مارادونا از دخترش شکایت کرد!

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا به نقل از نشریه آس اسپانیا، دیه‌گو مارادونا از دختر بزرگ خود جیانیا به جرم Crime کمک به مادرش کلودیا ویافانیه برای ربودن بخشی از دارایی‌های ستاره سابق تیم ملی آرژانتین شکایت کرده که این شکایت ممکن است منجر به حبس او شود.

مارادونا از همسر سابقش (مادر جیانی) به جرم دزیدن رقمی معادل 4 میلیون یورو از درآمدهای او در فاصله سال‌های 2000 تا 2015 (زمانی مدیریت بخشی از درآمد‌ها و دارایی‌های او را برعهده داشت) شکایت کرده است. این جنجال اما حالا فراتر از جنگ کاپیتان سابق آلبی‌سلسته با همسر سابقش پیش رفته چون او از دختر بزرگش هم به اتهام کمک به مادرش برای سوء استفاده مالی از وی شکایت کرده است.

طبق اعلام ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا، فرزند بزرگ سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و همسر سابق سرخیو آگوئرو یک حساب بانکی در اروگوئه باز کرده و بخشی از درآمدهای پدرش را به آن حساب انتقال داده و چند روز بعد آن مبلغ را برداشت کرده است. از آنجایی که دختر مارادونا در دادگاه حاضر شده و تأیید کرده است که مادرش مدیریت بخشی از پول‌های مارادونا را برعهده داشته است، سازمان قضایی آرژانتین ممکن است که او را هم به زندان Prison بفرستد.

مورلا در این خصوص گفت: آنها با خودشان فکر می‌کردند که اگر این کار را انجام دهند، مارادونا می‌خواهد چه کار کند؟ با قاضی Judge حرف می‌زند و از او می‌‌خواهد که پروسه رسیدگی به تخلفات‌شان را متوقف کند؟ رسیدگی به چنین مسائلی به خاطر یک قاضی و دادستان نمی‌تواند متوقف شود و FBI هم الان وارد ماجرا شده است. حالا این فقط دیه‌گو نیست که قربانی شده بلکه خزانه‌داری آرژانتین هم متضرر شده است.

به محض انتشار این خبر در رسانه‌ها، جیانی در توئیتر پستی گذاشت و به آن واکنش نشان داد.

وی نوشت: از همه شما به خاطر پیام‌های حمایت‌آمیزتان متشکرم. من الان در حال سپری کردن یک تجربه زیبا هستم. من از او (پدرم) چیزهای بدتر از این را بخشیده‌ام و امروز هم تصمیم گرفته‌ام این کار را انجام دهم. اینجا از فاصله‌ای دور، من فقط می‌توانم بگویم که دوستش دارم و از او تشکر می‌کنم چون به لطف او بود که من توانستم انتخاب کنم چه شخصی باشم و چگونه زندگی کنم.

مارادونا و همسر سابقش 13 سال کنار هم زندگی کردند اما اعتیاد ستاره سابق فوتبال آرژانتین به مواد مخدر Drugs و خیانت‌های او، مادر دو دختر «ال‌دیگو» را وادار به ارائه دادخواست طلاق کرد و به این ترتیب زندگی مشترک آنها در سال 2004 به صورت رسمی به پایان رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شیرین ترین معجزه مادر شوهر برای عروس باردارش در زلزله کرمانشاه +عکس

رامین شوهر تبهکارم با چاقو هر شب یک زخم به بدنم می اندازد!

این دو تبهکار فراری را می شناسید؟ آنها هر سال به یک طلافروشی یا بانک در تهران دستبرد می زنند + فیلم و عکس

تجاوز به 8 زن در تهران / گفتگو با متجاوز 24 ساله / ماشین را به دیوار می چسباندم و ..! + فیلم و عکس

دختر 16 ساله مرد شیطان صفت را در خلوتگاه کشت +عکس

تبهکاران قلب این مرد را زنده زنده از بدنش جدا کردند + عکس

ماجرای درگیری معمایی مرد همسایه با دو پسر عمو در شب عروسی + عکس

مردی که ۲ روز با جسد همسرش در خیابان های مشهد می چرخید تا اینکه..!

فرانک را به پارک طالقانی تهران بردم و وقتی او از نیت من باخبر شد ..! +عکس

برف کام عروس و داماد تبریزی را در اولین روز زندگی تلخ کرد + عکس

فکر می کنید در یک اتومبیل چند نفر می توانند جای بگیرند؟ + فیلم باورنکردنی

 

کدخبر: 331116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟