قاتل یک پسر بچه و 2 زن در خیابان گلابدره صبح امروز اعدام شد+ عکس

به گزارش رکنا،  داریوش 30ساله بیستم بهمن 94 به خانه دوست صمیمی اش مهدی در خیابان گلابدره تجریش رفت و همسر 28ساله دوستش ، مادر سالخورده وی و پسر 8ساله اش را کشت و با بریدن شیلنگ گاز آبگرمکن برای گمراه کردن پلیس قربانگاه را به آتش کشید.
وی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد و گفت:
من و مهدی بچه یک محل بودیم با آنکه من و همسرم به منطقه اسلامشهر نقل مکان کرده بودیم اما هر هفته خانوادگی با مهدی و همسرش قرار می گذاشتیم و به دیدن هم می رفتیم. من و مهدی مدتی بود با هم ترامادول مصرف می کردیم.اما یک ماه و نیم قبل از این ماجرا وقتی من و مهدی قرص هایی به نام دراگون خریدیم و خوردیم فکر عجیبی به سرم زد. گمان می کردم مهدی به همسرم نظر دارد. نمی دانستم تحت تاثیر مصرف قرص ها دچار توهم شده ام یا اینکه واقعا مهدی به همسرم نظر دارد. این فکر لحظه ای از سرم بیرون نمی رفت تا اینکه تصمیم گرفتم به خانه مهدی بروم و ماجرا را به همسرش بگویم. من خانه مهدی رفتم و ماجرا را به همسرش مینا گفتم اما او حرف های نامربوطی زد. من هم او را هل دادم و با سیم سشوار خفه اش کردم. می خواستم از خانه خارج شوم که از پنجره یک زن را دیدم که وارد ساختمان شد. من النگوهای مینا را از دستش بیرون آوردم و سه تراول چکی را که در خانه بود برداشتم .
وی ادامه داد: در خانه را باز کردم تا فرار کنم اما همزمان در واحد روبه رویی که خانه مادر مهدی بود باز شد و مادرش حلیمه از در بیرون آمد. او که از سالها پیش مرا می شناخت مرا به داخل آپارتمانش دعوت کرد.به دروغ به حلیمه گفتم همسرم در خانه میناست و دنبال او آمده ام اما یکباره به موضوع مشکوک شد. او می خواست به خانه عروسش برود که با گلدان به سرش کوبیدم و با چاقو او را کشتم. همان موقع پسر 8ساله مینا و مهدی از مدرسه به خانه بازگشت و در زد. در را باز کردم از پشت سر علیرضا را گرفتم و او را به اتاق خواب مادربزرگش بردم اما داخل اتاق خواب آینه بزرگی بود که او تصویر مرا دید مجبور شدم او را هم با چاقو بکشم.
بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام قضات دادگاه این مرد را به سه بار قصاص، 8سال زندان و 74ضربه شلاق به جرم تخریب و سرقت و پرداخت دیه به جرم ایجاد جراحت های غیرمنتهی به قربانیان محکوم کردند.

به گزارش رکنا، صبح امروز متهم با حضور خانواده مقتول در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز هولناک 2 سال تجاوز به دختر 9 ساله تهرانی توسط راننده سرویس مدرسه

هووی پولدار 97 ساله مرا به دردسر انداخته است / شوهرم می خواهد مرا طلاق دهد! + عکس

راز تلخ دست نوشته خون آلود جوان مشهدی

نقشه سارقان حرفه ای برای ربودن پسر مخترع تهرانی! / اختراع او به درد دزدان می خورد! + عکس

تلاش برای نجات پدرام کودک ۵ ساله بابلی

برادر زنم را کشتم چون به همسرم تجاوز کرده بود! + عکس

حمله آتشین به دفتر یک روزنامه ورزشی در تهران

همسرم با زن بیوه ای رفت و آمد می کرد تا اینکه او را تعقیب کردم و ..! + عکس

قتل نوعروس همدانی با قیچی / این زن در خانه تنها بود

التماس های کامبیز 34 ساله در دادگاه قتل زن جوانش + عکس

5 فیلم از صحنه های سرقت حرفه ای ها در تهران + فیلم

گفتگو با دزدان خیلی حرفه ای کرج و تهران + فیلم و عکس

کدخبر: 332384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟