افزایش جایگاه سازمانی پلیس البرز / استان البرز محلی غیرامن برای دزدان و مالخرها +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس Police استان البرز در نشست تعاملی با رئیس دادگستری البرز گفت: پلیس البرز در هردو حوزه مبارزه با سرقت Stealing و سارقان حرفه ای و همچنین ناامن کردن فضای خرید و فروش اموال سرقتی و شناسایی مالخران اقدامات خود را تقویت کرده است.
وی افزود: یکی از اقدامات قابل توجه فرماندهی انتظامی استان تقویت یگان امداد است تا از این طریق بتواند حضور پررنگ و موثرتری در جامعه داشته باشد.
این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به اینکه یگان امداد در تعداد نفرات و تجهیزات در حال تقویت است امیدواریم بتوانیم درعملیات مختلف حضور فعال تری داشته باشیم و استانی شدن این یگان قدرت تحرک بیشتری به نیروی انتظامی البرز می دهد.
وی ابراز کرد: درحدود 80 سرفصل کاری طراحی و به یگان های مربوط ابلاغ شده تا انشاالله بتوانیم عملکرد خود را درکمیت و کیفیت افزایش دهیم.
سردار محمدیان گفت: خوشبختانه با ارتقای جایگاه فرماندهی انتظامی استان موافقت شده و این موضوع در ستاد کل نیروی های مسلح نیز به تصویب رسیده است و با توشیح فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) اجرایی خواهد شد.
وی اضافه کرد: درآینده نزدیک شاهد افزایش تعداد نیروهای پلیس البرز با همین سازمان موجود خواهیم بود که در بالارفتن ضریب امنیت استان تأثیرگذار است.
در ادامه رئیس کل دادگستری البرز گفت: با توجه به اینکه یکی از معضلات مبتلا به استان در حوزه جرائم بحث سرقت به ویژه سرقت های خرد است باید در این خصوص اقدامات بیشتری صورت گیرد.
احمد فاضلیان اظهار داشت: برای کاهش سرقت باید جلوی فعالیت مالخرها نیز گرفته شود تا از این جنبه نیز بتوانیم آمار مربوط به سرقت ها را در استان کاهش دهیم.
وی بیان کرد: اختصاص فضای مناسب برای اردوگاه های ماده 16 برای نگهداری معتادان نیز می تواند در این خصوص موثر باشد چرا که بخش قابل توجهی از سرقت های خرد توسط معتادان صورت می گیرد که برای تأمین مواد خود دست به سرقت های خرد می زنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سردار سلیمانی انتقام حججی را از داعش گرفت + فیلم

عروس 22 ساله شوهر 62 ساله اش را به خاطر کم توجهی کشت! + تصاویر بازسازی قتل

تیراندازی به استاد دانشگاه در مسیر خانه اش+ فیلم و عکس

شکایت سیاه 4 زن و دختر جوان از مجری مشهور تلویزیونی + عکس

اینبار خودکشی 2 دوست 23 ساله در تهران

وقتی به خانه زن سابقم رفتم نوید را در اتاق در وضعیت بدی دیدم و ...

لحظه زلزله شدید ایلام از دید دوربین مداربسته یک فروشگاه + فیلم

رفتگر درستکار کرجی دوباره خبر ساز شد + عکس

شقایق راز قفس شکنجه مرد خشن را گفت / آرزو و سهراب هم در این ماجرا بودند! + عکس

مجازات مرد شیطان صفت پس از 36 سال آزار یک پسر! + عکس

ناظران و پیمانکاران مسکن مهر سرپل ذهاب را معرفی کنید + فیلم وعکس

قرار با زن جوان برای آزار شیطانی دختر بچه 8 ساله! + عکس

پستچی شیطان صفت بزودی در تهران اعدام می شود + فیلم و عکس

 

کدخبر: 329910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟