سال 93 پیکر قطعه، قطعه مرد جوانی در شهرستان فردیس کرج پیدا شد. با توجه به اینکه هیچ مدرکی برای شناسایی هویت مقتول وجود نداشت، کارآگاهان پلیس Police استان البرز، تحقیقات تخصصی برای شناسایی قربانی ماجرا و کشف راز جنایت Crime را آغاز کردند. در حالی که پرونده بدون هیچ سرنخی در دست بررسی قرار داشت، اعضای خانواده مردی به نام سعید با مراجعه به پلیس آگاهی البرز، از ناپدید شدن مرموزش خبر دادند. با توجه به اینکه مشخصات فرد گم شده با جسد کشف شده مشابهت‌هایی داشت، این خانواده برای شناسایی پیکر مورد نظر احضار شده و بدین‌ترتیب هویت مقتول تعیین شد.

به این ترتیب پرونده وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان با تحقیق از خانواده‌اش دریافتند که «سعید» ساعاتی پیش از ناپدید شدن با یکی از دوستانش به نام «ناصر»- 36 ساله- در خانه‌اش قرار ملاقات داشته است. اما پس ازجنایت، «ناصر» هم ناپدید شده بود.

به همین خاطر او به‌عنوان مظنون اصلی جنایت تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه تحقیقات پلیسی پس از سه سال به نتیجه رسید و قاتل The Murderer فراری دستگیر شد و در نخستین بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود.

عامل جنایت به کارآگاهان گفت: «من و «سعید» با هم اختلاف مالی داشتیم. آن روز هم سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و ناگهان سعید با یک ضربه‌ من، روی زمین افتاد. وقتی دیدم نفس نمی‌کشد احساس کردم دنیا روی سرم خراب شده. از ترس نمی‌دانستم چه کار کنم. امکان داشت هر لحظه کسی سر برسد. از طرفی سعید درشت هیکل بود و به تنهایی نمی‌توانستم جسد را از خانه مجردی خارج کنم. با اینکه شرایط خیلی برایم سخت بود، بدن «سعید» را با چاقو تکه تکه کردم و هر بخشی را در محله‌ای از فردیس رها کردم. سه سالی فراری بودم و زندگی جهنمی داشتم تا اینکه درکمال ناباوری دستگیر شدم. باور کنید دراین مدت عذاب وجدان لحظه‌ای رهایم نمی‌کرد اما نمی‌دانستم چه کار کنم و...»

با این اعتراف‌ها، قرار بازداشت «ناصر» صادر شد و پرونده این جنایتکار به جرم Crime قتل Murder عمد و جنایت بر میت در اختیار بازپرس قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قاتل اهورا به قصاص محکوم شد

وقتی وارد اتاق شدم شوهرم قادر و دخترم را در وضعیت بدی دیدم و ..!

وقتی به خودم آمدم که در خانه مجردی شراره بودم و ... / می خواهم زنم مرا ببخشد!

مرگ یک زن کرجی در سطل زباله شهری!

ماهرخ پس از ارتباط شیطانی با من، خواست تا برای شوهرش پاپوش درست کنم و .!+ عکس

افسر نیروی انتظامی پس از تیراندازی مرگبار در مشهد دستگیر شد

قرار شوم سمیه با پسر جوان در یک باغ شهریار / وقتی آن دو را باهم دیدم ..!+ عکس

سعید نفس نمی کشید از ترس او را در خانه مجردی تکه تکه کردم و ..!

قتل 3 دختر و گمشدن 9 زن جوان در آبادان + جزئیات

سقوط مرگبار و مرموز کارمند جوان با پرایدش داخل رودخانه نکا + عکس

مسعود خانه پدری اش را به آتش کشید / تنها خواهر این جوان کرجی زنده ماند

مرگ تلخ وکیل 30 ساله و منشی 22 ساله اش داخل دفتر کار در میاندوآب!

خودکشی ۴ دختر نوجوان در در مرکز شبه خانواده بهزیستی مشهد

شرط عجیب خانم مجری برای همسر خواننده‌اش+فیلم

کدخبر: 334565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟