به گزارش گروه حوادث رکنا، 11 آبان ماه جاری مأموران کلانتری 132 نبرد یک زن و مرد را به اتهام آدم‌ربایی در خیابان هاشم‌آباد بازداشت کردند.
فردی که توسط آدم‌رباها دزدیده شده بود در اظهاراتش به مأموران گفت: من ساکن اصفهان هستم و با خودرویم کار می‌کنم، 10 آبان ماه جاری یک زن و مرد افغانستانی را به عنوان مسافر سوار بر خودرویم کردم و قرار شد با دریافت 250 هزار تومان آنها را به تهران بیاورم؛ زمانیکه راهی تهران شدیم در میانه‌های راه این زن و شوهر به من دلستر با طعم انگور تعارف کردند، من دلستر را نوشیدم و پس از خوردن آن گیج شدم، سرگیجه پیدا کرده و خواب‌آلود شدم اما به هر صورت که بود تا تهران رانندگی کردم.
وی ادامه داد: زمانیکه به تهران رسیدم زن و مرد افغانستانی در حالیکه گیج بودم مرا به یک خانه در طبقه چهارم منزلی مسکونی بردند که در آنجا بی‌هوش شدم، حدود ساعت پنج صبح از خواب بیدار شده و متوجه شدم که این زن و مرد دست و پاهای مرا بسته‌اند که به آنها التماس کردم مرا رها کنند اما آنها از من تقاضای پول کردند و گفتند برای دریافت پول با خانواده‌ام تماس بگیرم سپس مرد افغانستانی مدارک و سوئیچ خودرویم را گرفت و به زنی که آنجا بود یک شوکر داد و گفت حواسش نسبت به من جمع باشد و اگر تکان خوردم مرا با شوکر بزند.
شاکی این پرونده که 57 سال سن دارد، در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: در نهایت مرد افغانستانی از خانه خراج شد و من و زن افغانستانی در خانه بودیم که پس از چند ساعت من در فرصتی مناسب موفق شدم دستم را باز کنم و پس از درگیر شدن با زن رباینده با داد و بیداد مردم را باخبر کرده و موفق به فرار Escape از دست آدم‌رباها شدم.
پس از بازداشت این متهمان، آنها برای تحقیقات به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده و قاضی Judge ایلخانی از آنها بازجویی کرد.
مرد رباینده که 26 سال سن دارد در تحقیقات به ربایش راننده اعتراف کرد و گفت که داخل دلستر کلونازپام ریخته است.
متهمان این پرونده تاکنون به یک فقره سرقت Stealing دیگر به همین شیوه اعتراف کرده و تحقیقات از آنها توسط مأموران اداره آگاهی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رهبر انقلاب با عبای گِلی در میان زلزله‌زدگان +عکس

قتل خبرنگار سیاسی یک روزنامه در یافت آباد تهران + عکس قاتل فراری

شکنجه وحشیانه دختر 6 ساله توسط 5 مرد شیطان صفت پس از کشتن مادرش!

عروس 22 ساله شوهر 62 ساله اش را به خاطر کم توجهی کشت! + تصاویر بازسازی قتل

شکایت سیاه 4 زن و دختر جوان از مجری مشهور تلویزیونی + عکس

اینبار خودکشی 2 دوست 23 ساله در تهران

وقتی به خانه زن سابقم رفتم نوید را در اتاق در وضعیت بدی دیدم و ...

لحظه زلزله شدید ایلام از دید دوربین مداربسته یک فروشگاه + فیلم

رفتگر درستکار کرجی دوباره خبر ساز شد + عکس

شقایق راز قفس شکنجه مرد خشن را گفت / آرزو و سهراب هم در این ماجرا بودند! + عکس

مجازات مرد شیطان صفت پس از 36 سال آزار یک پسر! + عکس

قرار با زن جوان برای آزار شیطانی دختر بچه 8 ساله! + عکس

پستچی شیطان صفت بزودی در تهران اعدام می شود + فیلم و عکس

کدخبر: 329954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟