حمله بی رحمانه جوان 32 ساله به 35 زن و دختر در خیابان های مشهد + عکس

معاون دادستان مشهد روز گذشته در تشریح ماجرای پایان دادن به جولان های «دزد جک سوار» در مشهد گفت: از مدتی قبل، پرونده هایی در پلیس Police آگاهی و دادسرای مشهد مطرح می شد که محتویات آن ها حکایت از کیف قاپی داشت.

قاضی Judge سید جواد حسینی افزود: با ثبت چند شکایت مشابه، مشخص شد بانوانی که در حاشیه خیابان ها و یا در خلاف جهت حرکت خودروها قرار می گرفتند، توسط راننده یک دستگاه پراید نقره ای رنگ تعقیب می شدند و راننده مذکور در یک فرصت مناسب کیف را از روی دوش بانوان در حالی سرقت Stealing می کرد که در صورت مقاومت، زنان جوان روی آسفالت کشیده می شدند ، در برخی از موارد نیز آن ها در مراکز درمانی تحت مداوا قرار گرفته اند.

پایان جولان «دزد جک سوار»

این مقام قضایی تصریح کرد: به دنبال وصول این گزارش ها و با صدور دستورات ویژه قضایی، گروه زبده ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی به سرپرستی سرگرد جعفریان و با نظارت مستقیم سرهنگ «حمید رزمخواه» (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) مامور رسیدگی به پرونده کیف قاپی های خونین شدند. معاون دادستان مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اما مدتی بعد و در حالی که تحقیقات غیرمحسوس کارآگاهان نشان می داد خودروی پراید نقره ای سرقتی است، کیف قاپی ها با استفاده از یک دستگاه جک هاچ بک سفید رنگ وارد مرحله جدیدی شد.

قاضی حسینی گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، چند گروه عملیاتی در پلیس آگاهی تشکیل شد و تحقیقات با شیوه های علمی و نوین ادامه یافت. وی اضافه کرد: تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی بیانگر آن بود که «دزد جک سوار» از خودروهای سرقتی گوناگونی در کیف قاپی از بانوان استفاده می کند بنابراین، رصدهای پلیسی در چند شاخه اطلاعاتی و عملیاتی وارد شیوه های تخصصی شد تا این که کارآگاهان موفق شدند با انجام یک سری فعالیت های دقیق فنی و تخصصی، مخفیگاه «دزد جک سوار» را در منطقه شهرک شهید بهشتی مشهد شناسایی و او را دستگیر کنند. سرپرست ناحیه 4 قضایی مشهد ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 32 ساله که با دستور قضایی صورت گرفت، تعداد زیادی کیف زنانه، گوشی های تلفن همراه، اسناد و مدارک مربوط به مال باختگان و ... کشف و ضبط شد.

قاضی سید جواد حسینی یادآور شد: درحالی که چهار خودروی سرقتی پراید نوک مدادی، نقره ای و سفید به همراه جک هاچ بک سفید رنگ از متهم این پرونده کشف شده است، وی به کیف قاپی از حدود 35 تن از بانوان در مناطق سیدی، خیابان امام رضا، علیمردانی، شیرازی، رستمی، عرفانی، عدل خمینی، مصطفی خمینی و ... اعتراف کرد که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد تصریح کرد: طبق بررسی های پلیس، متهم در برخی موارد نیز برای پس دادن اموال سرقتی از مال باختگان اخاذی کرده است. وی گفت: این متهم با ارائه شماره کارت های عابر بانک سرقتی به مال باختگان، از آنان می خواست مبالغی را برای تحویل اموال با ارزش خود به حساب مذکور واریز کنند و با این شیوه نیز دست به اخاذی زده است که بررسی ها برای جرایم احتمالی دیگر وی همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نسرین به دادگاه گفت پسر خاله ام با من زنا کرده است / امید: صیغه شفاهی خواندم!

برخورد هولناک صاعقه به انبار کمک های مردمی برای زلزله زدگان + فیلم

این زائر اربعین را می شناسید؟ / او سرنوشت مرموزی دارد + عکس

قاتل شیطان صفت اهورا 8 آذر محاکمه می شود

اقدام زشت مهران در یوتیوب برای اخاذی+ عکس

انگیزه مرموز قتل خبرنگار تازه داماد در تهران + عکس و جزئیات

قتل فریبا پس از آزاد شدن از زندان / پسری با موهای فرفری کجاست؟

دستگیری برادران دالتون در مشهد / آنها همیشه مسلح بودند!

حمله بی رحمانه جوان 32 ساله به 35 زن و دختر در خیابان های مشهد + عکس

وقتی به هوش آمدم خودم را با یک زن در خانه تنها دیدم! / ناگفته های مرد اصفهانی از گرفتار شدن در تهران

وقتی سرزده به خانه رفتم فریبرز و زن غریبه را در وضعیت زننده ای دیدم و..!

با زن احمد ارتباط پنهانی داشتم / او را به باغ بردم و ..! / ادعای عجیب مجید در دادگاه تهران

انتقام هولناک راننده تاکسی از همسرش / او دختر و پسرش را به آتش کشید + عکس

کدخبر: 330025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟