دایی از اعدام گریخت / او به خاطر مرگ خواهرزاده اش محاکمه شد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از پنجم شهریور 93 به دنبال جدال خانوادگی و سنگ پرانی در یکی از خیابان های دماوند در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. شواهد نشان می داد در جریان این نزاع و سنگ پرانی چندین نفر زخمی شده و پسر 17ساله ای به نام مجید جان سپرده است. جنازه به پزشکی قانونی و مجروحان این درگیری به بیمارستان منتقل شدند.

در آن بین مادر قربانی برادر 43ساله اش به نام محمد را عامل قتل Murder پسرش معرفی کرد . به این ترتیب محمد بازداشت شد و به درگیری با خواهرش بر سر ارثیه ناچیز مادری اعتراف کرد.

محمد در حالی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد که خواهرش برای وی تقاضای قصاص را مطرح کرد.

درنخستین جلسه دادگاه این زن در حالی که اشک می ریخت با اشاره به برادرش گفت: این مرد بی رحمانه و مقابل چشمان من پسرم را کشت. پسرم در آغوش من جان سپرد و لحظه ای صحنه مرگ پسرم از مقابل چشمانم کنار نمی رود. من به هیچ قیمتی از خون پسرم که نان آور خانه ام بود گذشت نمی کنم.

سپس محمد در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات درگیری گفت: مادرم زندگی فقیرانه ای داشت. او در زمان حیاتش وصیت کرده بود بعد از مرگش اسباب و اثاثیه خانه اش را وقف کنیم. بعد از فوت مادرم به خانه او رفتم تا به وصیتش عمل کنم اما خواهرم مانع شد. او می گفت فرش های کهنه را خودش به مادرم بخشیده و حالا فرش ها متعلق به اوست. درگیری ما از آنجا شروع شد و شب خواهرم و شوهرش و پسرهایش مقابل خانه مان آمدند و شیشه های خانه را شکستند. من از سر و صدا بیرون رفتم و دیدم عده زیادی مقابل در خانه مان به تماشا ایستاده اند. خواهرزاده ام مجید و با برادرم گلاویز بودند و تعداد زیادی به سمت یکدیگر سنگ پرتاب می کردند. من هم به طرفین دعوا سنگ پرتاب کردم اما سنگ با سر مجید برخورد نکرد. من قاتل The Murderer خواهرزاده ام نیستم.

سپس سه شاهد ماجرا یک به یک در جایگاه ویژه ایستادند و به تشریح آنچه دیده بودند پرداختند. اظهارات شادهدان اما نتوانست گره این پرونده را باز کند. به همین خاطر هیات قضایی پرونده را لوث تشخیص داد تا اولیای دم 50 نفر از بستگان نسبی خود را برای ادای سوگند به دادگاه معرفی کنند. اما چون اولیای دم نتوانستند این افراد را به دادگاه معرفی کنند وکیل اولیای دم درخواست کرد تا علت مرگ بار در کمیسیون پزشکی قانونی بررسی شود.

به این ترتیب متهم با قرار وثیقه آزاد شد. وقتی پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه به سر اعلام کرد محمد بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد.

در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده بار دیگر اولیای دم برای صدور حکم قصاص اصرار کردند. سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: باور کنید من باعث مرگ خواهرزاده ام نشدم.در آن دعوا من هم سنگ پرانی کردم اما سنگ به سر مجید برخورد نکرد.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام با گذشت 3سال از این ماجرا قضات دادگاه دیروز محمد را از اتهام قتل عمدی تبرئه و وی را به اتهام قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دردسر ارتباط سیاه آقا داماد با دختر روستایی در نزدیکی مشهد

سرنوشت آوا / ماجرایی جامانده از زلزله کرمانشاه + عکس

جمشید می خواست مریم را از چنگ 3 جوان شیطان صفت آزاد کند ولی خودش ..!

زنم را آزار دادم تا طلاق بگیرد و با خواهر حمید ازدواج کنم ولی !!

دسیسه شوم برای دختر 16 ساله بیمار در خراسان رضوی

اولین فیلم لحظه ی زلزله کرمان / هراس از زلزله مردم کرمان را به خیابان ها کشاند + عکس

زندگی مرد مازندرانی با جسد زنش!

دخترکی به نام نوشین که در کوه ماند تا اینکه ..! + تصاویر

اعتراف شوم زن شوهردار به ارتباط با مرد غریبه در چالوس

اقدام زشت امیر تتلو مقابل دوربین + فیلم

100 ساعت شکنجه زن جوان در برابر دوربین / پلیس تهران کشف کرد

عروس چاق، داماد لاغر را به دردسر انداخت / ستاره از شوهرش خواست چاق شود ولی ..!

کدخبر: 332448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟