محاکمه راننده مست به اتهام قتل یک موتورسوار+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از نهم دی ماه سال 91 به دنبال درگیری خیابانی در شهرک غرب تهران در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. شواهد نشان می داد درگیری بین راننده یک دستگاه پژو به نام اشکان با راکب یک دستگاه موتور سیکلت به نام حامد به خون کشیده شده و حامد به بیمارستان منتقل شده است. تحقیقات پلیسی آغاز شده بود که از بیمارستان خبر رسید حامد به خاطر شدت جراحات جان سپرده است. به این ترتیب پلیس به بازجویی از راننده پژو پرداخت. این مرد 34ساله که مست بود به درگیری با راکب موتورسیکلت اعتراف کرد. وقتی پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه های متعدد جسم نوک تیز و همچنین صدمات ناشی از تصادف Crash رانندگی اعلام کرد اشکان به عنوان عامل جنایت Crime بازداشت شد.

برای وی کیفرخواست صادر شده بود که وی توانست با پرداخت دیه 450 میلیون تومانی رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب اشکان دیروز در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی برای اشکان از جنبه عمومی جرم Crime درخواست کیفر را مطرح کرد. سپس متهم روبه روی قضات ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و دوستانم سوار ماشین بودیم و ازیکی از خیابان های شهرک غرب می گذشتیم که حامد سوار بر موتور جلوی را ما پیچید و ما به او اعترا ض کردیم. همان موقع حامد ناسزا گفت که دوستانم ازماشین پیاده شدند و آنها با هم درگیر شدند. من در آن ماجرا مشروب خورده بودم و حال طبیعی نداشتم. به همین خاطر چیز زیادی از ماجرابه خاطر ندارم. فقط می دانم برای پایان دادن به دعوا سوار ماشین شدم و دنده عقب حرکت کردم.همان موقع دوستانم فریاد کشیدند و من متوجه شدم با حامد که روی زمین افتاده بود برخورد کرده ام.من چاقویی در دست نداشتم و نمی دانم آثار چاقو خوردگی روی بدن حامد چرا ایجاد شده بود.

وی ادامه داد: من قبول دارم اشتباه کردم و مشروب خوردم اما باور کنید قصد کشتن Killing او را نداشتم. من حتی حامد را نمی شناختم و هیچ خصومتی با او نداشتم. خانواده ام با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کرده اند و حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و اشکان را به 36ماه زندان Prison با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد تا وی به زودی از زندان آزاد شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی سر زده به خانه رفتم، زنم خواب بود ولی پسر غریبه ای در بالکن پنهان شده بود که ..!

15 ساله بودم که بیوه شدم! / از ناچاری به مرد میانسال بله گفتم و حالا..!

من دختری بودم که زن سوم رامین شدم اما..!

وقتی شب ها من خواب هستم زنم بیدار می شود و ..! / راز 5 ساله لو رفت

فاطمه را کسی می شناسید / من ساله 63 و در جنگ گم شدم + عکس دختر 3 ساله

با دستان خالی زن و دو فرزند برادرم را از زیر آوار خارج کردم ولی ... + فیلم گفتگو

شب وحشت در خراسان

145 نفر به خانه برنگشتند!

جدال با مرگ برای زندگی/روایت تصویری رکنا از فاجعه کرمانشاه

زلزله شدید در شهرهای مرزی ایران و آذربایجان / تبریز و اردبیل لرزید

فوری/زلزله در مغان و ریختن مردم به خیابان‌ها

زندگی زیر سقف مرگ!

گفتگو با مردی که 3 مصدوم زلزله را به 3 بیمارستان برد تا اینکه..!

فیلم لحظه برخورد شدید مامور پلیس با زلزله زده ها در سر پل ذهاب هنگام توزیع کالا

تجاوز وحشیانه مرد نانوا و دوستانش به دختر 8 ساله در روز تولدش+ عکس

فیلم لحظه هجوم مردم زلزله زده به خودروهای کمک رسان / به دنبال لقمه ای نان برای زن و فرزندان + ویدئو

فوری/ سانحه خطرناک برای قطار تهران- تبریز

کدخبر: 328132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟