حوادث رکنا: عقربه ها ساعت 7 و 30 دقیقه عصر روز گذشته 17 آذر ماه امسال را نشان می داد که ماموران کلانتری 132 نبرد در جریان درگیری خونین چند مرد در پارک وحدت در پل Bridge پنجم بلوار الوذر قرار گرفتند و خیلی زود تیم های پلیسی برای پایان دادن به این نزاع دسته جمعی وارد عمل شدند.
ماموران با حضور در پارک با مرد 44 ساله ای به اسم ابراهیم که روی زمین افتاده بود روبرو شدند که به کام مرگ فرو رفته بود و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا به محل درگیری که در پل پنجم بلوار ابوذر مراجعه کنند.
تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که ابراهیم همراه برادر و پسرش و دو مرد دیگر و در وضعیتی که حالت عادی نداشته وارد پارک شد و سپس به سمت چند جوان که داخل پارک نشسته بودند حمله کرده که بین آنها درگیری کوتاهی رخ می دهد و ابراهیم در سناریوی عجیبی در حالیکه هیچ آثاری روی بدنش از به قتل Murder رسیدن وی وجود ندارد به کام مرگ فرو رفته است.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات موفق شدند 3 پسر جوان به نام های کامران، سعید و حمید که در این درگیری حضور داشتند را دستگیر کنند.
متهمان صبح امروز برای افشاگری در راز این درگیری مرگبار پیش روی بازپرس محسن مدیر روستا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفتند.
سعید 18 ساله به بازپرس ویژه قتل گفت: سه شنبه 14 آذر ماه همراه کامران و حمید داخل پارک وحدت نشسته بودیم که علی و محسن که مشروبات الکلی خورده بودند در حالت مستی وارد پارک شدند و با تهدید شمشیر و چوب به ما بشین و پاشو دادند و پس از کتک زدن دوستمان کامران از پارک خارج شدند.
وی افزود: فردای آن روز یکی ازدوستانمان که مهدی نام دارد در تماس تلفنی با علی درباره اینکه چرا این رفتار را با ما انجام دادند بحث می کند که علی ادعا می کند که فردا به پارک می آید و اگر ما نباید در پارک باشیم وگرنه به باد کتک مان می گیرد.
سعید ادامه داد: جمعه عصر بود که داخل پارک با دوستانمان نشسته بودیم که ناگهان دیدیم ابراهیم همراه علی و منصور و دو مرد دیگر از خودروی پژو 405 پیاده شدند و در حالیکه چوب و شمشیر به سمت ما حمله کردند که ما پا به فرار Escape گذاشتیم اما دیدیم که مهدی و دو تن از دوستانش با علی و محسن درگیر شدند و وقتی به صحنه درگیری بازگشتیم دیدیم که ناگهان ابراهیم 44 ساله روی زمین افتاد و مطمئن هستیم کسی با او درگیر نشد و همه این اتفاقات در زمان کوتاهی رخ داد.
بازپرس محسن مدیر روستا در این مرحله دستور داد تا جسد مرد جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.
بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان قرار دارند و تجسس های پلیسی برای دستگیری دیگر اعضای شرکت کننده در این درگیری از سوی ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز شبانه بازیگر نقش اول به بازیگر زن / بارها به سراغم آمد و مرا ..! + عکس

انتقام وحشتناک از مرد شیطان صفت و دختر مجردش + عکس

12 ساله بودم که عاشق پسر دایی ام شدم و..! / همسایه ها به دادم رسیدند

پیشنهاد شرم آور مادر اهورا به قاتل پسرش + عکس

معمای مرگ خانم معلم و دختر دانشجوی پزشکی اش / دادستان اردبیل خبر داد

آزار وحشیانه شرین 3 ساله / پرونده تلخ دیگری از سرنوشت بچه طلاق + عکس

سرنوشت نامعلوم کوهنوردان مشهدی‌در‌آلپ ‌ایران + عکس 2 کوهنورد جانباخته

مادرشوهر من طلاست!

نوزادی که خوراک سگ های ولگرد شد + عکس

دستگیری مسافر پرواز اروپا با کفش های طلا‎ + عکس

راز زندگی پنهانی مادرخوانده + عکس

گره خوردن گردنبند، زن تهرانی را هنگام نماز از پای در آورد!

بازیگر شیطان صفت هالیود به داماد شاه نروژ هم رحم نکرد / او مرا دستمالی کرد! + عکس

اقدام عجیب زن شوهردار با حاج غفور / شوهر مهناز چه کرد؟

کدخبر: 335177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟