متلاشی شدن باند حرفه ای سارقان احشام در میامی

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرگرد حاج پروانه، رئیس پلیس Police شهرستان میامی دراین باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing احشام در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستان میامی در ادامه گفت: با بررسی میدانی محله های وقوع سرقت مشخص شد، این سرقت ها توسط یک باند حرفه ای انجام شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری این باند حرفه ای در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

حاج پروانه خاطرنشان کرد: با انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی، سرنخ هایی از باند مذکور در یکی از شهرستانهای همجوار شناسایی شد.

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت میامی تصریح کرد: نهایتا با هماهنگی مقام قضایی ۲ اکیپ از کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان به محل اختفای سارقان مراجعه و در یک عملیات ضربتی متهمین به همراه دو دستگاه خودرویی که برای سرقت احشام استفاده کرده بودند دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس اگاهی شهرستان میامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد : برابر سوابق موجود این باند حرفه ای سارقان احشام تا کنون به ۷ فقره سرقت احشام در شهرستان میامی اعتراف که پس از معرفی به دادگاه با صدور قرار روانه زندان Prison شدند و تحقیقات تکمیلی از آنان برای سرقت های دیگر و شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس شهرستان میامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان هر گونه موارد مشکوک را به ۱۱۰ اعلام و برای پیشگیری از سرقت با انجام اقدامات حفاظتی و مراقبتی و نصب دوربین مدار بسته و همچنین با استفاده از نگهبان از وقوع سرقت پیشگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟