نقشه کثیف تازه داماد 3 زنه پس از بازگشت از  ماه عسل با زن سوم / دادگاه تهران او را محاکمه کرد + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسیدگی به این پرونده از خرداد ماه امسال به دنبال شلیک چندین گلوله در خانه ای در کوهدشت در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. همسایه ها که از شنیدن صدای شلیک گلوله شوکه شده بودند با پلیس تماس گرفتند. پلیس به خانه مورد نظر رفت اما دریافت عامل شلیک مرد 41 ساله ای به نام علی بوده است که با گروگان hostage گرفتن پدر زنش خانه عمویش را ترک کرده و همراه دو همدستش گریخته است.

پلیس با اطلاعاتی که از عموی علی به دست آورد به ردیابی عامل شلیک های شبانه پرداخت و وی را در بیابان های کوهدشت بازداشت کرد. دو همدست علی اما به محض روبه رو شدن با مأموران پلیس گریختند و هیچ ردی از آنها به دست نیامد.

در این بین پدر زن علی به نام عباس به مأموران گفت که از یک روز قبل در دام داماد خشن گرفتار شده و علی او را از تهران و مقابل محل کارش ربوده و پس از ساعت های شکنجه Torture وی را به خانه عمویش در کوهدشت منتقل کرده بود.

با افشای این ماجرا علی لب به اعتراف گشود و به ربودن پدر زن دومش اعتراف کرد .بن مذد و انگیزه آدم رربایی را اختلاف با پدر همسر دومش اعلام کرد.

علی دیروز در حالی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده و با حضور یک قاضی مستشار محاکمه شد که پلیس هنوز ردی از دو همدست فراری وی به دست نیاورده است.

در ابتدای این جلسه شاکی پرونده روبه روی قضات ایستاد و گفت :دخترم همسر دوم علی بود.اوبا دخترم اختلاف داشت و بارها دخترم را کتک زده بود. علی مدتی بود که زن سوم گرفته بود و مناز این ماجرا بی اطلاع بودم. وقتی از این ماجرا مطلع شدم که علی همراه زن سومش برای ماه عسل به مشهد رفته بودند .من به خانه دختر رفتم و دختر و نوه خردسالم را به خانه ام آوردم .اما وقتی علی از سفر ماه عسل به خانه بازگشت و متوجه ماجرا شود با من تماس گرفت .او مرا تهدید به مرگ کرد .علی می گفت حقنداشته ام همسر او را به خانه ام بیاورم.

مرد میانسال ادامه داد :من در یک آژانس راننده هستم.یک روز بعد از این ماجرا علی با ساطور به آژانس حمله و من و همکارانم را تهدید به مرگ کرد.او می خواست با ساطور شیشه های آژانس را بشکند که یک باره دسته ساطورش شکست و او فرار Escape کرد. اما تهدیدهای تمامی نداشت مدام برایم پیامک ارسال می‌کرد و می‌گفت نمی‌گذارد زنده بمانم.

این مرد در تشریح جزئیات ماجرای آدم ربایی گفت: یک هفته بعد صبح زود در آژانس بودم که یکباره علی با دو نفر مرد ناشناس مقابل در آژانس آمدند. او کلاشنیکف در دست داشت که چندین تیرهوایی شلیک کرد. سپس آنها به زور مرا سوار ماشین کردند و به سمت رودهن بردند.در بین راه دامادم با اسلحه تهدیدم کرد که آرام باشم . آنها در رودهن گوشی موبایل و دو کارت عابر بانکی را که همراه داشتم از من گرفتند اما من رمز یکی از کارت‌های عابربانک را نداشتم تا به انها بدهم به همین خاطر به شدت مرا کتک زدند.سپس آنها مرا به سمت جاده قم بردند. تهدید و شکنجه های آنها شدت گرفته بود و فکر می‌کردند نمی‌خواهم رمز کارت عابر بانک را به آنها بدهم.هر چه می گفتم رمز کارت را ندارمباور نمی کردند. آنها حتی سرم را زیر لاستیک ماشین گذاشتند.علی پشت فرمان نشت و مدام گاز می داد و تهدیدم می کرد که اگر رمز کارت عابر بانک را به آنها ندهم سرم را زیر لاستیک‌های خودرو له می کند.از شدت ترس و وحشت حالم بد شده بود که او بالاخره متوجه شد واقعاً رمز را ندارم.آنها بار دیگر مرا سوار ماشین کردند و به سمت کوهدشت بردند.

مرد مینسال ادامه داد: علی مرا به خانه عمویش در کوهدشت برد و از من پذیرایی کرد .اما وقتی عمویش به ماجرای ادم ربایی پی برد با او درگیر شد. علی که عصبانی شده بود بار دیگر به رویمان کلاشنیکف کشید. او و همدستانش بار دیگر مرا سوار ماشین کردند و به بیابان‌های کوهدشت بردند. آنجا بود که پلیس سر رسید و من از دست آنها نجات پیدا کردم. حالا از داماد شکایت دارم می ‌خواهم تا او مجازات شود .

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: قبول دارم پدرزنم را حدود ساعت 8 صبح از تهران سوار ماشین کردم و به کوهدشت بردم اما در مدت 24ساعت او را شکنجه ندادم. من او را دوست دارم و در خانه عمویم هم از او پذیرایی کردم. من هرگز قصد کشتن Killing او را نداشتم فقط می خواستم برای اینکه همسرم را به خانه اش برده است او را تنبیه کنم.وی درباره شلیک های پیاپی از کلاشنیکف نیز گفت: من وقتی با عمویم درگیر شدم فقط یک تیر با اسلحه ام شلیک کردم. حالا هم از مخفیگاه دو دوستم که در این ماجرا همراهم بودند هیچ خبری ندارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به ساقدوش عروس توسط دوست داماد در پایان جشن

اعدام برای کیمیا به خاطر زنا / شوهر این زن دوربین در خانه اش نصب کرده بود! +عکس

نقاب آرایشی عروس پرحرف راز هولناک او را برای مادرشوهرش لو داد + عکس

دستگیری پسر یک مرد سیاست به جرم آزار شیطانی یک زن + عکس

پدرم که می رفت، مردان محله به خانه مان می آمدند و مادرم مرا در یک اتاق زندانی می کرد!

وقتی وارد خانه مجردی حامد شدم او را در وضعیت وحشتناک در زیر پتو دیدم و..! +عکس

دردسرهای مرد جوان در صیغه کردن 2 زن مطلقه

ناگفته‌های حادثه مرگ مردان کوهستان اشترانکوه +فیلم و عکس

دختر 14 ساله بدون دست و پا در مسابقات رانندگی شرکت کرد + تصاویر

بخشیدن قاتل فرزند پای چوبه دار در زندان کرج

ازدواج فوتبالیست سرشناس با دختر مدلینگ + عکس

مرد ترکیه ای زنان آرایشگر تهرانی را به خارج قاچاق می کرد!

نقشه بیشرمانه پزشک برای خانم بیمار در کردستان

دستگیری «ابوبکر البغدادی» تایید شد

شوهرم که رفت به طبقه بالا رفتم او زیر پتو بود و ..! / شب قبل پیامک های بدی برایم فرستاده بود

کدخبر: 338387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟