به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسیدگی به این پرونده به دنبال افزایش چندین فقره سرقت Stealing مشابه از مغازه‌ و خانه های شرق تهران در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. شواهد نشان می داد دزدان شب رو پس از شناسایی محل سرقت شب ها در فرصتی مناسب نقشه شان اجرا می کردند. پلیس به ردیابی پرداخت و سرانجام دو دزد The Thief سابقه‌دار را بازداشت کرد. آنها به سرقت از ۱۱ مغازه و پارکینگ، دستبرد به چهارخانه ،ربودن دو نفر و سرقت مقرون به آزار از ۱۱ نفر اعتراف کردند و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.
در جلسه رسیدگی به این پرونده دو شاکی که به عنوان مسافر سوار پژو آردی متهمان شده و از سوی آنها ربوده شده بودند به تشریح ماجرا پرداختند.
یکی از آنها گفت: من از بومهن سواری پژو آردی شدم تا به تهرانپارس بیایم. هنوز مسافتی را طی نکرده بودیم که راننده و سرنشین دیگر خودرو به رویم چاقو کشیدند. آنها به شدت مرا کتک زدند و به حاشیه بومهن بردند .آنها ساعت ها مرا شکنجه Torture دادند و بعد از دزدیدن پول و گوشی موبایلم مجبورم کردند تا به کارت یکی از دوستانشان ۵۰۰ هزار تومان پول بریزم. سایر شاکی ها که از خانه و مغازه آنها نیز سرقت شده بود یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند و برای دزدان خشن اشد مجازات خواستند.
دو دزد حرفه ای که مدعی هستند در این دستبردها سه همدست داشته اند که حالا متواری هستند و از آنها هیچ خبری ندارند به ۱۱ فقره سرقت از مغازه‌ و پارکینگ ها، ۴ فقره دستبرد به خانه ها، ۲ فقره آدم ربایی و ۱۱ فقره سرقت مقرون به آزار اعتراف کردند.
در پایان جلسه هیئت قضایی هر یک از متهمان را به به خاطر سرقت از ۱۱ مغازه به پنجاه سال زندان Prison و ۹۹ شلاق Whip ،به خاطر سرقت از چهار خانه به ۱۸ سال زندان و90 ضربه شلاق، به خاطره ۲ فقره آدم‌ربایی به ۳۱ سال زندان و به خاطر ۱۱ فقره سرقت مقرون به آزار به ۱۱ سال زندان و ۸۰ ضربه شلاق محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به 2 دختر دانش آموز 16 ساله در باغ ورامین / 5 جوان محاکمه شدند

تجاوز دو جوان به زن مهربان /یکی دست هایم را گرفت و دیگری ..! + عکس

استرس «حنانه» 10 ساله را کشت + عکس و گفتگو

وقتی نامه زن باردار داماد به دست نوعروس رسید

با صدف قرار داشتم، پدرش آنجا بود و مرا به خانه ای برد و ..!

دو وحشی دختر 22 ساله را در جنگل کشتند و خوردند! + عکس

اقدام شوم دختر جوان با نامزدش در پخش زنده اینترنتی + عکس

آلودگی هوای تهران در سال 1348 / هنوز در حال برنامه ریزی هستیم ولی ..! + تصویر

حادثه عجیب و خنده دار برای سرنشین یک خودرو که کمربند نبسته بود! + فیلم

فوری / جلاد معروف ویدئوهای داعش در مرز ترکیه دستگیر شد + فیلم و عکس

دستگیری 230 دختر و پسر در پارتی شبانه شب یلدا در لواسان و فرمانیه

این جوان افغان در شرق تهران زورگیری می کرد+ عکس

تهران ترسید / گزارش شب وحشت پایتخت + عکس

قتل 2 زن جوان در مازندران + عکس

کدخبر: 339072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟