بقال کثیف از اعدام گریخت / زن جوان فهمید که قصد دارم او را با آسانسور به پارکینگ ببرم که ..! +عکس

روز 13 مهر ماه سال 89 جسد زنی ناشناس در پارکینگ ساختمانی واقع در محدوده غرب تهران پیدا شد؛از آنجا که هیچ یک ساکنان محلی مقتول را نمی‌شناختند مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته سرنخی از قاتل The Murderer به دست آوردند و سرانجام پس از 6 ماه مردی که در فرحزاد مغازه کوچکی داشت به اتهام قتل Murder دستگیر شد.
متهم در بازجویی‌ها به افسر پرونده گفت: آن روز مقتول به مغازه‌ام آمد و گفت که می‌خواهد به میدان آزادی Freedom برود و از من خواست که مسیر را به او نشان دهم. به او راه را نشان دادم اما خودش دوباره بعد از مدت کوتاهی به محل برگشت و یک بار دیگر از من آدرس خواست اما این بار صحبتش را طولانی کرد و پرسید کسی را نمی‌شناسم که یک کارگر بخواهد؟ من به او نشانی جایی را دادم اما دیدم پیاده است و گفتم بیا خودم سوارت کنم و به محلی که می‌خواهی ببرمت، اما در آنجا کسی نبود. وقتی می‌خواستیم برگردیم من که خلوتی ساختمان وسوسه‌ام کرده بود در آسانسور به جای دکمه همکف، پارکینگ را زدم. او که ترسیده بود خواست مقاومت کند که روی زمین افتاد و من با پا ضربه‌ای به سرش زدم. قصد کشتن Killing اش را نداشتم اما دیدم نفس نمی‌کشد و فرار Escape کردم.
با این اعترافات، پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی Judge قربانزاده و قاضی غفاری، مستشار دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفت و قضات، بقال قاتل را به قصاص محکوم کردند.
با توجه به اینکه متهم توانست با پرداخت 180 میلیون تومان رضایت خانواده مقتول را بگیرد، پرونده صبح دیروز از جنبه عمومی جرم Crime مورد رسیدگی قرار گرفت و قضات شعبه دهم با توجه به ابراز پشیمانی متهم، او را از جنبه عمومی جرم به اتهام اخلال در نظم عمومی به 7 سال و سه ماه حبس محکوم کردند. به این ترتیب این مرد با احتساب سال‌هایی که در زندان Prison گذرانده بزودی آزاد می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک نصف شب بود که فهیمدم دختر 14 ساله ام خانه باجناقم هست و ..!

12 ساله بودم که شوهرم دادند و من چند سال بعد با دایی دوستم به شمال فرار کرد و ..!

وقتی مطلقه شدم در یک مغازه مشغول به کار شدم تا اینکه سر و کله امیر پیدا شد و..!

وسایل زنانه اش روی تخت خوابم مانده بود که ... / شوهرم وقتی من باردار بودم یک زن را به خانه می آورد

حرکت جالب علی هاشمی وزنه بردار ایرانی در مقابل دختر اهداکننده مدال + فیلم و عکس

عروس و داماد جوان نیشابوری را ربودند / عروس از پنجره مخفیگاه فرار کرد و ..!

شیشه ماشین دودی بود، دو جوان شیطان صفت همانجا مرا آزار وحشیانه دادند + عکس و جزئیات 2 اعدام

فیلم هایی از زلزله 4.8 ریشتری لنگرود

تجاوز فرشید و کریم به پرستو در باغ نزدیک تهران + عکس

تجاوز به زن جوان‎ که در خانه اش غافلگیر شد/ کیا وقتی وارد خانه شد دهانم را گرفت و..! + عکس

خیانت وحشتناک خانم وکیل به شوهرش / با قاسم نقشه آزار او را کشیدم و ..! + عکس

کدخبر: 334107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟