فروشنده های خودرو مراقب باشید / این 3 مرد خودرو را با صاحبش می برند! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز 14 آبان ماه امسال مردی با مراجعه به کلانتری کلانتری 147 گلبرگ ادعا کرد که چند نفر به بهانه خرید خودرو سواری اش اقدام به ربودن وی و نهایتا سرقت Stealing خودرو گرانقیمتش کرده اند . 

بدین ترتیب با توجه به سرقت خودرو و آدم ربایی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران دستور داد تا تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس Police  آگاهی تهران برای دستگیری عاملان این آدم ربایی وارد عمل شدند.
طعمه دزدان با حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت : برای فروش  خودرو اپتیما به مبلغ 170 میلیون تومان ، اقدام به انتشار آگهی در سایت دیوار کردم که روز  30 مهرماه در تماس تلفنی ، دو مردجوان با قصد خرید و بازدید خودرو به خانه ام درر خیابان گلبرگ آمده و ماشین را بررسی کردند.

وی افزود: مدتی از این افراد خبری نشد تا اینکه روز 14 آبان ماه مجددا همان دو نفر ، به بهانه خرید به در خانه آمده و برای تنظیم قولنامه به داخل پارکینگ ساختمان آمدند، داخل پارکینگ بودیم که ناگهان آنها به من حمله کردند و  با تهدید چاقو و شوکر مرا به داخل صندوق عقب خودرو انداخته و از ساختمان خارج شدند ؛ دزدان پس از دقایقی مرا در اتوبان شهید یاسینی از خودرو به بیرون پرت کرده و با سرقت خودرویم پا به فرار گذاشتند.

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بررسی پرونده های مشابه موفق به شناسایی یک فقره سرقت مشابه ناموفق در منطقه تهرانپارس شدند . 
طعمه جدید دزدان پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: دو نفر به بهانه خرید خودرو قصد سرقت آن را داشتند که موفق به اجرای نقشه شان نشده و پا به فرار گذاشته اند.

وی در توضیح زمان سرقت به کارآگاهان گفت : پس از انتشار آگهی فروش خودرو در سایت دیوار ، روز 14 شهریور ماه امسال  دو نفر برای بازدید و نهایتا خرید خودرو به مغازه ام در فلکه اول تهرانپارس آمدند که با سوء استفاده از خلوتی مغازه ناگهان با چاقو و شوکر به سمت من حمله ور شده و قصد گرفتن سوئیچ خودرو را داشتند که  در همین زمان یکی از همکارانم  به مغازه بازگشت و متوجه موضوع شد که به کمک من آمد و سارقان بدون آنکه موفق به سرقت شوند ، به سرعت از مغازه خارج و متواری شدند. 

پایگاه چهارم
شاکی پرونده ی سرقت ناموفق در منطقه تهرانپارس که پس از طرح شکایت اولیه نسبت به پیگیری شکایت خود در دادسرا اقدام نکرده بود ، در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد که مغازه اش مجهز به دوربین مداربسته است و صحنه زمان سرقت را نیز در اختیار دارد ؛ بلافاصله تصاویر لحظه سرقت موفق بازبینی قرار گرفت و شاکی پرونده سرقت خودرو اپتیما در خیابان گلبرگ ، پس از مشاهده تصاویر سارقان صراحتا آنها را مورد شناسایی قرار داد. 
کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از سارقان و انجام اقدامات ویژه پلیسی ، سرانجام موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت های خشن به نام علیرضا  25 ساله شدند که آخرین بار به اتهام کیف قاپی دستگیر و روانه زندان Prison شده بود . 
همین کافی بود تا مخفیگاه علیرضا  در منطقه اتابک – خیابان منصور شناسایی و تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار گیرد تا اینکهماموران با مشاهده خودرو سرقتی در محل عملیات دستگیری را آغاز و علیرضا ساعت 21 شامگاه 24 آذر ماه دستگیر شد.
"علیرضا" در همان لحظه دستگیری صراحتا به همدستی در سرقت خودرو اعتراف و ادعا کرد که طراح اصلی سرقت شوهرخاله اش به نام جلال  45 ساله بوده و سرقت را با همراهی یکی دیگر از دوستانش به نام مسعود 24 ساله انجام داده است . 
"مسعود" نیز پس از شناسایی ، در همان منطقه اتابک دستگیر و به سرقت به عنف خودرو اپتیما همراه با آدم ربایی اعتراف و اظهارات علیرضا در خصوص نقش "جلال . ب" را در این سرقت تأیید کرد . 
با معرفی "جلال" به عنوان سرکرده گروه ، بلافاصله سوابقش مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که او از مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب دستگاه قضایی است . 
سرانجام با شناسایی مخفیگاه جلال در منطقه تهرانپارس – بلوار پروین ، او نیز در ساعت یک بامداد  شنبه 25 آذر ماه امسال  دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 
سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "متهمان در همان تحقیقات اولیه صراحتا به سرقت همراه با آدم ربایی یک دستگاه اپتیما در منطقه گلبرگ و همچنین سرقت ناموفق در منطقه تهرانپارس اعتراف کرده و هر دو شاکی پرونده نیز پس از مواجهه حضوری ، صراحتا متهمین را مورد شناسایی دقیق خود قرار دادند ". 
سرهنگ فخرالدین افراسیابی در پایان این خبر اعلام داشت : متهمان جهت تحقیقات و صدور قرار قانونی ، به دادسرای ناحیه 27 اعزام و با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس محترم شعبه هفتم ، متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند " . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دوست صمیمی زنم را صیغه کردم و زنم را داخل گونی به مسافرخانه بردم!

تجاوز سهراب 47 ساله به دختر 26 ساله ای که همکارش بود!

اعدام عروس خطاکار تهرانی + عکس

این 2 دختر پرشیا را از سعادت آباد دزدیدند و بنزین تمام کردند!

اولین واکنش ناصر محمدخانی درباره ازدواج سوم اش

خواستگار کینه جو برادر 7 ساله داماد را در مراسم عروسی زنده زنده به آتش کشید!

وقتی همسایه ها وارد خانه شدن زن و مرد جوان را در یک صحنه وحشتناک دیدند و ..!

نیمه شب راز سیاه زن قهر کرده با رسوایی بزرگ لو رفت!

انتقام عجیب مدیر اخراجی مدرسه ازهمکار خانم اش

فیلم لحظه حمله شیر سیرک به مربی‌اش در مشهد + عکس

پسرخشمگین، مادرش را به آتش کشید + عکس

قتل عام در تمرین تیم فوتبال برزیلی + عکس

کریم در باغ شهریار از ارتباط شیطانی من و زنش باخبر شد و ..! + عکس

هدیه جواد خیابانی به عروس و داماد زلزله زده در سرپل ذهاب + فیلم جشن عروسی

فروش گوشت گراز و الاغ و خرس در چند مغازه در جنوب تهران

قتل وحشتناک بخاطر ارتباط شیطانی با زن شوهر دار + عکس

مژگان زن معروف نارمک به زودی اعدام می شود+ عکس

خواننده مشهور بدجوری همسرش را کتک زد + فیلم لو رفته

کدخبر: 337401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
اصغر آزاددل
آیا این خبر مفید بود؟