ماجرای درگیری معمایی  مرد همسایه با دو پسر عمو در شب عروسی + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، بیست و سوم مرداد ماه 94 مرد جوانی به کلانتری 111 هفت چنار رفت و گفت: پدر 51ساله اش به نام جمشید در خیابان قاسم فرهنگ در دوراهی قپان از سوی دو پسرعمو زخمی وبه بیمارستان منتقل شده است.

تحقیقات پلیس Police در این زمینه آغاز و مشخص شد جمشید ضربه مغزی شده و به کما رفته است. تلاش برای ردیابی متهمان فراری آغاز شده بود که جمشید روی تخت بیمارستان جان سپرد. یک هفته بعد مهدی 29 ساله و فرزین 23ساله بازداشت شدند. آنها به درگیری با مرد همسایه اعتراف کردند و محمد رضا گفت که با سیلی به صورت مرد میانسال زده و او را هل داده است.

به دنبال بازسازی صحنه جرم Crime کیفرخواست صادر و به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در آن جلسه مهدی گفت: باور کنید من قصد کشتن Killing جمشید را نداشتم. مرگ او یک اتفاق تلخ بود. جمشید که همسایه مان بود مدتی قبل به من و پسرعمویم تذکر داده بود سر خیابان پرسه نزنیم. سر همین موضوع با هم درگیر شده بودیم و کار به کلانتری کشیده بود. بیست و سوم مرداد ماه من و همسرم از جشن عروسی بر می گشتیم که محمدرضا و جمشید را دیدیم که با هم درگیر بودند. من برای میانجگری وارد دعوا شدم. جمشید به نظرم حال طبیعی نداشت و به همین خاطر فحاشی می کرد. من سعی کردم او را آرام کنم اما نشد به همین خاطر سیلی به صورتش زدم که به زمین افتاد و سرش با قفل روی کرکره یک مغازه برخورد کرد. من و پسرعمویم هیچ وقت فکر نمی کردیم ضربه ای که به سر او خورده موجب مرگش شود. به همین خاطر فرار Escape کردیم.

وی ادامه داد: چون قبلا با جمشید درگیر شده بودیم فکر می کردیم او باز هم به کلانتری می رود. به همین خاطر پسرعمویم خودزنی کرد و به پزشکی قانونی رفت و ادعا کرد در دعوا، جمشید او را کتک زده است.

سپس متهم ردیف دوم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: دعوای من و جمشید سر موضوع پیش پا افتاده ای بود اما وقتی پسرعمویم سر رسید دعوا بالا گرفت. مهدی ورزشکار است و مشت های سنگینی دارد. او با مشت به سر جمشید زد که او روی زمین افتاد و سرش با قفل روی کرکره مغازه برخورد کرد. من در آن دعوا نقشی نداشتم و فقط می خواستم به دعوا فیصله دهم. به همین خاطر مهدی را با خودم بردم.

در پایان آن جلسه هیات قضایی وارد شور شد و برای دو پسرعمو حکم قصاص صادر کرد. حکم صادره اما در دیوان عالی کشور تایید نشد و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض فرستاده شد.

در دومین رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار تشکیل شد مادر و برادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و از طرف دختر خردسال جمشید برای دو متهم حکم قصاص خواستند.

مادر قربانی در حالی که به شدت اشک می ریخت برای دو متهم حکم قصاص خواست.

سپس مهدی به دفاع پرداخت و حرف های قبلی اش را تکرار کرد. وی گفت:من در بازگشت از جشن عروسی و برای میانجگری وارد دعوا شدم اما جمشید از پشت سر به من حمله کرد و به گردنم ضربه زد. من هم او را هل دادم که سرش با قفل روی کرکره مغازه برخورد کرد.

فرزین نیز گفت: من ضربه ای به مقتول نزدم. مهدی او را هل دادم. فقط از ترسم همراه مهدی فرار کردم. چون مهدی و جمشید پرونده ای در کلانتری داشتند مهدی قسمم داد تا خودزنی کنم.او می گفت در این صورت می توانیم پرونده را با مصالحه تمام کنیم. هیچ کدام از ما حتی فکر نمی کردیم ضربه ای که به سر جمشید وارد شده موجب مرگ او شده باشد.

با پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام دیروز با توجه به مدرک های موجود در پرونده دو پسرعمو را به قصاص محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شیرین ترین معجزه مادر شوهر برای عروس باردارش در زلزله کرمانشاه +عکس

رامین شوهر تبهکارم با چاقو هر شب یک زخم به بدنم می اندازد!

این دو تبهکار فراری را می شناسید؟ آنها هر سال به یک طلافروشی یا بانک در تهران دستبرد می زنند + فیلم و عکس

تجاوز به 8 زن در تهران / گفتگو با متجاوز 24 ساله / ماشین را به دیوار می چسباندم و ..! + فیلم و عکس

دختر 16 ساله مرد شیطان صفت را در خلوتگاه کشت +عکس

تبهکاران قلب این مرد را زنده زنده از بدنش جدا کردند + عکس

ماجرای درگیری معمایی مرد همسایه با دو پسر عمو در شب عروسی + عکس

مردی که ۲ روز با جسد همسرش در خیابان های مشهد می چرخید تا اینکه..!

فرانک را به پارک طالقانی تهران بردم و وقتی او از نیت من باخبر شد ..! +عکس

برف کام عروس و داماد تبریزی را در اولین روز زندگی تلخ کرد + عکس

فکر می کنید در یک اتومبیل چند نفر می توانند جای بگیرند؟ + فیلم باورنکردنی

کدخبر: 330296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟