مسئولان از روی فداکاری هانیه چندبار بنویسند + عکس

هانیه، اهل روستای تایشه‌ای در شهرستان سرپل ذهاب است. شبی که زمین‌لرزه اتفاق افتاد خانه‌شان ویران شد. او از حادثه Incident جان سالم به در برده بود، اما زمانی که متوجه شد خواهر سه‌ساله‌اش میان آوار گرفتار شده به خانه مخروبه بازگشت و خواهرش را به آغوش کشید تا از میان آوار خارج کند. در ترس و وحشت شبانه، هانیه ناگهان با سقوط Fall تیرآهن زمین گیر شد. امدادگران روز بعد او و خانواده‌اش را از میان آوار خارج کردند. بعد از اقدامات اولیه هانیه به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شد و تحت مراقبت‌قرار گرفت. مادرش به علت شدت جراحت به بیمارستانی در تهران و برادرش به بیمارستانی در همدان منتقل شد. پدرش که کارگر ساختمانی است خوشبختانه در سلامت است و بین بیمارستان‌های این شهر‌ها در آمد و شد است. آنگونه که خبر می‌رسد بنا بوده که هانیه برای مراقبت به خانه سالمندان منتقل شود، اما پدرش مانع شده و تلاش می‌کند دخترش را در حالی که نه سقفی بالای سر و نه پولی در جیب دارد به زندگی بازگرداند و دوباره شاهد راه رفتن او باشد. کوتاهی مسئولان کشور برای درمان هانیه تا این جای کار سبب شده تا بعد از انتشار گزارش فداکاری هانیه، این بار هم مردم و خیرین برای درمان او اعلام آمادگی کنند.
وعده‌ها اما یکی پس از دیگری از راه می‌رسد. شریعتی، استاندار خوزستان و مهرعلیزاده استاندار اصفهان وعده‌داده‌اند که حاضرند هزینه کامل درمان هانیه را در بیمارستان‌های شهرهایشان تقبل کنند و ‌به دنبال انتشار خبر در فضای مجازی هم «هشتک هانیه» هم برای حمایت و همدردی با او به راه افتاده است.‌ 
توان به پاهای هانیه بازگشت 
دکتر حمیدرضا سعیدی، پزشک معالج هانیه از بازگشت توان به پاهای وی خبر داد و گفت: تاکنون یک عمل ستون فقرات روی این دختر انجام شده و فعلاً نیاز به عمل دیگری نیست. دکتر سعیدی که متخصص جراحی مغز، اعصاب و ستون فقرات است، گفت: هانیه دچار دررفتگی و شکستگی مهره شده بود که یک روز بعد از حادثه به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی با بیان اینکه براثر در رفتگی و شکستگی مهره‌ها و صدمه دیدن ستون فقرات، هانیه از ناحیه دو پا فلج شده بود و نمی‌توانست راه برود، گفت: بعد از انجام عمل جراحی مهره‌های در رفته به سرجایش برگشت و فشار از روی نخاع او برداشته شده و نخاع هم آزاد شد. بعد از انجام عمل اکنون مراحل فیزیوتراپی را آغاز کرده‌ایم و خوشبختانه اکنون هانیه می‌تواند پاهای خود را تکان دهد. وی تنها نیاز فعلی هانیه را فیزیوتراپی دانست و گفت: این اقدام اکنون در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه برای هانیه انجام می‌شود. دکتر سعیدی با اشاره به اینکه خانواده این دختر نوجوان مشکل اسکان در شهر کرمانشاه برای پیگیری روند درمان او داشتند، گفت: به همت خیران یک واحد مسکونی در کرمانشاه در اختیار این خانواده قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات به آتش کشیده شدن پویا اشکانی سرباز پلیس در کرج + عکس قاتل

پیام عاشقانه برای نوعروس که همسایه مرد فضول شده بود!

شوهر خاله ام مرا دوست داشت/ وقتی دختر 12 ساله بودم این را فهمیدم!

با ماندانا وقتی شوهر داشت ارتباط داشتم! / او را داخل سد کرج پرت کردم و ..!

وقتی زن شوهردار داخل ماشین به من دستور داد که کجا بروم..!

نسخه طلاق روانپزشک برای زوج عاشق!

عزرائیل در تهران دستگیر شد+ فیلم لحظه دستگیری

وحشتناک ترین تصادف ممکن اتفاق افتاد! / این مرد روی هوا جان داد + فیلم

سرنوشت شوم پسر یک زن وسواسی + عکس

فیلم باورنکردنی از گذر جنوب بازار تهران / تسخیر راسته پاچه فروشان توسط معتادان! + فیلم و عکس

ماجرای رفتار غیر اخلاقی 2 کارگر در کارگاه تولیدی پوشاک زنانه + عکس دادگاه تهران

خانم دکتر برای ازدواج با یک جوان به دادگاه رفت

کدخبر: 337622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟