اعتراف عجیب مرد دوزنه در دادگاه تهران / زن اولم با یک مامور کلانتری ارتباط داشت و..! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، عصر چهارم شهریور ماه سال 93 به کلانتری کهریزک خبر رسید یک زن 29 ساله به نام مهری در خانه اش به شدت کتک خورده و بیهوش شده است. ماموران پلیس Police به خانه مورد نظر رفتند و با پیکر نیمه جان زن جوان روبه رو شدند. مهری به بیمارستان هفتم تیر منتقل شد اما ساعتی بعد جان سپرد . آثار کبودی روی بدن این زن نمایان بود و همسرش به طرز مشکوکی ناپدید شده بود.

برادر مرضیه به پلیس گفت: خواهرم زن اول احمد بود. آنها 9 سال قبل با هم ازدواج کردند و حالا صاحب یک دختر 8 ساله به نام مرجان هستند. مدتی پیش احمد زن دوم گرفت و خواهرم هم از این ماجرا مطلع بود.خواهرم سه روز قبل به خانه پدری ام آمده اما دیروز به خانه خودش برگشت.ما از او خبری نداشتیم تا اینکه هوو خواهرم به نام فهیمه با من تماس گرفت و گفت حال مهری بد شده است.من خودم را به خانه خواهرم رساندم و با پیکر نیمه جان خواهرم روبه رو شدم.همان موقع با پلیس تماس گرفتم. هوو خواهرم می گوید احمد یکروز قبل هر دو آنها را به شدت کتک زده و خانه را ترک کرده بود.

به دنبال اظهارات تکان دهنده این مرد پلیس فهیمه را بازداشت کرد. زن جوان گفت: من و مهری رابطه بدی با هم نداشتیم. در غیاب مهری من به خانه آنها رفته بودم که او یکباره از خانه پدرش بازگشت. برگشت سر زده او موجب عصبانیت احمد شد. احمد می گفت باید مهری با او تماس می گرفته تا خودش دنبال او برود.احمد که عصبانی بود مهری را به شدت کتک زد که او بیهوش شد.من قصد پادر میانی داشتم که او مرا هم کتک زد. من همان موقع به خانه خودم برگشتم. اما چون دیگر خبری از شوهرم نداشتم ظهر روز بعد به خانه مهری رفتم .مرجان مقابل در آمد و گفت حال مادرش بد است. وقتی به داخل خانه رفتم متوجه شدم مهری همچنان بیهوش است.همان موقع با برادر مهری تماس گرفتم.

با اظهارات زن جوان تلاش برای ردیابی مرد خشن آغاز و احمد یک ماه بعد بازداشت شد. این مرد اما ادعا کرد در مرگ همسرش دستی نداشته است.

وی گفت: مدتی بود همسرم با یک افسر پلیس در کلانتری در ارتباط بود. به همین خاطر آخرین بار با او درگیر شدم و با چوب به پایش زدم و همان موقع خانه را ترک کردم.

دختر 8ساله قربانی نیز گفت: وقتی فهیمه مقابل در خانه مان آمد پدرم به پشت بام رفته بود. او وقتی فهمید حال مادرم بد است از راه پشت بام فرار Escape کرد. اظهارات این دختربچه و نظریه پزشکی قانونی که علت مرگ را ضربه جسم سخت به سر و فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام کرده بود موجب شد برای احمد کیفرخواست صادر شود.

در این بین احمد از افسر پلیس به دادگاه نظامی شکایت کرد و مدعی شد افسر پلیس در مرگ همسرش دست داشته است. احمد گفت: بعد از فوت همسرم وقتی ماموران به خانه ام آمدند زیر بالشت همسرم با یک نامه روبه رو شدند. مهری در آن نامه نوشته بود که هرگز با افسر پلیس در ارتباط نبوده است.این موضوع نشان می دهد من در مرگ همسرم دستی نداشتم و او در غیاب من کشته شده است. من برای خرید گوسفند از خانه خارج شده بودم که مهری کشته شد.

با این شکایت افسر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت. وی گفت: مهری و همسرش با هم اختلاف داشتند. به همین خاطر این زن شکایتی علیه همسرش تنظیم کرده بود و من مامور رسیدگی به پرونده آنها بودم. من هرگز با مهری ارتباطی نداشتم.

در حالی که احمد همچنان منکر دست داشتم در همسرکشی بود پدر مهری برای وی درخواست قصاص را مطرح کرد. معاون اول قوه قضاییه نیزاز طرف دختر خردسال قربانی درخواست دیه را مطرح کرد اما با طولانی شدن رسیدگی به این پرونده و در حالی که دختر قربانی 11ساله شده بود معاون قوه قضاییه خواست تا درخواست دختر قربانی که حالا کبیر شده است درباره مجازات پدرش استعلام شود.

به این ترتیب قرار بود دیروز احمد پای میز محاکمه بایستند و دخترش درخواستش را برای مجازات وی اعلام کند اما این جلسه به خاطر غیبت پدر مقتول به روزهای آینده موکول شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن صیغه ای شوهرش را به زندان انداخت / وقتی به خانه هوویم رفتم با صحنه بدی روبرو شدم! + عکس

گفتگو با مرد اعدامی دقایقی قبل از مرگ / شیطان شده بودم و ..! + عکس

برهنه کردن 88 دختر دانش آموز توسط معلم مدرسه دخترانه

اعتراف عجیب مرد دوزنه در دادگاه تهران / زن اولم با یک مامور کلانتری ارتباط داشت و..! + عکس

هنوز آرایش عروس روی صورتم بود که سامان کتکم زد و ..!

دختر ایرانی پس از 50 جراحی پلاستیک، عروس مرده شد! + تصاویر

عکس برهنه خودتان رابدهید تا رمز اطلاعاتتان رابگیرید!/هشدار پلیس فتا

2 بار در خانه مرد شیطان صفت باردار شدم و ..! / این زن 10 سال قبل ربوده شده بود + تصاویر

شب شد! به امیر زنگ زدم و او مرا به خانه اش برد / صبح که شد او چهره شیطانی اش را نشان داد و ..!

ارتباط شوم عروس جوان با مرد سبزی فروش تهرانی / دستور حمله سیاه به مادر شوهر + عکس

خواهرم فتانه پنهانی صیغه مرد بازاری شده بود تا اینکه ..!

عملیات سپاه کرج برای دستگیری گروه "ری‌استارت"

قاتل سارا در دادگاه تهران به اعدام محکوم شد

قتل حسابدار جوان ایرانی با شلیک گلوله پلیس امریکا + عکس بیژن قیصر

آزار و اذیت وحشیانه زن جوان بخاطر لایک های مجازی+ عکس

راز هولناک 2 سال تجاوز به دختر 9 ساله تهرانی توسط راننده سرویس مدرسه

برادر زنم را کشتم چون به همسرم تجاوز کرده بود! + عکس

 

کدخبر: 332446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟