله فرزاد را هم قبول کنم!

زن باردار وقتی جنین اش را سقط کرد، نقشه وحشتناکی برای همسایه اش کشید

زندگی دردناک این دختر 19 ساله اشک تان را در می آورد/ عکس 14+

عکس های تکان دهنده از ظاهر 2 جوان شیطان پرست که در تهران دستگیر شدند

کدخبر: 339664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟