پایان باند زورگیران خشن پراید شیشه دودی+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان در جریان زورگیری های هولناک از زنان و دختران قراردگرفتند و این در حالی بود که خبری مبنی بر پیدا شدن جسد ۳ زن و ناپدید شدن چند زن و دختر دیگر در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

در همین راستا سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان دستور داد تا تیمی از ماموران برای دستگیری زورگیران خشن و عاملان انتشار اخبار کذب قتل Murder زنان آبادانی را صادر کرد.

ماموران در گام نخست تحقیقات پلیسی پی بردند زورگیران سوار بر خودروی پراید سفید رنگ با شیشه های دودی طعمه هایشان را که همگی زنان و دختران بودند در نقش مسافرکش سوار بر خودرویشان کرده و سپس با تهدید چاقو دست به زورگیری از طعمه هایشان می کنند.

تیم ‌پلیسی در ادامه پی بردند که دزدان در بعضی از سرقت Stealing ها برای فریبکاری لباس زنانه به تن می کردند تا زنان با دیدن این صحنه به آنها اعتماد کرده و سوار بر خودرویشان شوند.

با توجه به حساس بودن این پرونده ماموران ابتدا به سراغ دوربین های مداربسته در محل های سرقت رفتند و‌ مشخص شد که دزدان با پلاک های سرقتی دست به این زورگیری ها می زنند و در ادامه ماموران پی بردند این باند در شهرهای اطراف آبادان نیز نقشه مجرمانه شان را نیز به اجرا رسانده اند.

تجسس های پلیسی در حالی ادامه داشت که دزدان به سرقت های سریالی شان در شهر ادامه می دادند تا اینکه‌ ماموران با اقدامات فنی و‌ پلیسی سرنخی از دزدان به دست آوردند.

ردیابی های پلیسی با سرنخی که از آنها به دست آمده بود ادامه داشت تا اینکه ساعت ۴ سحرگاه امروز ماموران پس از شناسایی تعدادی از اعضای این باند در منطقه دارخوین در ۴۰ کیلومتری آبادان، ۶ تن از اعضای باند دستگیر شدند و‌ در بازرسی از خودروی آنها ۸ کیلو مواد مخدر Drugs شیشه به دست آمد.

زورگیران ابتدا خود را بی گناه می دانستند اما وقتی از سوی چند تن از طعمه هایشان شناسایی شدند پرده از زورگیری هایشان برداشتند.

ماموران در بازجویی های ابتدایی پی بردند به جز راننده خودرو دیگر اعضای باند به صورت گردشی دست به این زورگیری های سریالی می زدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری طلای سرقتی کشف شد.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر طعمه ها و جرائم احتمالی این باند، متهمان در اختیار پلیس قرار دارند و تجسس ها برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام زشت مهران در یوتیوب برای اخاذی+ عکس

بلایی که 2 مرد بر سر بیوه 16 ساله در خانه باغ مرند آوردند / فریده چشمانش نیمه باز بود که..!

پدرم دوست داشت خواهرم مجرد بماند و من ..!

انگیزه مرموز قتل خبرنگار تازه داماد در تهران + عکس و جزئیات

قتل فریبا پس از آزاد شدن از زندان / پسری با موهای فرفری کجاست؟

دستگیری برادران دالتون در مشهد / آنها همیشه مسلح بودند!

حمله بی رحمانه جوان 32 ساله به 35 زن و دختر در خیابان های مشهد + عکس

وقتی به هوش آمد خودم را با یک زن در خانه تنها دیدم! / ناگفته های مرد اصفهانی از گرفتار شدن در تهران

وقتی سرزده به خانه رفتم فریبرز و زن غریبه را در وضعیت زننده ای دیدم و..!

با زن احمد ارتباط پنهانی داشتم / او را به باغ بردم و ..! / ادعای عجیب مجید در دادگاه تهران

پرونده سرقت های کثیف در سرپل ذهاب / دزدان به طلاهای جسد یک زن در زیرآوار هم رحم نکردند

انتقام هولناک راننده تاکسی از همسرش / او دختر و پسرش را به آتش کشید + عکس

کدخبر: 330292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟