حجم ویدیو: 15.30M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا: سعید رییس یک باند حرفه ای سارقان مغازه های موبایل فروشی است که بیش از 50 سرقت Stealing از مغازه های موبایل فروشی و لوازم خانگی در پرونده اش دیده می شود.
این باند که تا زمان دستگیری شان نزدیک به 20 میلیارد گوشی موبایل سرقت کرده بودند سهم کمی از گوشی ها به دست آوردند و سود بیشتر این سرقت ها را مالخرشان برده است.
سعید که یکبار به خاطر مشارکت در قتل Murder به زندان Prison رفته است به خاطر ورشکستگی این باند را تشکیل داده و حالا پس از دستگیری در پرونده سرقت حرف هایی را به عنوان توصیه و نصحیت به دزدان و مغازه داران زد و گفت: حرف من با کسانی است که خلاف می کنند چه کسانیکه تازه وارد دنیای تبهکاری شدند چه افرادی که حرفه ای هستند. وقتی زندان بودم، هم سلولی هایم که حبس های زیادی کشیده بودند گفتند که زندان مثل قبر می ماند، کسی که به زندان می آید و بر می گردد مثل این بوده که یک مدت تو کما بودند ولی کسانیکه حبس های سنگین می خورند مثل قبر می مونه و سرشون کامل به سنگ می خورد یعنی دیگر فرصت بازگشت ندارند و معمولا این افراد به کسانی که در کما هستند توصیه می کنند که آخر خلاف یا تو زندان مردن است یا اعدام execution می شوند یا اینکه در راه خلاف از بین می روند. خلاف نکنید ، چون راه کجی است که به مقصد نمی رسد و آخر خلاف و مواد اعدام یا زندان است.
مغازه دارها نیز اجناس گرانقیمت دارند می توانند به صورت گروهی برای مغازه هایشان نگهبان بگیرند یا اینکه اجناس گرانقیمت شان را پشت ویترین نگذارند. اجناس خود را شب ها داخل گاوصندوق بگذارند و صبح ها دوباره پشت ویترین بگذارند چون مالی که توسط سارق دزدیده شود دیگر برگشته نمی شود، جنس سرقتی با قیمت پایین به مالخر فروخته می شود بعد پول آن بین چند نفر تقسیم می شود و عملا دیگر بازگشت آن مال سرقتی غیرممکن است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمانه دور از چشم شوهرش 8 سال با عباس بود تا اینکه ..! + فیلم گفتگو

8 خر با حکم دادگاه زندانی شدند + عکس های عجیب

ملوس سلیمی، آخرین قربانی زلزله سرپل ذهاب تاکنون

راز مخوف خانه مجردی در پیشوا!

جسدی زیر آوار زمین لرزه کرمانشاه باقی مانده است!

حمام خون در دوئل ۴ راننده کامیون/در اصفهان رخ داد

عکسی خیلی عجیب از بشقاب پرنده در آسمان استرالیا + تصویر

بلای کثیفی که پسر دانش آموز به سر خانم معلم آورد + عکس

ماجرای نابینا شدن هنرمند زن معروف در حادثه رانندگی

مربی مهد کودکان را برهنه می کرد و..! / سکوت پلیس + عکس

اعدام ع.ش در زندان مشهد

زن عمویم تنها بود که به سراغش رفتم / با زن بیوه ای در خانه بودم که ..! + عکس

وقتی فهمیدم میترا با مرد دیگر ارتباط دارد از همه زن ها متنفر شدم و ..!

فیلم گفتگو با مادر و دختری که مردان پولدار تهران را برای همخوابی به خانه شان می بردند و ..!+عکس

کدخبر: 332166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟